Здравейте. Колата е GT модел с GX двигател. Сложен е (предишен собственик) карбуратор Pierburg 2e2 от 1,3. Моя двигател е 1,8, нормално не може да го захрани... В това се убедих миналата седмица. Накратко: на пета предавка повече от 4000 оборота не може да мине. Педала няма как да го натисна по-навътре. Стигна до 150 км/ч. Плюс това този карбуратор е много проблемен, много досаден проблем с паленето. Плюс това и на ниски предавки се усеща, че двигателя не се захранва добре. До колкото знам този двигател заводско е с механичем инжекцион, но съм сигурен. Всмукателния колектор е от инжекция, а дюзите на двигателя са запушени. Има и откачена бензинова помна, но това баща ми го каза, аз не съм я виждал.
Та се надявам да ми хвърлите някой съвет како да правя с тая каша. Иска ми се да върна мощността на двигателя, както би трябвало да бъде. Не разполагам с дебел бюджет. Нямам намерения тези промени да ги правя сега, а след около няколко месеца, когато освободя и ще имам време да дооправям колата.
Изчетах доста теми за този двигател във форума, и проблеми с него. Благодаря предварително!
