1,6 ТД RA/SB върнах обогатителя оборотите останаха високи

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 493
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

1,6 ТД RA/SB върнах обогатителя оборотите останаха високи

Мнениеот kompresor » Нед 14 апр 2013 13:39


Колеги снощи си паля колата, и дърпам авансатора-обогатителя, паля и оборотите са високи нали, върнах го никаква промяна в оборотите стоят си високи. АААА, отидох да видя механизъма и един приятел да дърпа и връща ръчката жилото се движи с механизма безпроблемно но промяна в оборотите никаква - стоят си високи. Какво ли може да е станало вътре в помпата че да стоят високи оборотите
Двигателя е 1.6 турбодизел RA/SB

Помпата ми е 1:1 с тази на снимката.




big_joro
Мнения: 19
Регистриран на: Вто 07 фев 2012 0:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Karlovo

Re: 1,6 ТД RA/SB върнах обогатителя оборотите останаха висок

Мнениеот big_joro » Пон 15 апр 2013 17:18


колега пробваи да отвиеш контра гайката на това което съм ти го уградил със червено и завии болта.


http://bigjoro.snimka.bg/other/pbsh.342256.30177400

С завиване на болта оборотите трябва да падат чувствително.
:th_up Наслука


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: 1,6 ТД RA/SB върнах обогатителя оборотите останаха висок

Мнениеот ventotdi » Пон 15 апр 2013 17:25


Бъркаш се и колегата бъркаш. Развиваш контрата на съседната щпилка и я развиваш за да премахнеш ограничителя. :th_up


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 493
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: 1,6 ТД RA/SB върнах обогатителя оборотите останаха висок

Мнениеот kompresor » Пон 15 апр 2013 17:42


След снощната регулировка мотора отново утихна, и придоби динамика на по - ниски обороти , и на 2000 оборота имам така мечтаните вече 0.5 бара.
По темата авансатора задържа , тоест не връща аванса до изходно положение когато го върна от ръчката. Проблема е че е задържал няколко градуса предварение можеби.


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: 1,6 ТД RA/SB върнах обогатителя оборотите останаха висок

Мнениеот Golf_Diesel_ » Пон 15 апр 2013 18:07


Какво направи за да имаш 0.5 на 2000 оборота :gruebel


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 493
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: 1,6 ТД RA/SB върнах обогатителя оборотите останаха висок

Мнениеот kompresor » Пон 15 апр 2013 18:41


сигурно за 5 път се заиграваме с болта за циклова порция , преди това над 5 пъти болта на уестгейта, а пипахме и шпилките на обогатителя. Пипането му е майката.
На ниски обороти да имаш горещи газове , разширени, та да развъртят пущината.


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: 1,6 ТД RA/SB върнах обогатителя оборотите останаха висок

Мнениеот Golf_Diesel_ » Пон 15 апр 2013 19:46


Тоест си пуснал още нафта от цикловата порция и сега в ниските се къса да пуши, ама поне и по-бързо развърта :rolleyes


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 493
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: 1,6 ТД RA/SB върнах обогатителя оборотите останаха висок

Мнениеот kompresor » Пон 15 апр 2013 19:51


Не ! Точно това е грешката при тунинговането на тия дизели , не трябва да кадят пушеци отзад. Опитай да пуснеш гориво да видиш как ще върви, и след това го намаляй по мъничко и на 4-5я път вече ще знаеш какво правиш ето аз на петия път вече съм доволен от вървежа. Пушека е излишен разход !


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: 1,6 ТД RA/SB върнах обогатителя оборотите останаха висок

Мнениеот Golf_Diesel_ » Пон 15 апр 2013 19:56


Ми да, забелязал съм че ако прекалено пуши и като я намалиш вървежа си остава същия, а пушеците по-малко, което е добре.Но пък и изобщо да не пуши не става.


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1822
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: 1,6 ТД RA/SB върнах обогатителя оборотите останаха висок

Мнениеот vinixxx » Пон 15 апр 2013 20:16


мотора ти е абсолютно издухан щом края на април дърпаш обогатител.....


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: 1,6 ТД RA/SB върнах обогатителя оборотите останаха висок

Мнениеот ventotdi » Пон 15 апр 2013 20:42


Не говори глупости ! Авансатора се дърпа при всеки старт, дори и навън да е 40 градуса. По книга се дава дори леко да се натиска педала на газта. Ти картите на запалване на ТДИ гледал ли си ? Ако си гледал, защо мислиш, че тук е по-различно ?


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: 1,6 ТД RA/SB върнах обогатителя оборотите останаха висок

Мнениеот Golf_Diesel_ » Пон 15 апр 2013 20:46


ventotdi e прав!На мен майстор дизелджия ми е казвал винаги да дърпам убогатителя и да карам така доста вдигне малко температурата.


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 493
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: 1,6 ТД RA/SB върнах обогатителя оборотите останаха висок

Мнениеот kompresor » Пон 15 апр 2013 20:47


Мога да запаля и без дръпнат обогатител но трябва да изчакам релето да цъкне. А имам 2 лениви свещи и бавно подгрява. Затова опъвам аванса и чакам 3.4 секунди и паля


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8990
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: 1,6 ТД RA/SB върнах обогатителя оборотите останаха висок

Мнениеот samo_pechka » Вто 16 апр 2013 7:44


При "механичните" дизели на ФВ , студен ли е , се "дърпа" авансатора ,независимо от външните температури . При някои предкамерни нямат "бастунка" за дърпане в купето , изпълнено е полу-автоматизирано по подобие на Ситроен-предкамерен.


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1822
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: 1,6 ТД RA/SB върнах обогатителя оборотите останаха висок

Мнениеот vinixxx » Вто 16 апр 2013 14:16


от много дърпане и са преебава накрая,моя също не може да се върне до края и седдят леко завишени оборотите



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: invisiblewin и 39 госта