
Голф 3 VR6 - трудно палене.
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
Не разбирам много от ВР6-ци но според мен, това палене не е нормално! Ако не са сменяни свещите, е добре да се видят, и има шанс от тях да е проблема
! Мисля че паленето трябва да става без газ, поне при бензиновите мотори, и вече стъпковото моторче/автоматичният смукач, да си реголира уборотите докато колата загрее! Поне при всички Голфове с по-слаби мотори е така!

-
- Мнения: 178
- Регистриран на: Вто 09 авг 2011 8:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
ако имаше вр6 щеше да знаеш че да не са ти сменени кабелите и свещите е доста скъпо удоволствие :) просто кабелите върват барабар с свещите почти няма вариянт да ги свалиш здрави ако не си направиш некво приспособление :)
- topgun1
- Мнения: 222
- Регистриран на: Нед 25 ное 2007 21:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
pepstroi написа:ако имаше вр6 щеше да знаеш че да не са ти сменени кабелите и свещите е доста скъпо удоволствие :) просто кабелите върват барабар с свещите почти няма вариянт да ги свалиш здрави ако не си направиш некво приспособление :)
има специален ключ колега който върви с колата.
а за свещите аз така купих и се оказа че не е от тях така че ако решиш да ги сменяш имам едни свещи на vr6 на тънка цена

-
- Мнения: 178
- Регистриран на: Вто 09 авг 2011 8:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
Мойта няма я дай снимка да го вида този ключ иначе на мене всичко ми е ново така че :)
- ivostefanov
- Мнения: 2464
- Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
- Автомобил: Audi A4
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
За ключа и на мен ми стана интересно,че замина единия от чисто новите кабели
А относно паленето определено има леко забавяне и оборотите при мен директно си застават на около 1000.
Но имай предвид че 6 цилиндров двигател не пали като четири цилиндров,само да помирише контактния ключ.



А относно паленето определено има леко забавяне и оборотите при мен директно си застават на около 1000.
Но имай предвид че 6 цилиндров двигател не пали като четири цилиндров,само да помирише контактния ключ.
- Pecata-VR6
- Мнения: 22
- Регистриран на: Чет 13 дек 2012 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ЛОВЕЧ
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
Колега моя също така пали с тази разлика,че рязко отива на 1000 оборота и след като позатопли си пада на нормалните мисля,че това е нормално за тия мотори като гледам и другите мнения
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: Вто 09 авг 2011 8:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
ivostefanov написа:За ключа и на мен ми стана интересно,че замина единия от чисто новите кабели![]()
![]()
![]()
А относно паленето определено има леко забавяне и оборотите при мен директно си застават на около 1000.
Но имай предвид че 6 цилиндров двигател не пали като четири цилиндров,само да помирише контактния ключ.
повяевай ми пали и по лесно :) моя до преди седмица си палеше чук сега варти и чак тогава пали са го закачихме интерсното е че на ктс показва на контакт датчика -49 а като го запалиш си работи идеално
имам и 1 друг проблем чат пат губи ток направо изчезва тока на мотора за некви стотни примерно карам на 2ра почвам да давам газ и некъде на 2-3 хил оборота направо гасне и след неква стотна се появява пак ток и после пак изчезва това при пълна газ ако не набирам с пълна газ ми малко по кротко се оправи и после няма ядове може да мина и 300 км докато се появи тоя проблем пак направо мотора че се обарне вътре :)
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
Пробвай да пишеш по-грамотно, моля!
Нищо не разбрах!
Нищо не разбрах!
- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
pepstroi написа:ivostefanov написа:За ключа и на мен ми стана интересно,че замина единия от чисто новите кабели![]()
![]()
![]()
А относно паленето определено има леко забавяне и оборотите при мен директно си застават на около 1000.
Но имай предвид че 6 цилиндров двигател не пали като четири цилиндров,само да помирише контактния ключ.
повяевай ми пали и по лесно :) моя до преди седмица си палеше чук сега варти и чак тогава пали са го закачихме интерсното е че на ктс показва на контакт датчика -49 а като го запалиш си работи идеално
имам и 1 друг проблем чат пат губи ток направо изчезва тока на мотора за некви стотни примерно карам на 2ра почвам да давам газ и некъде на 2-3 хил оборота направо гасне и след неква стотна се появява пак ток и после пак изчезва това при пълна газ ако не набирам с пълна газ ми малко по кротко се оправи и после няма ядове може да мина и 300 км докато се появи тоя проблем пак направо мотора че се обарне вътре :)
Изобщо не съм запознат с този мотор, но при мен на KR-a го правеше това с тоците и се оказа бобина. Някой път го правеше по 2-3 пъти на ден, друг път може и седмица да не се случи. Особено неприятно е в режим на ускорение и по ниска предавка, направо имах чувството, че ще откъсне коша от купето

- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
Това е оригиналния ключ за вадене, стои на щеката за подпиране на предния капак:
http://i.imgur.com/G3uCt0m.jpg
Ето няколко афтърмаркет приспособления:
http://www.karlynsti.com/images/32Z.jpg
http://www.agthompsonfamily.com/vw/VR6SparkPlugTool2.jpg
Ето и една тема на колегата където е дал начин как да се направи такъв:
https://sites.google.com/site/stoyneff/engine-general/vr6-spark-plug-wire-removal-tool
Може да се ползват и кабели от МК4 VR6 12V с код на мотора AFP, които са с вградено ухо за изваждане.
http://i.imgur.com/G3uCt0m.jpg
Ето няколко афтърмаркет приспособления:
http://www.karlynsti.com/images/32Z.jpg
http://www.agthompsonfamily.com/vw/VR6SparkPlugTool2.jpg
Ето и една тема на колегата където е дал начин как да се направи такъв:
https://sites.google.com/site/stoyneff/engine-general/vr6-spark-plug-wire-removal-tool
Може да се ползват и кабели от МК4 VR6 12V с код на мотора AFP, които са с вградено ухо за изваждане.
- Емо Йорданов
- Мнения: 455
- Регистриран на: Вто 17 ное 2009 23:39
- Автомобил: Golf2+ BMW e36
- Двигател: 2.8 VR6 + 328
- Местоположение: Павликени
- Контакти:
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
Тоя ключ може ли да се купи от България или трябва да се търси в ибей?
- ivostefanov
- Мнения: 2464
- Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
- Автомобил: Audi A4
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
aradovanov написа:Това е оригиналния ключ за вадене, стои на щеката за подпиране на предния капак:
http://i.imgur.com/G3uCt0m.jpg
Това го имам

Аз съм абуриген признавам си

- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
Такова палене ми е познато,когато ми беше дебитомера счупен,ако имаш под ръка някой,пробвай с друг.
Става въпрос за ОБД2 !!!
Става въпрос за ОБД2 !!!
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
Днес пробвах с откачен дебитомер - запали доста по-добре. Почти с толкова въртене но без глъхненето.
Лошото е че мога да пробвам само по един път на денонощие
второто палене е перфектно.
Колата си работи супер и без дебитомер м/у другото.
Някой с дебитомер за обд2 за проба?
Лошото е че мога да пробвам само по един път на денонощие

Колата си работи супер и без дебитомер м/у другото.
Някой с дебитомер за обд2 за проба?
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
Без него бачка...ноо и разхода може да ти хареса
Поне си почти сигурен, че е дебитомера

Поне си почти сигурен, че е дебитомера

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: nkc и 67 госта