



Турбо лаг
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3975
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: Турбо лаг
баси, в нафтовия раздел ного интересно било 

- bai_ILIA
- Мнения: 722
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Турбо лаг
van4ote написа:bai_ILIA написа:тва е яко...за който не знаекофти е, че при нашите коли не може да даваш газ и спирачка едновремено, понеже сервото взима целия вакуум и турбината и умира управлението/геометрията и изправя лопатките, пращайки газовете необходими за повишаване на налягането, по дяволите...[/quotпълни глупости ,че не може не може ама не е за ради това
е не може понеже няма пауър 2-3 сек след това. кажи що не може, че ние не знаем...или твойта кола е с две вакуум системи и сервото на спирачките и променливата геометрия не се влият от подобни интервенции



Re: Турбо лаг
Обеснете ако обичате по подробно как става това с газ и спирачка едновременно на автомата ще стане такова чувство. Сега лага докато включи турбото е страшен!!! 

- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Турбо лаг
Ако поогледате под предния капак внимателно ще видите една сфера,топка,кълбо,тяло с топчеста форма -кой както му каже.Е та това "нещо" се нарича резервоар за вакуум за да не стават тея гадни неща дет Бай Илия каза.Също така сервото "е пълно с вакуум" още след като запалиш та му трябва доста малко вакуум отколкото си мислите.В заключение ще кажа че на мойта която няма променлива геометрия също става така но това не е заради липсата на вакуум.
- ewipito
- Мнения: 131
- Регистриран на: Вто 12 апр 2011 19:36
- Автомобил: VW PASSAT B3
- Двигател: RP 1988
- Местоположение: Pernik, Radomir
Re: Турбо лаг
krasio00o написа:Мисля,че с турбо лага идеално са решили проблема инжинерите от ФВ с TSi моторите.Поразрових се малко из нета и единственето което ми идва на акъла да сложат копресор пред турбото е точно да избягат турбо дупката(ако греша поправете ме).Факта който ме навежда на тая мисъл е 240 N/m при 1500 об/мин и максимална мощност от 170 к.с само от 1.4 литра работен обем.
Точно така. Само дето 125 kw = 166 коня

от 1500 до 5000 на 240 Nm



- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
Re: Турбо лаг
За мен е впечатляващо налягането от 1.8 бара при 122к.с. само с турбина и съответно 2.5 бара при 170к.с. с турбина и компресор!
- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
Re: Турбо лаг
От скоро подкарах служебна с мотор 1.4 FSI и като я закачих на ОБД-то се оказа че турбото надува на 0.65-0.7 макс.
Явно инфото от Wikipedia е грешно или са имали в предвид абсолютното налягане - атмосферното + 0.7 на турбината = приблизително 1.7
Явно инфото от Wikipedia е грешно или са имали в предвид абсолютното налягане - атмосферното + 0.7 на турбината = приблизително 1.7
Re: Турбо лаг
Най-интересно ми стана за WRC колите :) Верно ли имат такива системи които впръскват гориво в изпускателните колектори за да държат турбината в оборот и заради това са тея препуквания. :D
- Stivi
- Мнения: 8372
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Турбо лаг
polkut написа:Най-интересно ми стана за WRC колите :) Верно ли имат такива системи които впръскват гориво в изпускателните колектори за да държат турбината в оборот и заради това са тея препуквания. :D
Вярно е

-
- Мнения: 792
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
- Автомобил: Polo 6C
- Двигател: DAJA
- Местоположение: София
Re: Турбо лаг
А при турбо с променлива геометрия има ли лаг? На моя двигател, след 1800 оборота, като че ли не се усеща лаг?
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Турбо лаг
Има,как да няма,тя променливата е уж да е по-малко.
- Dino Kirov
- Мнения: 44
- Регистриран на: Съб 11 окт 2008 16:50
- Автомобил: 405 SRx4
- Двигател: XU10J2C 2.0i 8v 122hp
- Местоположение: Пловдив
Re: Турбо лаг
Ако се сменят стоковите гумени маркучи от турбото, през кулера до всмукателния колектор със същия диаметър метални тръби, ще има ли промяна в лага? Колата е 2008-ма година, с променлива геометрия на турбото и при рязко подаване на газ ясно се вижда как гумените маркучи се издуват, което малко от малко увеличава лага- повече обем за пълнене. Струва ли си начинанието, при положение че пътищата са сравнително къси (кулерът е отгоре)? Ще има ли подобрение ако се направи въздухозаборник за кулера като при тези на Субару? Каква разлика в температурата на входящия въздух може да се очаква спрямо заводските пътища, които минава от решетката, по капака, та до кулера? Ясно е, че не може да се даде отговор без проба, но приблизително. Просто да знам дали да се занимавам.
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
- Автомобил: Polo 6C
- Двигател: DAJA
- Местоположение: София
Re: Турбо лаг
Може и пластмасови тръби.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта