Здравейте колеги имам дилема ще слагам турбо на моето поле което е 6н 1.4 16v 100 коня идеята ми е да сложа турбо което имам вече но да не се преправят или сменя неща по двигателя едното турбо е от 1.6 тд от голф 2 а другото е 1.9 от голф 3 като следователно имам и кулер и пътища.
идеята е колата да не надвишава 150 коня!благодаря предварително .
Разположение на двигателя-Отпред, напречно
Обем на двигателя-1390 sm^3
Мошност-100 l.s.
Обороти при макс. мошност-6000
Въртящ момент-128/4400 n*m
Горивна система-Пълна инжекция
Наличие на турбина-
Газорапределителен механизъм-dohc
Разположение на цилиндрите-Редови
Брой цилиндри-4
Диаметър на цилиндъра-76 mm
Ход на буталото-75.6 mm
Степен на сгъстяване-10.5
Брой клапани на цилиндър-4
Използвано гориво-според финансите
това е на моето поло инфото което намерих
а това е на голф 2 тд
Положение на двигателя-Transverse
Конструкция на двигателя-
Охлаждане-Water
Тип двигател-SOHC
Брой на цилидрите-S-4
Клапани на цилиндър-2 (toplam 8 adet)
Работен обем-1588 cc (96.91 cu in)
Диаметър на цилиндъра-76.5 mm (3.01 in)
Ход на буталото-86.4 mm (3.4 in)
диаметър къмто ход на буталото-0.89
Обем на един цилиндър-397 cc/cylinder (24.23 cu in/cylinder)
Брой основни лагери-5
Степен на сгъстяване-23 : 1
Вид на горивната система-Bo diesel inj.
Дишане на двигателя-Turbo D.
Вид на компресора-
Вид на интеркулера-
Катализатор-No
Максимална мошност -70 HP (52.2 kW)
Обороти на максимална мошност-4500 d/
Максимален въртящ момент-133 N.m (98.2 lb.ft , 13.6 kg.m)
Обороти при максимален въртящ момент-2600 d/d
Въртящ момент при максимална мощност-110.8 N.m (4500 d/d)
Мощност спрямо тегло-76.1 HP/ton (56.7 W/kg)
Мощност спрямо работен обем-44.1 HP/litre (32.9 kW/litre)
поло 1.4 16V Турбо
- elian_87
- Мнения: 140
- Регистриран на: Вто 03 май 2011 11:56
- Автомобил: subaru impreza
- Двигател: 2.2
- Местоположение: България
поло 1.4 16V Турбо
Последна промяна от elian_87 на Чет 08 авг 2013 18:32, променено общо 3 пъти.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Дилема турбо от 1.6 или 1.9 тди
И какво да гледаме в тези данни? Дай моделите на турбините, които си решил да ползваш.
А мислил ли си как ще пуснеш повечко гориво в бууст ? Как ще разредиш мотора?
А мислил ли си как ще пуснеш повечко гориво в бууст ? Как ще разредиш мотора?
- elian_87
- Мнения: 140
- Регистриран на: Вто 03 май 2011 11:56
- Автомобил: subaru impreza
- Двигател: 2.2
- Местоположение: България
Re: Дилема турбо от 1.6 или 1.9 тди
leonardo_vd написа:И какво да гледаме в тези данни? Дай моделите на турбините, които си решил да ползваш.
А мислил ли си как ще пуснеш повечко гориво в бууст ? Как ще разредиш мотора?
Не съм мислил как ще се правят тези неща затова пускам темата за съвети турбото от голф 2 е фабричното а това от голф 3 не е при мен и не мога да дам инфо за него !
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: Дилема турбо от 1.6 или 1.9 тди
Добре де всеки казва да се разреди мотора. Сток АЕБ(1.8т) от първите години е 10,3:1. С чип хората карат на тавана на турбото(к03) което е 1,1бар до колкото са ми казвали. И последи като разцепени мотори, и изгорели бутала почти няма. Та в крайна сметка необходимо ли е разреждането, и защо? С разреждането ще убием мъртвеца още все пак 

- elian_87
- Мнения: 140
- Регистриран на: Вто 03 май 2011 11:56
- Автомобил: subaru impreza
- Двигател: 2.2
- Местоположение: България
Re: Дилема турбо от 1.6 или 1.9 тди
Vankata_84 написа:Добре де всеки казва да се разреди мотора. Сток АЕБ(1.8т) от първите години е 10,3:1. С чип хората карат на тавана на турбото(к03) което е 1,1бар до колкото са ми казвали. И последи като разцепени мотори, и изгорели бутала почти няма. Та в крайна сметка необходимо ли е разреждането, и защо? С разреждането ще убием мъртвеца още все пак
ако степента на згъстяване ти е 9 може да не отваряш мотора обаче ако е 10 и над 10 трябва да го разредиш аз съм го разредил с 2гарнитури -което означава че моят трябва да се отвори и да се разреди което не знам как се прави това ?
това ми каза един колега дето е правил подобно нещо само че с голф 3 2е мотор
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Дилема турбо от 1.6 или 1.9 тди
Vankata_84 написа:Добре де всеки казва да се разреди мотора. Сток АЕБ(1.8т) от първите години е 10,3:1. С чип хората карат на тавана на турбото(к03) което е 1,1бар до колкото са ми казвали. И последи като разцепени мотори, и изгорели бутала почти няма. Та в крайна сметка необходимо ли е разреждането, и защо? С разреждането ще убием мъртвеца още все пак
ДА ама там има прецизна електроника и детонациони датчици, които се грижат тази работа да не се случи. Той нека надуе това 1,4 на 1бар без да го разрежда пък ще видим до къде ще го докара..
ПП. AGU мотора е със степен 9,5/ и при по-силен надув се препоръчва да се разреди малко. Един мотор, който фабрично е пригоден за атмасферно пълнене като се турбинира мисля че трябва да се позастраховаш малко. Това е мое мнение и е НЕпрофесионално.
- ivo16VTI
- Мнения: 177
- Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
- Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
- Двигател: AAA-1991
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Дилема турбо от 1.6 или 1.9 тди
Тоя мотор за х.... не става-преди да си мигнал и си сцепил буталата между
сегментите!
При vw мотора лежи ли на пред{кьм фаровете}бягай далече
-VR-те не ги броим де.
сегментите!
При vw мотора лежи ли на пред{кьм фаровете}бягай далече

- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Дилема турбо от 1.6 или 1.9 тди
ivo16VTI написа:Тоя мотор за х.... не става-преди да си мигнал и си сцепил буталата между
сегментите!
Цъ, скоростите ще родят много преди мотора



Почти не съм виждал такива мотори турбинирани и предполагам причината е в това, че скоростните кутии на наклонените напред мотори не държат на много въртящ момент.
- elian_87
- Мнения: 140
- Регистриран на: Вто 03 май 2011 11:56
- Автомобил: subaru impreza
- Двигател: 2.2
- Местоположение: България
Re: Дилема турбо от 1.6 или 1.9 тди
radi_nrj написа:ivo16VTI написа:Тоя мотор за х.... не става-преди да си мигнал и си сцепил буталата между
сегментите!
Цъ, скоростите ще родят много преди мотора![]()
![]()
![]()
Почти не съм виждал такива мотори турбинирани и предполагам причината е в това, че скоростните кутии на наклонените напред мотори не държат на много въртящ момент.
нека да уточня някой неща колата е със сменена скоростна кутия още от предния собственик до колкото знам е от по новия модел поло има и доста други работи който са сменени по колата основно тези който са им проблем на този модел ...
колата няма да се прави за състезания а за ежедневно каране просто малко повече коне от обичайните,колата има генерация и чип в момента така я купих просто моля за съвет кое турбо ще е по добре за този мотор без да го скапе ... до колкот разбрах турбото от голф 2 JR е по добре да се сложи .
http://www.youtube.com/watch?v=Y_e-1MYPEP8 http://www.youtube.com/watch?v=Y_e-1MYPEP8
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Дилема турбо от 1.6 или 1.9 тди
И 2-те ще го скапят, зависи от майстора. Ако сам ще си правиш тия неща "ЗАЕ*И" посъветвай се с някой механик околотеб. Има доста хардуерни модификации преди да пристъпиш към софтуера. Успех на поредния виртуален проект.
- elian_87
- Мнения: 140
- Регистриран на: Вто 03 май 2011 11:56
- Автомобил: subaru impreza
- Двигател: 2.2
- Местоположение: България
Re: Дилема турбо от 1.6 или 1.9 тди
и нека малко да живне темата докато чаках да ми стане колата готова ми изпадна едно ауди а3 1.8т със перфектен двигател скорости и турбина скоро време ще се монтират на полото за сега не мога да кача снимки но утре ще кача дано всичко мине по вода със трансплантацята на двигателя и скоростите и електрониката !
- elian_87
- Мнения: 140
- Регистриран на: Вто 03 май 2011 11:56
- Автомобил: subaru impreza
- Двигател: 2.2
- Местоположение: България
Re: Дилема турбо от 1.6 или 1.9 тди
днес след дълги разговори със майстора стигнахме до консенсус ще има трансплантация
на двигател ще се помъчим и да сложим окачването от аудито ако не стане здраве да е ще разпродаде намерихме и жичкаджия който да прехвърли инсталацията на колата ...това са ми двете красавици скоро ще кача и снимки на двигателите им и разглабянето ...
само ме интересува след това технотест как се минава и ако някой има на представа за цените как са там че днеска малко ме стреснаха със цената около 400лв ако е така това си е жив обир .
to be continued!

само ме интересува след това технотест как се минава и ако някой има на представа за цените как са там че днеска малко ме стреснаха със цената около 400лв ако е така това си е жив обир .
to be continued!
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Дилема турбо от 1.6 или 1.9 тди вече 1.8т
Вече има колега във Форума, който кара поло 6n с 1,8Т така, че няма как да не стане. Успех 

- elian_87
- Мнения: 140
- Регистриран на: Вто 03 май 2011 11:56
- Автомобил: subaru impreza
- Двигател: 2.2
- Местоположение: България
Re: Дилема турбо от 1.6 или 1.9 тди вече 1.8т
radi_nrj написа:Вече има колега във Форума, който кара поло 6n с 1,8Т така, че няма как да не стане. Успех
мислех че ще съм единствения ноооо май няма да съм...а кой е колегата със полото ?ако не е тайна ?
- judasss
- Мнения: 1484
- Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
- Автомобил: neshto nezakonno
- Двигател: 2.9 VR6
- Местоположение: в гаража
- Контакти:
Re: Дилема турбо от 1.6 или 1.9 тди вече 1.8т
Мисля че няма как да минеш технотест с тоя мотор и това купе
Особено в последно време доста затегнаха тия работи , но все пак се пойнтересувай

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта