Б4 1,8 ABS проблеми с гарнитурата на главата

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
bako_bako
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 12 юни 2012 22:46
Автомобил: VW Passat
Двигател: ABS 1994
Местоположение: монтана

Б4 1,8 ABS проблеми с гарнитурата на главата

Мнениеот bako_bako » Нед 31 мар 2013 23:44


колеги смених си гарнитурата на главата с нова шлаифане абе всичко както трябва и след като минах 1000 1500 километра започна да салзи масалце а днес гледам че и антифризче е слазнало на какво може да се длажи това

Последна промяна от bako_bako на Вто 11 юни 2013 19:36, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: проблеми с гарнитурата на главата

Мнениеот rufkata » Нед 31 мар 2013 23:55


bako_bako написа:колеги смених си гарнитурата на главата с нова шлаифане абе всичко както трябва и след като минах 1000 1500 километра започна да салзи масалце а днес гледам че и антифризче е слазнало на какво може да се длажи това

Непрофесионално мнение, или не е затегната както трябва, или главата е спукана. В това, че е спукана изобщо не съм убеден, знам за пукнатини м-у клапаните, ама външни :eek ?


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13409
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: проблеми с гарнитурата на главата

Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 01 апр 2013 7:32


Здравей колега.
За кой двигател става на въпрос?Напиши и каква гарнитура си сложил,забелязваш ли откъде сълзи?
Ако си със 1.8 Моно-предполагам си сложил кофти гарнитура на капака на клапаните и от там ти тръгва теча.За антифриза-не си сменил нито тройника,нито фланеца отдясно на двигателя.


Вълчан
Мнения: 880
Регистриран на: Нед 17 мар 2013 20:11
Автомобил: Mazda 5
Двигател:

Re: проблеми с гарнитурата на главата

Мнениеот Вълчан » Пон 01 апр 2013 18:46


Колата прегрявана ли е....Антифриза знаеш или има теч някъде или излиза през ауспуха.Като я форсираш няма ли балончета във разширителният съд.Не вярвам да не забелязва теч от капака горе които да слиза надолу.Или менте гарнитура.... или кофти затягане.... или крив капак това са причините да сълзи отгоре...По принцип някои слагат малко силикон от 4те краища за предодвратяване на този проблем.В интерес на истината колегата не е писал от главата или от капака сълзи.....Ако пък е долу сигурно шлаифа е кофти....Ако пък наистина е прегряване замерихте ли за пукнатина в главата.


Потребителски аватар
bako_bako
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 12 юни 2012 22:46
Автомобил: VW Passat
Двигател: ABS 1994
Местоположение: монтана

Re: проблеми с гарнитурата на главата

Мнениеот bako_bako » Пон 01 апр 2013 19:20


салзенето е между главата и блока а не е от капака на клапаните
и аз мисля че не е стегната и мисля да я притегна зада видя дали ште се управи


Потребителски аватар
my heart iS iCe
Мнения: 5418
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
Автомобил:
Двигател:

Re: проблеми с гарнитурата на главата

Мнениеот my heart iS iCe » Пон 01 апр 2013 19:33


bako_bako написа:да я притегна зада видя дали ште се управи

Колега, внимавай с притягането, то става с определен ключ и на определени градуси! Ако спукаш гарнитурата става мазало!


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: проблеми с гарнитурата на главата

Мнениеот 6669 » Пон 01 апр 2013 19:39


А аз мисля, че ако си покарал 1500 километра и колата се е разтекла от гарнитурата - трябва отново да я смениш и да пристегнете главата както трябва, а не както някой майстори практикуват - стягаш и ела след 1000 километра да я пристегнем icon_idea


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: проблеми с гарнитурата на главата

Мнениеот zfa159 » Пон 01 апр 2013 20:27


И нови болтове...това никой не го сменя, а си е доста важно. Старите понякога се разтеглят при развиването и повторното завиване и не винаги стягат както трябва...а един к-т нови болтове за тая глава струва 36лв


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19328
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: проблеми с гарнитурата на главата

Мнениеот stefan4o » Пон 01 апр 2013 20:28


Сега ще се появи някой в темата, да ти каже, че новите болтове видиш ли не са така качествени като оригиналните, които не се знае колко пъти са развивани и стягани :mhihi


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: проблеми с гарнитурата на главата

Мнениеот zfa159 » Пон 01 апр 2013 20:29


Ама адаш, то си е тяхно право да карат колите си с каквото си искат. :mhihi Те и новите маслени филтри не са толкова качествени, колкото оригиналния, какво като е на 453 000км :11
Иначе главата не се достяга - стяга си се на по ред на болтовете (има го на картинка при гарнитурата) и както следва на 4 стъпки - 30 нютона, 60 нютона и два пъти по 90 градуса.
Този път сваляш главата,носиш я на друго място да проверят дали и колко е крива в момента, снимка да не е спукана.След това почистваш идеално блока от всякакви остатъци от старата г-ра и нагари, почистваш резбите на болтовете за главата (иначе под болта в отвора се образува налягане и той спира да се стяга и главата остава хлабава в крайна сметка) и слагаш хубава г-ра (Рейнц или Елринг).

Последна промяна от zfa159 на Пон 01 апр 2013 20:32, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19328
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: проблеми с гарнитурата на главата

Мнениеот stefan4o » Пон 01 апр 2013 20:30


Неслучайно го казвам, ти знаеш. Има тук разни хора, дето смятат, че оригиналното на 1023981039201 години и пробег 10391093 е по-добро от новото... Разни хора, разни идеали. Аз заложих на Елринг болтове и не успяхме да скъсаме нито един при стягането :11


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: проблеми с гарнитурата на главата

Мнениеот zfa159 » Пон 01 апр 2013 20:35


Слагал съм на Елринг, на Рейнц, никакви проблеми (моята кочина е на 100 000 вече след ремонта и още не се е откъснала главата от блока :mhihi ).


Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: проблеми с гарнитурата на главата

Мнениеот rufkata » Сря 03 апр 2013 0:40


zfa159 написа:Ама адаш, то си е тяхно право да карат колите си с каквото си искат. :mhihi Те и новите маслени филтри не са толкова качествени, колкото оригиналния, какво като е на 453 000км :11
Иначе главата не се достяга - стяга си се на по ред на болтовете (има го на картинка при гарнитурата) и както следва на 4 стъпки - 30 нютона, 60 нютона и два пъти по 90 градуса.
Този път сваляш главата,носиш я на друго място да проверят дали и колко е крива в момента, снимка да не е спукана.След това почистваш идеално блока от всякакви остатъци от старата г-ра и нагари, почистваш резбите на болтовете за главата (иначе под болта в отвора се образува налягане и той спира да се стяга и главата остава хлабава в крайна сметка) и слагаш хубава г-ра (Рейнц или Елринг).

Неслучайно го казвам, ти знаеш. Има тук разни хора, дето смятат, че оригиналното на 1023981039201 години и пробег 10391093 е по-добро от новото... Разни хора, разни идеали. Аз заложих на Елринг болтове и не успяхме да скъсаме нито един при стягането :11

Браво бе защо му осрахте така темата на човека :rolleyes , а да извинявам се вие сте курифеите на двигателите с вътрешно горене :bowdown :bowdown :bowdown . Може да си се АДАШИТЕ на друго място, ние тука още шлайфаме главите с камък от шмиргел, и си ги притягаме като след смяна на гарнитура на ЗИЛ.
П.П Идеята ми не е да се заяждам, но поне за малко си представете, че има и по разбиращи от вас :mhihi . Не визирам себе си.


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: проблеми с гарнитурата на главата

Мнениеот 6669 » Сря 03 апр 2013 10:07


Руфката - да не си от майсторите който донатягат главите след 1000 километра, че с това ти изказване точно на "тях" ми приличаш - нищо лично :c020


stankovraca
Мнения: 93
Регистриран на: Нед 03 юни 2012 16:02
Автомобил: Skoda Superb MK3
Двигател: 20TDI 2018
Местоположение: BG

Re: проблеми с гарнитурата на главата

Мнениеот stankovraca » Сря 03 апр 2013 10:17


Колега, имал съм проблеми с една кола с прегрявана глава и знам че ако си сложил клингеритова гарнитура винаги е хубаво след 900-1000км да се натегне още малко главата защото клингерита е мек материал и улегва след известно време каране. Ако обаче си сложил метабокс трябва мн финно шлайфане и дори някой говорят и за шлайфане и на блока за да легне добре гарнитурата.Другото ако колата е прегрявана във всички случай е хубаво да се пробва тая глава дари е спукана или не. Освен това като си свалил така и така главата нее лошо да смениш гумичките на клапаните и да се напаснат тия клапани съответно. Затягането на главата става по съответния ред, както е написал колегата или от кутията на гарнитурата или ако и нямаш вяра, в AUTODATA тоя ред го има за всеки мотор отделно. Ако колата е прегрявана трябва да видиш от къде идва това прегряване, дали от теч някъде, дали от запечен термостат или от водна помпа. Това ще ти обясни и липсата на антифриз, освен това ще промиеш системата. Теча на масло е от гарнитурата на главата и щом тече от там значи нее донатегната както трябва. Вземи един Динамометричен(килограмов) ключ и свърши тая работа и се моли да нее късно вече и да е пресекла маслото защото стигнало ли сее до продухана гарнитура почваш наново шлайфане и тн. Това ще го разбереш като загубиш парното, намериш следи от масло в антифриза, Маслото на двигателя се пресече, появи се бълбукане в казанчето на разширителния съд за антифриза и не на последно място Бял пушек от ауспуха. Другото интересно е дебелината на тая гарнитура която си сложил защото в специализираните магазини предлагат няколко дебелини, съответно за първи шлайф, втори и тн. съответно по дебела гарнитура защото след всеки шлайф главата на мотора става по-малка.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта