
Firenze Red mk2
- moskovw
- Мнения: 490
- Регистриран на: Пет 22 яну 2010 20:23
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 1.3 NZ
- Местоположение: Долно Рйо
- Контакти:
Re: ReD Mk2
че даже и TÜV ти изкараха от ZERO Tuning center
ето го и него
ето го и него
- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
Re: ReD Mk2
TUV-a трябва да го довърша ,защото забравих да впиша Гената като второ техническо отговоро лице 

- chochov_w
- Мнения: 418
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 5:29
- Автомобил: vw mk3
- Двигател: гти
- Местоположение: Varna
Re: ReD Mk2
мога да кажа ,че благородно ви се възхищавам за тази идея и аз съм се меракландисал ама трябва туинго донор 

-
- Low rider
- Мнения: 5574
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: ReD Mk2
А чардака от каква кола е
Всичко ли е напълно готово
Има ли опасност като вали навън да вали и в колата 



- jocha
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1.3NZ 1990
- Местоположение: Пловдив
Re: ReD Mk2
Идеята е супер и като цяло и изпълнението, но се надявам да знаеш че всяка реконструкция по тавана намаля устойчивостта на купето и води до по-голямо усукване при завой, а недай си Боже ПТП тогава колата се свива на половина,затова и на колите кабрио са им усилени панелите на вратите и гредите на купето.Тоест при нормалните коли тавана и пода са двете най-здрави части затова и при краш тестовете те най-малко се деформират, а при кабриото и всяквите други подобни изпълнения имат допълнително усилване на носещите греди на купето и имат подсилване на праговете.В твоя случай ще ти предложа като съвет разпънки на макферсоните отпред и отзад за да се намали усукването и да измислиш да вкараш било то и малки ролбари в ъглите на тавана и покрай праговете на купето, може да не е кой знае колко вписващо се във визията но поне няма да ти се деформира купето при най-малкото чукване и да ти се налага да изправяш таван после. Давам го като съвет относно сигурността на теб и пасажерите ти прецени дали да ме послушаш



- lingerov
- Low rider
- Мнения: 637
- Регистриран на: Вто 17 фев 2009 17:34
- Автомобил: VW Golf Mk 2
- Двигател: Г60 1991
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: ReD Mk2
Тавана е от рено туинго(в перфектно състояние),всичко е готово даже вчера си го карах отворен,тестван е не тече.а колкото до сигурноста няма нищо отрязано което е важно за конструкцията на кола,рамката на гюрука е толкова здрава че няма никакво посукване на купето,и се държи с 50 болта за моя таван ,няма да де учудя дори ако е по здраво от заводската ламарина(която хич не е много дебела) 

- jocha
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1.3NZ 1990
- Местоположение: Пловдив
Re: ReD Mk2
Ламарината в самия център на тавана не е дебела, здравата част на тавана са ъглите,но ламарината по средата колкото и да е тънка си подсилва рамките на тавана,а относно рамката на гюрука знам че е дебела и аз го имам но е дебела защото е предвидено да се отваря и е подсилено, назад от него не е, но всичко ще си покаже принципно голф 2-ката не отговаря на законите на физиката както и да го погледнеш,просто имай едно наум, че колкото и да е гъзарско сигурността е преди всичко и винаги едно е за сметка на друго ако не се направи както е по учебник 

- lingerov
- Low rider
- Мнения: 637
- Регистриран на: Вто 17 фев 2009 17:34
- Автомобил: VW Golf Mk 2
- Двигател: Г60 1991
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: ReD Mk2
още малко снимки,малко кофти с телефона ,но като се оправи времето ще я наснимам 

- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: ReD Mk2
Доста идейно
Но колегата, дето ти говори за сигурността мисля, че е абсолютно прав. Гледай да не се търкаляш по таван

Но колегата, дето ти говори за сигурността мисля, че е абсолютно прав. Гледай да не се търкаляш по таван

- Dido_Petrov
- Мнения: 400
- Регистриран на: Нед 01 окт 2006 21:50
- Автомобил: Polo 6N
- Двигател: 1.8 20VT
- Местоположение: Стара Загора
Re: ReD Mk2
ти проблеми с усукване на купе и подобни няма да имаш ми кажи тва фолио ли е дето е черното и така ли мислиш да го оставиш щото нещо се губи 

- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: ReD Mk2
Манете човеко....добре си го е направил колегата....Факторито като направиха полото с такъв таван, защо не отидохте там да давате акъл кое как се усуква и при какви условия? Нали на голфа като свалих тавана има няма 2 гредички по 1мм дебелина минават от едната страна колонките на вратите до другата....Плюс това кабриото няма таван...а тук е махната само част от него....Задната част от тавана си е там, както и частта над челното стъкло...Рамката на тавана от Туингото компенсира загубата на ламарината...все пак Туинговия таван е закрепен както каза колегата с 50 винта за тавана на единичката.
lingerov какви пари излезе туинговия таван
От вътрешната страна какво има на тавана, или изряза и таванската кора по туинговия 
lingerov какви пари излезе туинговия таван


Последна промяна от vucata на Чет 28 мар 2013 20:27, променено общо 1 път.
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: ReD Mk2
Всеки има правото да си реже по колата както му кеф. Аз само споделих своето мнение, което се припокрива с това на колегата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта