Полезно откритие за колегите с ГИ
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Полезно откритие за колегите с ГИ
То няма общо (megasquirt-а и газовите комютри), но е факт, че не е проблем за изпарителя :) .
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: Чет 01 дек 2011 23:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Полезно откритие за колегите с ГИ
3115 написа:niki_gti_pln написа:3115 написа:И колко ще спестиш на месец лятото от бензин?И изобщо защо си сложил ГИ?Нз аз не го разбирам това нещо!
Колега просто питам дали има проблем..??Аз ще си я карам както трябва
Веднаж ми се наложи да паля така-и майсторът ми каза че можело само 10 паления.Не знам дали е вярно.
Незнам аз 2-3 е палих така
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Полезно откритие за колегите с ГИ
Ако не беше проблем да се пали на газ, защо всички производители го забраняват и отнемат гаранцията за такива своеволия, явно има нещо вредно, не мислите ли ??? 

- stypkata
- Мнения: 1226
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i + Jumper 2013
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Re: Полезно откритие за колегите с ГИ
И аз съм палил така.Веднъж забравих да прехвърля на газ след зареждане и съм карал на бензин н брой км и изведнъж колата угасна.Нямаше от къде да сипвам бензин и запалих принудително на газ,но колата беше топла.За това е тази екстра .Иначе не е правилно да се пали на газ !
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Полезно откритие за колегите с ГИ
Е аз казах де - изпарителя вижда малко зор :) . Я като сте запознати кажете къде е проблема. Може и да науча нещо ново :) .
- dj_runner
- Мнения: 406
- Регистриран на: Сря 06 май 2009 18:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Полезно откритие за колегите с ГИ
Какъв е смисъла след като дадеш на контакт , то така пак си смучи бензин :)
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Полезно откритие за колегите с ГИ
Ама силно ли го смучИ или слабо?
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Полезно откритие за колегите с ГИ
Това палене е за аварийни режими. Наложи ми се да го ползвам като ми изгоря бенз. помпа. Иначе се пали на бензин, защото в студ хем пали по-лесно хем и има по-нормален разход. На газ гори сигурно 25/100 при 0 градуса докато затопли двг.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Полезно откритие за колегите с ГИ
Тука си леко в грешка. На бензин при студена кола трябва да обогатяваш, защото бензина по-трудно се изпарява. Газта тоя проблем го няма - изпарява се при много по-ниска температура. А и има изпарител дето точно за това се грижи - газта да е винаги изпарена като стига до мотора. Та поради тази причина би трябвало при подгряване на газ да е по-икономично от колкото на бензин.
Има други проблеми разбира се - при ниска температура на изпарителят не е ясно до колко той ще се справя с изпаряването на газта. Другото е, че ако колата е с ГИ той се управлява до някъде от ЕКУто на колата и ще доведе до "сипване" на повече газ на студен мотор.
Газта и бензина работят доста различно. Примерно на бензин не можеш да караш на 20:1, а на газ няма такава драма. Ако двигателя работи на бензин и работи обогатено ще се охлажда, а ако е на газ и работи обогатено ще грее повече отколкото ако работи бедно. Все разни такива дребни подробности :) . Като цяло не мисля, че газта има съществени недостатъци спрямо бензина, но пък има доста предимства :) . Точно обаче предимствата на газта не могат да се видят, защото повечето двигатели не работят правилно на газ. Нито докарваш павилните смеси, нито докарваш правилните аванси в различните режими на работа на мотора.
Има други проблеми разбира се - при ниска температура на изпарителят не е ясно до колко той ще се справя с изпаряването на газта. Другото е, че ако колата е с ГИ той се управлява до някъде от ЕКУто на колата и ще доведе до "сипване" на повече газ на студен мотор.
Газта и бензина работят доста различно. Примерно на бензин не можеш да караш на 20:1, а на газ няма такава драма. Ако двигателя работи на бензин и работи обогатено ще се охлажда, а ако е на газ и работи обогатено ще грее повече отколкото ако работи бедно. Все разни такива дребни подробности :) . Като цяло не мисля, че газта има съществени недостатъци спрямо бензина, но пък има доста предимства :) . Точно обаче предимствата на газта не могат да се видят, защото повечето двигатели не работят правилно на газ. Нито докарваш павилните смеси, нито докарваш правилните аванси в различните режими на работа на мотора.
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Полезно откритие за колегите с ГИ
При -3 градуса паленето на бензин не е проблем, но аварийното палене на газ беше много трудно. Един акумулатор замина и трябваше да подавам ток от друга кола и пак докато стабилизира обороти доста се мъчи. Така че какво се обогатява не знам, но директното палене на газ е голям зор (с ГИ). А при -10 не знам.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Полезно откритие за колегите с ГИ
Не се учудвам. И на мен паленето все още ми е проблемно в някой редки моменти. Там не съм се замислял какво точно се случва.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта