механична ГНП реглаж на обороти

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

механична ГНП реглаж на обороти

Мнениеот faint » Нед 01 юли 2007 11:55


Заглавието говори само по себе си. В момента болтът, от който се регулират оборотите е почти на излизане.. и оборотите са нестабилни.. има ли друг начин (освен намаляне на горивото) да се регулират оборотите ?




Потребителски аватар
naka_76
Мнения: 107
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот naka_76 » Нед 01 юли 2007 13:21


А ти от кой болт регулираш - този от който се задават минималните обороти , или този който е на обогатителя.

Бях чел , че на помпите след 90г , оборотите на ПХ се регулират от болта на обогатителя , а не от болта за минимални обороти. Това е за Г2 обаче.


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Нед 01 юли 2007 16:22


Ами май от.. ух ми не знам :) един който е отгоре на помпата... къде се намира другия ?


Потребителски аватар
naka_76
Мнения: 107
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот naka_76 » Нед 01 юли 2007 20:04


Мисля че регулираш от болт 1 , а би трябвало да се регулира от болт 2, който не се вижда обаче от тая снимка, а аз нямам по-добра. Болт 2 е дълъг вертикален с пружинка против саморазвиване. 1 е с контрагайка. Хубаво разгледай м/у първа дюза и помпата.

Изображение


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Нед 01 юли 2007 20:13


е точно този болт с гайката.. номер2 с него си играя ама в момента е до толкова развит, че ще изкочи всеки момент.. и оборотите са непостоянни.. а болт номер1 (с гайката) пускам повече гориво..


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Нед 01 юли 2007 20:18


Иди при някой, който разбира. И аз си играх така на по предната ми тройка, докато не излезе почти това болтче и стана дърво работата. Има си чалъм, ако не го знаеш, по-добре не пипай. Майстора го оправи за нула време, и повече не пипам ...


Потребителски аватар
naka_76
Мнения: 107
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот naka_76 » Нед 01 юли 2007 20:20


пусни рефреш в броузера.

Тоя за горивото е 3 и е с гайка 13мм. Номер 1 е с контрагайка 10мм, а въпросния болт 2 няма контрагайка. Вижда се в междината м/у помпата и главата и е вертикален.


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Нед 01 юли 2007 20:42


така.
все пак номер2 който е вертикалния болт - от него си управлявам оборотите.. като пусна повече гориво от болт номер3 трябва да нагласям оборотите от номер2 и така той се развива ... въпроса е номер1 за какво служи ?>?)П


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Нед 01 юли 2007 20:52


ето една снимка на моето гнп

където - номер3 - управлявам оборотите (който почти се е развил)
номер2 - пускам повече гориво
номер1 - не знам за какво е.. оставям това на вас


Потребителски аватар
naka_76
Мнения: 107
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот naka_76 » Пон 02 юли 2007 5:35


Тъй де . Значи всичко е ок. От правилното място си регулираш оборотите. Номер 1 е за задаване на някакви минимални обороти. На по -старите помпи от него се регулират оборотите на ПХ. Можеш и от него да свалиш оборотите, но му запомни старото положение , за всеки случай.

Иначе нестабилните обороти при 1,9 може да са от шайбата на коляновия вал. Може също от пренатегнат ангренаж да се е разбила втулката и на помпата, при един познат така беше и му бяха нестабилни оборотите.


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Пон 02 юли 2007 12:28


значи требе пипна болта за минималните обороти :)
ще пиша във форума ако съм се справил.

мерси за информацията

ЕДИТ: мда всичко е наред сега ;) благодаря още веднъж


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 493
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: Реглаж на обороти на механична ГНП

Мнениеот kompresor » Нед 14 апр 2013 14:15


Снощи върнах обогатителя но оборотите останаха високи, жилото си върви, механизъма си работи движи се всичко но оборотите не падат. Откачих целия прът номер 3 като мислех че там нещо е запекло но дори с откачено прътче номер 3 пак си стоят високи оборотите дори и да ръчкам с жилото напред назад



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта