Проблем с токовете на PB

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Проблем с токовете на PB

Мнениеот Gigabyte » Пет 05 апр 2013 12:04


От няколко дена колата ми прави бъзици и не иска да запали. Доста дълго умувах и вчера открих ,че колата губи токовете. Вчера си направихме един опит ,на централния кабел идва ток(демек комутатор и бобина са си ОК). Пробвах после с извадена свещ да завъртя и нямаше никакъв ток на свеща(дефакто след делкото прави мизериите). Поразмърдах буксата на делкото(на датчика на хол мисля ,че е) няколко пъти и запали. От тогава не ми е правило проблем.. От какво може да прави тея мизерии? Студена спойка или заминаващ си датчик?




Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с токовете на PB

Мнениеот i.e.i » Пет 05 апр 2013 12:19


Огледа ли кабелите към буксата?


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Re: Проблем с токовете на PB

Мнениеот Gigabyte » Пет 05 апр 2013 12:28


ммммда ,няма протрити(те са си в шлаука) ,няма изгорели :) Първия път като го направи премерих крайните 3 пина на буксата с мултицета и си ми показа работното напрежение :smile


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с токовете на PB

Мнениеот radotom » Пет 05 апр 2013 21:38


Gigabyte написа:на централния кабел идва ток(демек комутатор и бобина са си ОК). Пробвах после с извадена свещ да завъртя и нямаше никакъв ток на свеща(дефакто след делкото прави мизериите). Поразмърдах буксата на делкото(на датчика на хол мисля ,че е)

Ако беше хол-датчка - и на централния кабел нямаше да имаш искра ;)
Всъщност, ако хол-датчика не работи няма да има и сигнал на входа на комутатора, както и няма да имаш впръскване от дюзите.
Провери в какво състояние са палеца и капачката, но според мен ще излезе или измъкнала се букса на Хол-а, или окислен неин пин, или прокъсано кабелче там, ама дали на женската или на мъжката букса - божа раЛта! :dontknow
Разбира се, това са само предположения!
Въобще не изключвам и варианта заминаващ клеморед (примерно!)


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Re: Проблем с токовете на PB

Мнениеот Gigabyte » Съб 06 апр 2013 14:15


Капачката и палеца са сменявани преди 7000км с нови BERU. За клемореда не съм се сетил... А ако е клеморед-а не би ли трябвало и помпата да не работи(бензиновата).


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с токовете на PB

Мнениеот radotom » Съб 06 апр 2013 20:06


Ами не само помпа - много работи може да не работят ;)
Ама може и да сработват...
Преди години един колега от работата се жалваше за неговия Пассат - от 100 опита в 99 от случаите не палел. Запали ли - работи.
Разни разбирачи го бяха набутали с 2 комутатора, бобина, ново делко и едно втора употреба...
Оказа се изключително елементарно - на позиция 'стартер' клемореда губеше всякакво токоподаване към бордовата мрежа, само стартера въртеше.
Не ми повярва! :icon_lol
Предложих му аз да му купя клемореда, а той да ми го плати след 20 дни...
Резултата беше, че искаше и агне да ми коли! :mhihi :mhihi


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Re: Проблем с токовете на PB

Мнениеот Gigabyte » Нед 07 апр 2013 1:52


Радо ,звучи логично... Защото наблюдавам ,че и ГИ-то ми не може да се пали аварийно ,както преди(вързано е през контакта ,кат се задържи бутона)... Взел съм един резервен да имам у мен ,да не ме остави някъде по пътищата пък след Крушуна ше го сменя да тествам пак :) Мерси!


Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: Проблем с токовете на PB

Мнениеот ZeroCool » Нед 07 апр 2013 2:05


Незнам на единичката как е......ама моя клеморед в полеви условия трудно ще го сменя :)

за тва плъзни се при мене да го сменим.....или да си слагам скобата за фтулката на волана у колата :) :)

@radotom Респект към тебе, че все още пишеш и помагаш! Забелязал съм, че си доста активен където става въпрос за повреди и проблеми, и даваш адекватни мнения по въпроса!!
за което :bowdown


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с токовете на PB

Мнениеот radotom » Нед 07 апр 2013 13:11


:spam2 Щом някой друг ще го прави - нямам грижи с даването на акъл! Мнооого съм добър! :mhihi :mhihi
А иначе аз се назландисвам вече 3 месеца да си сменя филтъра на купето, какво да кажем за чакащите ме задни тампони и амортисьори! :icon_sad
Там самооправданието ми е 'Миии... няма канал!' :redface

Все пак да кажа, че клеморед за сега поне ми изглежда по-малко вероятно от заминаващ си Хол-датчик :k045


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Re: Проблем с токовете на PB

Мнениеот Gigabyte » Нед 07 апр 2013 13:39


Дидо на пътя няма да го сменя ,просто ще набуча другия клеморед на буксата, ако стане нещо, и ще паля с отверката :mhihi


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проблем с токовете на PB

Мнениеот stefan4o » Нед 07 апр 2013 13:56


И аз залагам на проблем с Хол-датчик и/или буксата му. Виж, когато колата не пали дали изобщо имаш искра на кабелите. Тая гадина и принципът й на работа са такива, че има варианти да работи и да НЕ работи, когато си поиска :mhihi


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Re: Проблем с токовете на PB

Мнениеот Gigabyte » Нед 07 апр 2013 14:48


Когат отказа имаше ток до делкото(след него не)...


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с токовете на PB

Мнениеот radotom » Нед 07 апр 2013 15:29


Ако беше вярно това, което казваш, щеше еднозначно да набедя палец+капачка.
А ти казваш, че са сменени сравнително скоро.
И точно за това реших, че е контактно-кабелна история - размърдал си кабеляка, докато си гледал там и е тръгнало :c020
Я прегледай по-обстойно буксата на Хол-а



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта