Б4 1,8 ABS проблеми с гарнитурата на главата
- bako_bako
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 12 юни 2012 22:46
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: ABS 1994
- Местоположение: монтана
Б4 1,8 ABS проблеми с гарнитурата на главата
колеги смених си гарнитурата на главата с нова шлаифане абе всичко както трябва и след като минах 1000 1500 километра започна да салзи масалце а днес гледам че и антифризче е слазнало на какво може да се длажи това
Последна промяна от bako_bako на Вто 11 юни 2013 19:36, променено общо 1 път.
- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: проблеми с гарнитурата на главата
bako_bako написа:колеги смених си гарнитурата на главата с нова шлаифане абе всичко както трябва и след като минах 1000 1500 километра започна да салзи масалце а днес гледам че и антифризче е слазнало на какво може да се длажи това
Непрофесионално мнение, или не е затегната както трябва, или главата е спукана. В това, че е спукана изобщо не съм убеден, знам за пукнатини м-у клапаните, ама външни

-
- VW експерт
- Мнения: 13409
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: проблеми с гарнитурата на главата
Здравей колега.
За кой двигател става на въпрос?Напиши и каква гарнитура си сложил,забелязваш ли откъде сълзи?
Ако си със 1.8 Моно-предполагам си сложил кофти гарнитура на капака на клапаните и от там ти тръгва теча.За антифриза-не си сменил нито тройника,нито фланеца отдясно на двигателя.
За кой двигател става на въпрос?Напиши и каква гарнитура си сложил,забелязваш ли откъде сълзи?
Ако си със 1.8 Моно-предполагам си сложил кофти гарнитура на капака на клапаните и от там ти тръгва теча.За антифриза-не си сменил нито тройника,нито фланеца отдясно на двигателя.
Re: проблеми с гарнитурата на главата
Колата прегрявана ли е....Антифриза знаеш или има теч някъде или излиза през ауспуха.Като я форсираш няма ли балончета във разширителният съд.Не вярвам да не забелязва теч от капака горе които да слиза надолу.Или менте гарнитура.... или кофти затягане.... или крив капак това са причините да сълзи отгоре...По принцип някои слагат малко силикон от 4те краища за предодвратяване на този проблем.В интерес на истината колегата не е писал от главата или от капака сълзи.....Ако пък е долу сигурно шлаифа е кофти....Ако пък наистина е прегряване замерихте ли за пукнатина в главата.
- bako_bako
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 12 юни 2012 22:46
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: ABS 1994
- Местоположение: монтана
Re: проблеми с гарнитурата на главата
салзенето е между главата и блока а не е от капака на клапаните
и аз мисля че не е стегната и мисля да я притегна зада видя дали ште се управи
и аз мисля че не е стегната и мисля да я притегна зада видя дали ште се управи
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: проблеми с гарнитурата на главата
bako_bako написа:да я притегна зада видя дали ште се управи
Колега, внимавай с притягането, то става с определен ключ и на определени градуси! Ако спукаш гарнитурата става мазало!
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: проблеми с гарнитурата на главата
А аз мисля, че ако си покарал 1500 километра и колата се е разтекла от гарнитурата - трябва отново да я смениш и да пристегнете главата както трябва, а не както някой майстори практикуват - стягаш и ела след 1000 километра да я пристегнем 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблеми с гарнитурата на главата
И нови болтове...това никой не го сменя, а си е доста важно. Старите понякога се разтеглят при развиването и повторното завиване и не винаги стягат както трябва...а един к-т нови болтове за тая глава струва 36лв
- stefan4o
- Мнения: 19329
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: проблеми с гарнитурата на главата
Сега ще се появи някой в темата, да ти каже, че новите болтове видиш ли не са така качествени като оригиналните, които не се знае колко пъти са развивани и стягани 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблеми с гарнитурата на главата
Ама адаш, то си е тяхно право да карат колите си с каквото си искат.
Те и новите маслени филтри не са толкова качествени, колкото оригиналния, какво като е на 453 000км 
Иначе главата не се достяга - стяга си се на по ред на болтовете (има го на картинка при гарнитурата) и както следва на 4 стъпки - 30 нютона, 60 нютона и два пъти по 90 градуса.
Този път сваляш главата,носиш я на друго място да проверят дали и колко е крива в момента, снимка да не е спукана.След това почистваш идеално блока от всякакви остатъци от старата г-ра и нагари, почистваш резбите на болтовете за главата (иначе под болта в отвора се образува налягане и той спира да се стяга и главата остава хлабава в крайна сметка) и слагаш хубава г-ра (Рейнц или Елринг).


Иначе главата не се достяга - стяга си се на по ред на болтовете (има го на картинка при гарнитурата) и както следва на 4 стъпки - 30 нютона, 60 нютона и два пъти по 90 градуса.
Този път сваляш главата,носиш я на друго място да проверят дали и колко е крива в момента, снимка да не е спукана.След това почистваш идеално блока от всякакви остатъци от старата г-ра и нагари, почистваш резбите на болтовете за главата (иначе под болта в отвора се образува налягане и той спира да се стяга и главата остава хлабава в крайна сметка) и слагаш хубава г-ра (Рейнц или Елринг).
Последна промяна от zfa159 на Пон 01 апр 2013 20:32, променено общо 1 път.
- stefan4o
- Мнения: 19329
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: проблеми с гарнитурата на главата
Неслучайно го казвам, ти знаеш. Има тук разни хора, дето смятат, че оригиналното на 1023981039201 години и пробег 10391093 е по-добро от новото... Разни хора, разни идеали. Аз заложих на Елринг болтове и не успяхме да скъсаме нито един при стягането 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблеми с гарнитурата на главата
Слагал съм на Елринг, на Рейнц, никакви проблеми (моята кочина е на 100 000 вече след ремонта и още не се е откъснала главата от блока
).

- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: проблеми с гарнитурата на главата
zfa159 написа:Ама адаш, то си е тяхно право да карат колите си с каквото си искат.Те и новите маслени филтри не са толкова качествени, колкото оригиналния, какво като е на 453 000км
Иначе главата не се достяга - стяга си се на по ред на болтовете (има го на картинка при гарнитурата) и както следва на 4 стъпки - 30 нютона, 60 нютона и два пъти по 90 градуса.
Този път сваляш главата,носиш я на друго място да проверят дали и колко е крива в момента, снимка да не е спукана.След това почистваш идеално блока от всякакви остатъци от старата г-ра и нагари, почистваш резбите на болтовете за главата (иначе под болта в отвора се образува налягане и той спира да се стяга и главата остава хлабава в крайна сметка) и слагаш хубава г-ра (Рейнц или Елринг).
Неслучайно го казвам, ти знаеш. Има тук разни хора, дето смятат, че оригиналното на 1023981039201 години и пробег 10391093 е по-добро от новото... Разни хора, разни идеали. Аз заложих на Елринг болтове и не успяхме да скъсаме нито един при стягането
Браво бе защо му осрахте така темата на човека




П.П Идеята ми не е да се заяждам, но поне за малко си представете, че има и по разбиращи от вас

- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: проблеми с гарнитурата на главата
Руфката - да не си от майсторите който донатягат главите след 1000 километра, че с това ти изказване точно на "тях" ми приличаш - нищо лично 

-
- Мнения: 93
- Регистриран на: Нед 03 юни 2012 16:02
- Автомобил: Skoda Superb MK3
- Двигател: 20TDI 2018
- Местоположение: BG
Re: проблеми с гарнитурата на главата
Колега, имал съм проблеми с една кола с прегрявана глава и знам че ако си сложил клингеритова гарнитура винаги е хубаво след 900-1000км да се натегне още малко главата защото клингерита е мек материал и улегва след известно време каране. Ако обаче си сложил метабокс трябва мн финно шлайфане и дори някой говорят и за шлайфане и на блока за да легне добре гарнитурата.Другото ако колата е прегрявана във всички случай е хубаво да се пробва тая глава дари е спукана или не. Освен това като си свалил така и така главата нее лошо да смениш гумичките на клапаните и да се напаснат тия клапани съответно. Затягането на главата става по съответния ред, както е написал колегата или от кутията на гарнитурата или ако и нямаш вяра, в AUTODATA тоя ред го има за всеки мотор отделно. Ако колата е прегрявана трябва да видиш от къде идва това прегряване, дали от теч някъде, дали от запечен термостат или от водна помпа. Това ще ти обясни и липсата на антифриз, освен това ще промиеш системата. Теча на масло е от гарнитурата на главата и щом тече от там значи нее донатегната както трябва. Вземи един Динамометричен(килограмов) ключ и свърши тая работа и се моли да нее късно вече и да е пресекла маслото защото стигнало ли сее до продухана гарнитура почваш наново шлайфане и тн. Това ще го разбереш като загубиш парното, намериш следи от масло в антифриза, Маслото на двигателя се пресече, появи се бълбукане в казанчето на разширителния съд за антифриза и не на последно място Бял пушек от ауспуха. Другото интересно е дебелината на тая гарнитура която си сложил защото в специализираните магазини предлагат няколко дебелини, съответно за първи шлайф, втори и тн. съответно по дебела гарнитура защото след всеки шлайф главата на мотора става по-малка.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта