Здравейте,
1 - вчера ми изгоря една от крушките на късите. купих си нови, като в магазина казах - да са по силнички от старите (имах предвид - да светят добре). после като ги поставят - видях че са 100W вместо 55W. дали може да имам проблеми с това ? Четох при някои модели евентуално проблеми с нагар по клеми и т.н. вариант ли е да преместя дневните светлини да стават през дългите и късите светлини да светят само вечер (за да загрява по-малко ) - мисля имаше такава опция в VAG-COM.
(отначало мислех хенон да слагам, но впоследствие реших да взема 2 халогенни крушки)
2 - надрана ми е лайсната (сивата) пред дясната седалка - една дълга лайсна от навигацията почти до края - горе долу между 2те въздуховода - средния и десния. Не мога да разбера как се вади това нещо, за да го сменя.
3 - като пусна климатроника на студено - започва едно цъкане постоянно. отначало мислех че е от CD но не е . при спряна навигация пак го прави. също установих че цъка само когато е пуснато парното и то на студено. при топло не го прави. та най-вероятно отиваме към проблем с прословутите клапи на климатроника (парното). как да разбера коя клапа ми е проблемната ? нещо вижда ли се от панела където е монтирана навигацията или от долната страна около жабката нещо ? не искам да разглабям цялото табло и ако само това ми е варианта - нищо няма да правя.
Пасат Б6 леки подозрения с много въпроси
Re: пасат 6. леки подорения с много въпроси :)
По 2 и 3 нямам познания,но за 1вото смени си крушката с такава,каквато е предписана като мощност.Рискуваш да си прецакаш фаровете.
- borri
- Мнения: 437
- Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
- Автомобил: VW PASSAT CC
- Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
- Местоположение: Червен бряг
Re: пасат 6. леки подорения с много въпроси :)
1-купуваш крушки по предписание
2-лаистната е на щипки,става с дърпане
3-има опция с ВАГ-КОМ да пуснеш всяко едно моторче,по отделно

2-лаистната е на щипки,става с дърпане

3-има опция с ВАГ-КОМ да пуснеш всяко едно моторче,по отделно

Re: пасат 6. леки подорения с много въпроси :)
ех с тия крушки - как се надявах да кажете, че няма да има проблем с тях.
моторчетата ще пробвам и после допълнително ще питам пак кое от къде има достъп. чува се че работи, което трябва да е добре.
не знам дали от тия клапи може да ми мирише на зле климатика също но си е факт. и фълтъра за купето ми много бързо се цапа също.
моторчетата ще пробвам и после допълнително ще питам пак кое от къде има достъп. чува се че работи, което трябва да е добре.
не знам дали от тия клапи може да ми мирише на зле климатика също но си е факт. и фълтъра за купето ми много бързо се цапа също.
- borri
- Мнения: 437
- Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
- Автомобил: VW PASSAT CC
- Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
- Местоположение: Червен бряг
Re: пасат 6. леки подорения с много въпроси :)
от клапите не може да мирише,поне според мен.
миризмата по скоро идва от затлачена пита,трябва да му направиш едно хубаво почистване
миризмата по скоро идва от затлачена пита,трябва да му направиш едно хубаво почистване

Re: пасат 6. леки подорения с много въпроси :)
коя пита имаш предвид за климатроника? не вярвам да е на радиатора отпред ?
не знам съвпадение ли е но ми се появи нова грешка на светлините - не ми работи сега заден десен фар за мъгла. Крушката е здрава, казва че няма ток то там. Ще търся кой бушон е за нея, но може и друго да се окаже.
За климатроника - има грешка - 01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (v159)
000 - - - Intermittent
Fault Priority 3
Fault Frequency 7
Теста за Auto HVAS модула, също не можах да направя. Излиза ми грешка : Requirements for Output Test not met. Но не пише какви са му изискванията за да направи теста.
някой да има идея от къде да взема схема на бушоните от лявата и дясната страна на таблото ? отварях капаците, но вътре - никаква информация.
не знам съвпадение ли е но ми се появи нова грешка на светлините - не ми работи сега заден десен фар за мъгла. Крушката е здрава, казва че няма ток то там. Ще търся кой бушон е за нея, но може и друго да се окаже.
За климатроника - има грешка - 01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (v159)
000 - - - Intermittent
Fault Priority 3
Fault Frequency 7
Теста за Auto HVAS модула, също не можах да направя. Излиза ми грешка : Requirements for Output Test not met. Но не пише какви са му изискванията за да направи теста.
някой да има идея от къде да взема схема на бушоните от лявата и дясната страна на таблото ? отварях капаците, но вътре - никаква информация.
- Milanov
- Мнения: 619
- Регистриран на: Сря 23 май 2007 15:03
- Автомобил: passat B6
- Двигател: TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат Б6 леки подозрения с много въпроси
Потърси ме на скайп, ще ти изпратя ако искаш книга на руски език... има всичко вътре...
Re: Пасат Б6 леки подозрения с много въпроси
смених обратни 100W крушките с 55W. твърде много хора ме посъветваха за това :).
оказа се че пасата май няма заден десен фар за мъгла :) - вероятно съм нацъкал нещо грешно на ваг-кома - това също ще го решим.
остана клапата на климатика да разбера ноя е и как да я извадя да и видя положението. все ми се иска да не се разглобява всичко и затова още продължавам да питам по темата :) .
оказа се че пасата май няма заден десен фар за мъгла :) - вероятно съм нацъкал нещо грешно на ваг-кома - това също ще го решим.
остана клапата на климатика да разбера ноя е и как да я извадя да и видя положението. все ми се иска да не се разглобява всичко и затова още продължавам да питам по темата :) .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта