Проблем с двигателя - симптоми при скъсан ангренаж?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 27 ное 2006 23:34


the_drifter33 написа:имах подобен проблем, беше ми прескочил един зъб и оттам замина гарнитурата на главата, беше смесила масло и вода и ми стапа някаде кам 200лв. дано при теб да е нещо по леко.
от преско4ен зъб на ангренажа,гарнитурата не изгаря




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 27 ное 2006 23:37


Абе може да се появят кофти детонации.. ама требе да си идиот да не се усетиш.. и може да се повиши температурата...
но наистина не става да изгори ей така..

Това обикновенно е един бавен процес, и в един момент прегряваш.. и става мнооооогоооо бърз ;)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 27 ное 2006 23:46


mladeja написа:Ако главата е изкривена как се "изправя" тогава като на всякъде вземат едно и също количество материал?


Ами разбира се че е така .. ти да си виждал гарнитура с различен размер.. от едната страна с 3 десети по дебела от другата страна :lol: Главата се взима цялата.. В шлайф сервизите си има ремонтните им единици на всеки ремонт по колко е допустимо да се вземе от главата .. примерно правят 3-ти ремонт и ти казват взима се 2 десети защото гарнитурата е едисикаква и защото това е едисиколко взето и тн..


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пон 27 ное 2006 23:55


ABU :bishop :020: :012: :083: :077:
Или с други думи - "чайника"
Често се случва на тези мотори да изгорят гарнитурата заради конструктивната им недомислица да работят на по-висока температура.

За ремонта - нормално е шлайф, гумички, евентуално припасване на клапаните, нови гарнитури. Излиза около 200-250 лв труда + частите.
След това си провери перката, датчика за включване на перката и термостата.


Потребителски аватар
emdless4
Мнения: 638
Регистриран на: Пон 25 юли 2005 23:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: диана

Мнениеот emdless4 » Вто 28 ное 2006 10:03


Главата е била крива 2 десети. Няма пукнато, разпределителния вал и клапаните са добре. Явно е била прегрявана преди и е бил въпрос на време да се случи. :dontknow: Като я сглобят ще търсим проблема с температурата.

И един въпрос - клапаните на този мотор с хидравлични повдигачи ли са? Т.е. ако са после не се прави допълнителен реглаж на клапани нали?


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Вто 28 ное 2006 12:05


С хидравлични повдигачи е, няма да правиш реглаж. Не е лошо само да се отворят и изпразнят повдигачите преди да се сложат.


Потребителски аватар
kalinveliki
Мнения: 289
Регистриран на: Съб 29 юли 2006 18:17
Автомобил: VW T4
Двигател: 2.4D
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот kalinveliki » Вто 28 ное 2006 16:14


сменяи каквото се сетиш докато е разглобена да спестиш от труд, ремъци термостат:)


Потребителски аватар
dekata
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот dekata » Вто 28 ное 2006 19:35


Vizor написа:
А глатава ще ти кажа защо е крива.. когато колата прегрее .. НИКОГА НЕ Я ГАСЕТЕ АМА НИКОГА. Макар че има случай в който това е неизбежно.. Ако губи вода по добре спри и сипи и изчакай да се нормализира

как се долива като системата е под налягане :roll: като отвиеш капачката няма ли да бликне антифриз :oops:


Потребителски аватар
MamaMy
Мнения: 1041
Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
Автомобил: Galaxy
Двигател: AUY 2003г
Местоположение: Едно малко село край Плевен

Мнениеот MamaMy » Вто 28 ное 2006 20:01


Ти ако губиш вода, няма да има какво да бликне :evil:


Потребителски аватар
emdless4
Мнения: 638
Регистриран на: Пон 25 юли 2005 23:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: диана

Мнениеот emdless4 » Сря 29 ное 2006 10:27


Та така - колата вече е готова, сменени бяха изброените части и се вместихме в прогнозните суми :D

My написа:Ти ако губиш вода, няма да има какво да бликне :evil:


На мен ми се е случвало при прегряла кола да не я гаса веднага и като отворя водата почват шадраваните

П.С. бирата остава :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 29 ное 2006 14:40


Браво радвам се че всичко вече е наред и за другия път с едно на ум :wink: Хубаво е да знаеш какво да правиш при едни такива симптоми :) а пък и е полезна тема.. ади със здраве и като минеш през бс драсни едно лично за по бира :)

П.С. Колегата ми казва така.. като дрънка значи още е там.. като тече значи има :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта