Колеги, клемореда ми правеше беля и от както го смених стана май по-лошо, до снощи нямах проблеми с чисто новия, който взех, сутринта тръгвам да въртя, няма контакт, викам добре пак ще го сменя взех 2 от моргата барабар с ключовете и патроните и с тях няма никой..
Това което съм остановил е, че на средния кабел(червен) си идва постоянен ток, на черно с жълто(казаха ми, че е за фарове и прочие) има ток когато уж съм дал контакт и на черен със синьо има ток отново през контакт(казаха ми, че тоя е кабела, на който трябва да има ток през контакт за да запаля) ама уви не светят никви лампи по таблото.
Някви идеи?
пс: предпазителите са здрави, има едно реле което ме съмнява ама стана късно и нямаше от къде да взема друго за проба мисля, че 179 му беше номера, беше тъмно, ама в него влизат някви дебели червени кабели и затова го загледах, дали има няква вероятност да е от него?
Проблем с контакт Г3 1.8 АБС
Re: Проблем с контакт Г3 1.8 АБС
Виж дали имаш чистачки и парно.Оф,позабравил съм ги тези модели,но имаше едно реле дето управляваше всичко. 

Re: Проблем с контакт Г3 1.8 АБС
забравих да напиша.. имам си фарове, парно, чистачки, всичко, само дето не светят лампите, че съм на контакт и съответно не иска да запали..
пс: ако се сетиш кое е релето, думай
пс: ако се сетиш кое е релето, думай

Re: Проблем с контакт Г3 1.8 АБС
Щом имаш изброените неща,не би трябвало да е от релето.Ако,бях на твое място,бих потърсил аларма с имобилайзер,слагана допълнително.Или някое скрита ключе,обикновено ги слагат зад бушонното табло.
Re: Проблем с контакт Г3 1.8 АБС
няколко пъти съм свалял арматурното табло, бушонното съм го сменял, и за това изключвам възможността за такова ключе, инъче алармата ми е само централко колкото да си отключвам, няма имобилайзер 

Re: Проблем с контакт Г3 1.8 АБС
клемореда ми правеше беля и от както го смених стана май по-лошо
Нов е 10лв и вероятно проблема ще изчезне.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с контакт Г3 1.8 АБС
qqqq написа:алармата ми е само централко колкото да си отключвам, няма имобилайзер
Това, че не е активиран имобилайзера въобще не значи, че го няма

Отваряй я и прегледай двете релета вътре.
Re: Проблем с контакт Г3 1.8 АБС
Колега, кои точно са релетата можеш ли да ми кажеш
Пс: писал съм, че смених 3 клемореда още в първото мнение, нека не говорим празни приказки, за да решим по-бързо проблема
Пс: писал съм, че смених 3 клемореда още в първото мнение, нека не говорим празни приказки, за да решим по-бързо проблема
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Проблем с контакт Г3 1.8 АБС
Погледни реле с номер 67!При подаване на контакт ,би трябвало да щракне!Разглоби го профилактично и му почисти контактите.Намира се в бушонното табло,долу в дясно!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с контакт Г3 1.8 АБС
Релетата във алармата, аз за тях говоря.
Тези на бушонното табло са си отделно и също трябва да се проверят
Тези на бушонното табло са си отделно и също трябва да се проверят
Re: Проблем с контакт Г3 1.8 АБС
така релетата ги напазарих днеска, смених ги, ефект - никакъв
както споменах таблото съм го свалял, я за парно, я за нещо друго и аларми колата няма освен едно просто централно с дистанционно, което само заключва и отключва с копче.. някой друг с идеи???

както споменах таблото съм го свалял, я за парно, я за нещо друго и аларми колата няма освен едно просто централно с дистанционно, което само заключва и отключва с копче.. някой друг с идеи???
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с контакт Г3 1.8 АБС
Не знам има ли таралеж с маси зад таблото голфа.
Re: Проблем с контакт Г3 1.8 АБС
Колега вземи една пробна лампа.Постави единия край на маса,махни корите около контактния ключ и провери,дали при завъртане на контакт(пробождайки (обикновенно черен)кабел на клемореда на конт. ключ(обозначен върху клемореда като"15")лампата свети.Ако не свети,опашката в контактния ключ,която завърта клемореда,е УСУКАНА,или счупена и не дозавърта клемореда.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта