


Seat Leon 1M 2002 ASV - 5 грешки + смяна на обороти РЕШЕНО
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2012 12:42
- Автомобил: Audi
- Двигател: AEL
- Местоположение: Плевен
Re: Seat Leon 1M 2002 ASV - 5 грешки + смяна на обороти
Няма толкова значение, но така и така ще махаш релето по-добре дублирай синия кабел към предпазителя, защото си мисля, че точно той е проблемния, а пък Н75 го вържи на предпазителя, както си е по схемата. По този начин, ако не се появяват вече и другите грешки ще знаеш къде е причината.
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: Seat Leon 1M 2002 ASV - 5 грешки + смяна на обороти
Утре, ако не вали се заемам и ще пиша какво е станало.
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: Seat Leon 1M 2002 ASV - 5 грешки + смяна на обороти
Току що монтирах новия дебитомер и колата литна. Няма го вече забиването на муцуната на ниски предавки - къса гумите направо дет се вика. Довечера ще видя как ще е когато е студена. Грешките също ги няма за сега :)
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: Seat Leon 1M 2002 ASV - 5 грешки + смяна на обороти
Преди седмица време дублирах синята жица от реле 109 до бушон ф34 и жълточерната жица от бушона до н75 директно. До днес нямаше проблем. Днес се повозих 20-на км. на климатроник в града и влезе в авариен режим.... дали има нещо общо с климаторника ?
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: Seat Leon 1M 2002 ASV - 5 грешки + смяна на обороти
Днес минах 350 км. извънградско и колата пак ми скъса нервите. Все едно нищо несъм правил никога по проблема с изкл. на турбината. Моля ви колеги давайте некви съвети къде да търся проблема или поне към читав майстор - ако трябва и на другия край на България ще отида само да се оправи, че не се кара така просто 
EDIT: Шунтирах буксата на N75 и го закачих с обувчици. Утре ми предстои същия маршрут и ако пак изкл. мисля да откача оригиналните кабели и да остане само с новите. Имам и една молба към колигте с AHF/ASV - да измерят на верига с уреда между двете крачета на буксата на n75. На мен ми показва около 500 мисля, че са Ом-а, но хубавия ми уред си е в Блг. и ще го измеря в неделя.

EDIT: Шунтирах буксата на N75 и го закачих с обувчици. Утре ми предстои същия маршрут и ако пак изкл. мисля да откача оригиналните кабели и да остане само с новите. Имам и една молба към колигте с AHF/ASV - да измерят на верига с уреда между двете крачета на буксата на n75. На мен ми показва около 500 мисля, че са Ом-а, но хубавия ми уред си е в Блг. и ще го измеря в неделя.
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: Seat Leon 1M 2002 ASV - 5 грешки + смяна на обороти
Така. Преди малко се прибрах от път (350 км.) и карах с обувчици на n75 + новите кабели (буксата с кабелите висеше отстрани) и ми изкл. само 4-5 пъти. 10 пъти по-малко
За 700 км. обаче 4-5 пъти ми светва и лампата за таркшън контрола като грешката там е, че се губи връзката с контол модула. Дали има нещо общо с др. 5 грешки и изкл. на турбото. Може ли да ми каже някой има ли връзка между 2-те крачета на буксата на Н75 ?
Чудя се дали нещо по веригата на която е н75 не прави мизерията...
EDIT: Какво точно означава "Short to Plus" ? Кой от 2-та кабела на н75 е окъсен към + ? Чудя се дали ако пусна + към н75 от друго място пак през бушон само при контакт дали ще преборя проблема... другите грешки ги трупа, но не съм забелязал да има реален проблем с тях, пък пустото турбо
Забелязах също, че грешката за н75 е различна - на първата страница е "Прекъснато или късо към земя" пък грешката от днеска е "Късо към +"... на какво може да се дължи това да му
майката 
Виждам и на схемата от аутодата един елемент свързан заедно с другите неща на същия +, но незнам какво представлява и къде се намира - "crankcase breather heater" ??? Ако е някъв нагревател на нещо можеби той окъсява и шашка ЕЦУ-то за тази верига и записва грешките... как мислите ?

Код: Избери всички
Sunday,12,May,2013,16:39:11:48923
VCDS Version: Beta 12.10.2
Data version: 20121222
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 038-906-012-ASV.lbl
Control Module Part Number: 038 906 012 FK
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 3357
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 06402
Additional Info: VSSZZZ1MZ2R095399 SEZ7Z0B1520243
VCID: 5EBF1D7BD93795F351F
5 Faults Found:
17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109)
P1538 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
17659 - Commencement of Injection Valve (N108)
P1251 - 35-10 - Short to Plus - Intermittent
19459 - Relay for Low-Output Preheating of Coolant (J359)
P3003 - 35-00 - Short to Plus
17954 - Boost Pressure Regulation Valve (N75)
P1546 - 35-10 - Short to Plus - Intermittent
18065 - A/C System Input/Output
P1657 - 35-10 - Short to Plus - Intermittent
Readiness: N/A
EDIT: Какво точно означава "Short to Plus" ? Кой от 2-та кабела на н75 е окъсен към + ? Чудя се дали ако пусна + към н75 от друго място пак през бушон само при контакт дали ще преборя проблема... другите грешки ги трупа, но не съм забелязал да има реален проблем с тях, пък пустото турбо

Забелязах също, че грешката за н75 е различна - на първата страница е "Прекъснато или късо към земя" пък грешката от днеска е "Късо към +"... на какво може да се дължи това да му


Виждам и на схемата от аутодата един елемент свързан заедно с другите неща на същия +, но незнам какво представлява и къде се намира - "crankcase breather heater" ??? Ако е някъв нагревател на нещо можеби той окъсява и шашка ЕЦУ-то за тази верига и записва грешките... как мислите ?
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: Seat Leon 1M 2002 ASV - 5 грешки + смяна на обороти
Днес носих ECU-то на майстор. Оказа се че записва всичките тези грешки заради една интеграла която е окъсила вътре и същата управлява нещата които ми записва. Майстора я смени и каза, че това е бил проблема защото е имал и други такива "пациенти" с подобни симптоми. Ще покарам няколко седмици и ще пиша дали със сигурност там е бил проблема 

- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: Seat Leon 1M 2002 ASV - 5 грешки + смяна на обороти РЕШ
През уикенда минах 600 км. и около 400 през последните няколко седмици. Не е записана нито една грешка в ЕКУ-то. Мога да кажа със сигурност, че проблема е РЕШЕН !!! Поздрави.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта