


Колеги Панелчето На Парното....
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Колеги Панелчето На Парното....
Значи много слабо ми духа парното и се порових та установих, че е нещо по клапите и жилата вероятно (моторчето си личи че върти с нужната скорост). Но идва момента да се свали панела, на който са врътките. Каква му е философията. В една тема открих че само се дръпвал с фина отвертка. Та въпроса ми е има ли някакви заклинания, ключови думи, скрити болтове и прочие баби яги или просто си дърпам като невидял?
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Уф, да ти кажа работата е доста проста, ама трябва внимателно да се дърпа, да не се потроши нещо. Значи първо трява да махнеш врътките, което става с дърпане. След това, на самия панел има едни болтчета, мисля за кръстата отверка, най вероятно бяха 4, ама не помня, че свалях на по предния Голф 3 GTD /от него са онези тасове
/ Като развиеш болтчетата, то само си пада, освен ако не се е спекло с времето и да трябва да се подръпне. Внимавай после, че жилата най - вероятно са прецакани - държат се на едни пластмаси, които се чупят, и не действат врътките, защото жилоти си се движи, без да има какво да го опъва. Аз лично реших проблема с любимите свински опашки, но трябва здраво да се стяга, защото изпускат иначе. Има най - вероятно и други по-удачни решения, но аз тогава набързо това успях да сътворя. Успех 


- gstoyanov
- Мнения: 198
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 22:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Болчетата са 6! Четири зад пластмасовия панел и 2 - като свалиш пепелника.
За проблеми с парното колегите се обръщат към Niksi
... Мисля, че и моят ред да се запиша при него ще дойде скоро - всичкото дунапрен ми изхвърча през решетките на парното и май не отделя добре посоките на духане
За проблеми с парното колегите се обръщат към Niksi
... Мисля, че и моят ред да се запиша при него ще дойде скоро - всичкото дунапрен ми изхвърча през решетките на парното и май не отделя добре посоките на духане

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Първо да те питам сменял ле се филтара на купето?Имам странното чувство че е от него
На панела не дърпай ,че се чупи.Просто сваля се твя ня врътките внимателно с отверка.След това махаш пеплника и сваляш панелчето на което са бутоните/6 болта има/ и вадиш.Лошото е ,че там нищо няма да намериш.Просто това е управлямащ пулт чрез жила.Механизмите на парното не са при него.

- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Rabbit_TDI написа:Първо да те питам сменял ле се филтара на купето?Имам странното чувство че е от негоНа панела не дърпай ,че се чупи.Просто сваля се твя ня врътките внимателно с отверка.След това махаш пеплника и сваляш панелчето на което са бутоните/6 болта има/ и вадиш.Лошото е ,че там нищо няма да намериш.Просто това е управлямащ пулт чрез жила.Механизмите на парното не са при него.
Филтъра на купето дори не знам къде е....
- scirocco gt
- Мнения: 1135
- Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Rabbit_TDI написа:Лошото е ,че там нищо няма да намериш.Просто това е управлямащ пулт чрез жила.Механизмите на парното не са при него.
Ами да ти кажа точно от това беше проблема при мен. Именно управляващия пулт. Тъй като клапите се управляват от него посредством едни жила. А пък накрайниците на жилата като се счупят и жилото се върти без да има опън и не задвижва клапите. Та затова, понеже при мен беше такъв случая, може и при колегата да е така

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Имаме участник познал верния отговор. Значи ситуацията беше плачевно ужасяваща. Паяк беше свил генздо върху филтъра и ме гледаше умно все едно си казваше: - Този смотаняк след 14 години се присети че и филтъра е за смяна. Имаше листа още от големия листопад 94-та година. Микс от немско българска кал беше замазана като киреч. О небеса имаше и някакви изпражнения от немска котка посетила филтъра през далечната 96-та година. Тупах тупах тупах да изкара поне ден - два докато се снабдя с нов. Съседките от блока решиха че съм пуснал димка и започнаха да си махат прането......пожарни коли започнаха да идват.....толкоз с разказчето а сега остава да купя едно филтърче и съм готов.
П.С. Паяка не го убих нито му развалих гнезденцето. Като сложа новия филтър ще го пусна някъде в дън горите тилилейски....
П.С. Паяка не го убих нито му развалих гнезденцето. Като сложа новия филтър ще го пусна някъде в дън горите тилилейски....
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта