Колеги Панелчето На Парното....

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Колеги Панелчето На Парното....

Мнениеот chefito » Пон 27 ное 2006 9:04


Значи много слабо ми духа парното и се порових та установих, че е нещо по клапите и жилата вероятно (моторчето си личи че върти с нужната скорост). Но идва момента да се свали панела, на който са врътките. Каква му е философията. В една тема открих че само се дръпвал с фина отвертка. Та въпроса ми е има ли някакви заклинания, ключови думи, скрити болтове и прочие баби яги или просто си дърпам като невидял?




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 27 ное 2006 9:25


Уф, да ти кажа работата е доста проста, ама трябва внимателно да се дърпа, да не се потроши нещо. Значи първо трява да махнеш врътките, което става с дърпане. След това, на самия панел има едни болтчета, мисля за кръстата отверка, най вероятно бяха 4, ама не помня, че свалях на по предния Голф 3 GTD /от него са онези тасове :wink: / Като развиеш болтчетата, то само си пада, освен ако не се е спекло с времето и да трябва да се подръпне. Внимавай после, че жилата най - вероятно са прецакани - държат се на едни пластмаси, които се чупят, и не действат врътките, защото жилоти си се движи, без да има какво да го опъва. Аз лично реших проблема с любимите свински опашки, но трябва здраво да се стяга, защото изпускат иначе. Има най - вероятно и други по-удачни решения, но аз тогава набързо това успях да сътворя. Успех :да:


Потребителски аватар
gstoyanov
Мнения: 198
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 22:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gstoyanov » Пон 27 ное 2006 9:42


Болчетата са 6! Четири зад пластмасовия панел и 2 - като свалиш пепелника.
За проблеми с парното колегите се обръщат към Niksi
... Мисля, че и моят ред да се запиша при него ще дойде скоро - всичкото дунапрен ми изхвърча през решетките на парното и май не отделя добре посоките на духане :(


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 27 ное 2006 10:04


Първо да те питам сменял ле се филтара на купето?Имам странното чувство че е от него :lol: На панела не дърпай ,че се чупи.Просто сваля се твя ня врътките внимателно с отверка.След това махаш пеплника и сваляш панелчето на което са бутоните/6 болта има/ и вадиш.Лошото е ,че там нищо няма да намериш.Просто това е управлямащ пулт чрез жила.Механизмите на парното не са при него.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пон 27 ное 2006 10:53


Rabbit_TDI написа:Първо да те питам сменял ле се филтара на купето?Имам странното чувство че е от него :lol: На панела не дърпай ,че се чупи.Просто сваля се твя ня врътките внимателно с отверка.След това махаш пеплника и сваляш панелчето на което са бутоните/6 болта има/ и вадиш.Лошото е ,че там нищо няма да намериш.Просто това е управлямащ пулт чрез жила.Механизмите на парното не са при него.


Филтъра на купето дори не знам къде е....


Потребителски аватар
scirocco gt
Мнения: 1135
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scirocco gt » Пон 27 ное 2006 10:58


Rabbit_TDI написа:Първо да те питам сменял ле се филтара на купето?Имам странното чувство че е от него :lol: :


да: .


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пон 27 ное 2006 10:58


намерих яка тема:

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=1307


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 27 ное 2006 12:02


:lol: Смени си филтара и сичко ще се оправи.Аз бях в подобни делириуми миналата зима.Земи си ако искаш с активен въглен,ама полски че БОШ е една цифрааааа.Иначе филтара е като отвориш предния капак пред пасажерското място.Само трябва да отвориш пласмасата под чистачките.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 27 ное 2006 12:18


Rabbit_TDI написа:Лошото е ,че там нищо няма да намериш.Просто това е управлямащ пулт чрез жила.Механизмите на парното не са при него.

Ами да ти кажа точно от това беше проблема при мен. Именно управляващия пулт. Тъй като клапите се управляват от него посредством едни жила. А пък накрайниците на жилата като се счупят и жилото се върти без да има опън и не задвижва клапите. Та затова, понеже при мен беше такъв случая, може и при колегата да е така :wink:


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пон 27 ное 2006 12:35


Тъкмо слизам и ги почвам наред.....първо филтъра обаче ще погледна че по лесно и след това минавам на клапите.... :roll:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 27 ное 2006 13:05


Ами те ако е скъсано жилото просто клапите не отварят,но това се разбира най-малкото по шума,а той не е споменал нещо такова.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пон 27 ное 2006 13:11


Имаме участник познал верния отговор. Значи ситуацията беше плачевно ужасяваща. Паяк беше свил генздо върху филтъра и ме гледаше умно все едно си казваше: - Този смотаняк след 14 години се присети че и филтъра е за смяна. Имаше листа още от големия листопад 94-та година. Микс от немско българска кал беше замазана като киреч. О небеса имаше и някакви изпражнения от немска котка посетила филтъра през далечната 96-та година. Тупах тупах тупах да изкара поне ден - два докато се снабдя с нов. Съседките от блока решиха че съм пуснал димка и започнаха да си махат прането......пожарни коли започнаха да идват.....толкоз с разказчето а сега остава да купя едно филтърче и съм готов.

П.С. Паяка не го убих нито му развалих гнезденцето. Като сложа новия филтър ще го пусна някъде в дън горите тилилейски....


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 27 ное 2006 13:37


:lol: Моя беше само с листа.Сменяй го на две смени на маслото.Сега ще забележиш и как прозорците не се запотяват :wink:


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пон 27 ное 2006 13:43


Rabite абе сега ровнах в сайта на филтрон ама не намирам от техните....какво имаше предвид под Полски?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 27 ное 2006 15:06


Ми и аз за Филтрон се сещам.Незнам точно кой е но някой/няколко даже/ казаха че са взели полски с активен въглен.Тука не мога да помогна-ако намериш пиши от къде щото и на моя му идва времето :lol:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта