


механична ГНП реглаж на обороти
- faint
- Мнения: 704
- Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
механична ГНП реглаж на обороти
Заглавието говори само по себе си. В момента болтът, от който се регулират оборотите е почти на излизане.. и оборотите са нестабилни.. има ли друг начин (освен намаляне на горивото) да се регулират оборотите ?
- faint
- Мнения: 704
- Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
ето една снимка на моето гнп
където - номер3 - управлявам оборотите (който почти се е развил)
номер2 - пускам повече гориво
номер1 - не знам за какво е.. оставям това на вас
където - номер3 - управлявам оборотите (който почти се е развил)
номер2 - пускам повече гориво
номер1 - не знам за какво е.. оставям това на вас
- naka_76
- Мнения: 107
- Регистриран на: Чет 08 дек 2005 20:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Тъй де . Значи всичко е ок. От правилното място си регулираш оборотите. Номер 1 е за задаване на някакви минимални обороти. На по -старите помпи от него се регулират оборотите на ПХ. Можеш и от него да свалиш оборотите, но му запомни старото положение , за всеки случай.
Иначе нестабилните обороти при 1,9 може да са от шайбата на коляновия вал. Може също от пренатегнат ангренаж да се е разбила втулката и на помпата, при един познат така беше и му бяха нестабилни оборотите.
Иначе нестабилните обороти при 1,9 може да са от шайбата на коляновия вал. Може също от пренатегнат ангренаж да се е разбила втулката и на помпата, при един познат така беше и му бяха нестабилни оборотите.
- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: Реглаж на обороти на механична ГНП
Снощи върнах обогатителя но оборотите останаха високи, жилото си върви, механизъма си работи движи се всичко но оборотите не падат. Откачих целия прът номер 3 като мислех че там нещо е запекло но дори с откачено прътче номер 3 пак си стоят високи оборотите дори и да ръчкам с жилото напред назад
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 8 госта