Seat Leon 1M 2002 ASV - 5 грешки + смяна на обороти РЕШЕНО

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Varbanov
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 07 сеп 2012 12:42
Автомобил: Audi
Двигател: AEL
Местоположение: Плевен

Re: Seat Leon 1M 2002 ASV - 5 грешки + смяна на обороти

Мнениеот Varbanov » Съб 30 мар 2013 19:57


Няма толкова значение, но така и така ще махаш релето по-добре дублирай синия кабел към предпазителя, защото си мисля, че точно той е проблемния, а пък Н75 го вържи на предпазителя, както си е по схемата. По този начин, ако не се появяват вече и другите грешки ще знаеш къде е причината.




Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: Seat Leon 1M 2002 ASV - 5 грешки + смяна на обороти

Мнениеот ka4o_pi4a » Съб 30 мар 2013 20:24


Утре, ако не вали се заемам и ще пиша какво е станало.


Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: Seat Leon 1M 2002 ASV - 5 грешки + смяна на обороти

Мнениеот ka4o_pi4a » Чет 11 апр 2013 9:39


Току що монтирах новия дебитомер и колата литна. Няма го вече забиването на муцуната на ниски предавки - къса гумите направо дет се вика. Довечера ще видя как ще е когато е студена. Грешките също ги няма за сега :)


Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: Seat Leon 1M 2002 ASV - 5 грешки + смяна на обороти

Мнениеот ka4o_pi4a » Нед 21 апр 2013 16:00


Преди седмица време дублирах синята жица от реле 109 до бушон ф34 и жълточерната жица от бушона до н75 директно. До днес нямаше проблем. Днес се повозих 20-на км. на климатроник в града и влезе в авариен режим.... дали има нещо общо с климаторника ?


Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: Seat Leon 1M 2002 ASV - 5 грешки + смяна на обороти

Мнениеот ka4o_pi4a » Пет 10 май 2013 17:54


Днес минах 350 км. извънградско и колата пак ми скъса нервите. Все едно нищо несъм правил никога по проблема с изкл. на турбината. Моля ви колеги давайте некви съвети къде да търся проблема или поне към читав майстор - ако трябва и на другия край на България ще отида само да се оправи, че не се кара така просто :banghead

EDIT: Шунтирах буксата на N75 и го закачих с обувчици. Утре ми предстои същия маршрут и ако пак изкл. мисля да откача оригиналните кабели и да остане само с новите. Имам и една молба към колигте с AHF/ASV - да измерят на верига с уреда между двете крачета на буксата на n75. На мен ми показва около 500 мисля, че са Ом-а, но хубавия ми уред си е в Блг. и ще го измеря в неделя.


Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: Seat Leon 1M 2002 ASV - 5 грешки + смяна на обороти

Мнениеот ka4o_pi4a » Нед 12 май 2013 15:59


Така. Преди малко се прибрах от път (350 км.) и карах с обувчици на n75 + новите кабели (буксата с кабелите висеше отстрани) и ми изкл. само 4-5 пъти. 10 пъти по-малко :mrgreen За 700 км. обаче 4-5 пъти ми светва и лампата за таркшън контрола като грешката там е, че се губи връзката с контол модула. Дали има нещо общо с др. 5 грешки и изкл. на турбото. Може ли да ми каже някой има ли връзка между 2-те крачета на буксата на Н75 ?

Код: Избери всички

Sunday,12,May,2013,16:39:11:48923
VCDS Version: Beta 12.10.2
Data version: 20121222



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine       Labels: 038-906-012-ASV.lbl
Control Module Part Number: 038 906 012 FK
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG  3357
           Software Coding: 00002
            Work Shop Code: WSC 06402 
           Additional Info: VSSZZZ1MZ2R095399     SEZ7Z0B1520243
                      VCID: 5EBF1D7BD93795F351F
5 Faults Found:

17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109)
            P1538 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
17659 - Commencement of Injection Valve (N108)
            P1251 - 35-10 - Short to Plus - Intermittent
19459 - Relay for Low-Output Preheating of Coolant (J359)
            P3003 - 35-00 - Short to Plus
17954 - Boost Pressure Regulation Valve (N75)
            P1546 - 35-10 - Short to Plus - Intermittent
18065 - A/C System Input/Output
            P1657 - 35-10 - Short to Plus - Intermittent

Readiness: N/A
Чудя се дали нещо по веригата на която е н75 не прави мизерията...

EDIT: Какво точно означава "Short to Plus" ? Кой от 2-та кабела на н75 е окъсен към + ? Чудя се дали ако пусна + към н75 от друго място пак през бушон само при контакт дали ще преборя проблема... другите грешки ги трупа, но не съм забелязал да има реален проблем с тях, пък пустото турбо :banghead
Забелязах също, че грешката за н75 е различна - на първата страница е "Прекъснато или късо към земя" пък грешката от днеска е "Късо към +"... на какво може да се дължи това да му :censored2 майката :banghead
Виждам и на схемата от аутодата един елемент свързан заедно с другите неща на същия +, но незнам какво представлява и къде се намира - "crankcase breather heater" ??? Ако е някъв нагревател на нещо можеби той окъсява и шашка ЕЦУ-то за тази верига и записва грешките... как мислите ?


Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: Seat Leon 1M 2002 ASV - 5 грешки + смяна на обороти

Мнениеот ka4o_pi4a » Пон 13 май 2013 12:22


Днес носих ECU-то на майстор. Оказа се че записва всичките тези грешки заради една интеграла която е окъсила вътре и същата управлява нещата които ми записва. Майстора я смени и каза, че това е бил проблема защото е имал и други такива "пациенти" с подобни симптоми. Ще покарам няколко седмици и ще пиша дали със сигурност там е бил проблема :Mr Green Fun


Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: Seat Leon 1M 2002 ASV - 5 грешки + смяна на обороти РЕШ

Мнениеот ka4o_pi4a » Нед 09 юни 2013 21:49


През уикенда минах 600 км. и около 400 през последните няколко седмици. Не е записана нито една грешка в ЕКУ-то. Мога да кажа със сигурност, че проблема е РЕШЕН !!! Поздрави.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: levskarq77 и 17 госта