Полезно откритие за колегите с ГИ

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Полезно откритие за колегите с ГИ

Мнениеот brum » Чет 18 апр 2013 8:12


То няма общо (megasquirt-а и газовите комютри), но е факт, че не е проблем за изпарителя :) .




niki_gti_pln
Мнения: 55
Регистриран на: Чет 01 дек 2011 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Полезно откритие за колегите с ГИ

Мнениеот niki_gti_pln » Чет 18 апр 2013 20:57


3115 написа:
niki_gti_pln написа:
3115 написа:И колко ще спестиш на месец лятото от бензин?И изобщо защо си сложил ГИ?Нз аз не го разбирам това нещо!



Колега просто питам дали има проблем..??Аз ще си я карам както трябва

Веднаж ми се наложи да паля така-и майсторът ми каза че можело само 10 паления.Не знам дали е вярно.


Незнам аз 2-3 е палих така


Потребителски аватар
eurogas
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
Автомобил: Jeep
Двигател: 4.7 V8
Местоположение: София
Контакти:

Re: Полезно откритие за колегите с ГИ

Мнениеот eurogas » Пет 19 апр 2013 6:21


Ако не беше проблем да се пали на газ, защо всички производители го забраняват и отнемат гаранцията за такива своеволия, явно има нещо вредно, не мислите ли ??? :th_up


Потребителски аватар
stypkata
Мнения: 1226
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i + Jumper 2013
Двигател: AEK
Местоположение: Бургас

Re: Полезно откритие за колегите с ГИ

Мнениеот stypkata » Пет 19 апр 2013 7:41


И аз съм палил така.Веднъж забравих да прехвърля на газ след зареждане и съм карал на бензин н брой км и изведнъж колата угасна.Нямаше от къде да сипвам бензин и запалих принудително на газ,но колата беше топла.За това е тази екстра .Иначе не е правилно да се пали на газ !


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Полезно откритие за колегите с ГИ

Мнениеот brum » Пет 19 апр 2013 7:46


Е аз казах де - изпарителя вижда малко зор :) . Я като сте запознати кажете къде е проблема. Може и да науча нещо ново :) .


Потребителски аватар
dj_runner
Мнения: 406
Регистриран на: Сря 06 май 2009 18:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas

Re: Полезно откритие за колегите с ГИ

Мнениеот dj_runner » Вто 30 юни 2015 21:49


Какъв е смисъла след като дадеш на контакт , то така пак си смучи бензин :)


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Полезно откритие за колегите с ГИ

Мнениеот myrshavija » Сря 01 юли 2015 5:43


Ама силно ли го смучИ или слабо?


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Полезно откритие за колегите с ГИ

Мнениеот vucata » Сря 01 юли 2015 7:21


:h020


Потребителски аватар
777
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2789
Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Полезно откритие за колегите с ГИ

Мнениеот 777 » Сря 01 юли 2015 10:54


Това палене е за аварийни режими. Наложи ми се да го ползвам като ми изгоря бенз. помпа. Иначе се пали на бензин, защото в студ хем пали по-лесно хем и има по-нормален разход. На газ гори сигурно 25/100 при 0 градуса докато затопли двг.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Полезно откритие за колегите с ГИ

Мнениеот brum » Сря 01 юли 2015 12:22


Тука си леко в грешка. На бензин при студена кола трябва да обогатяваш, защото бензина по-трудно се изпарява. Газта тоя проблем го няма - изпарява се при много по-ниска температура. А и има изпарител дето точно за това се грижи - газта да е винаги изпарена като стига до мотора. Та поради тази причина би трябвало при подгряване на газ да е по-икономично от колкото на бензин.

Има други проблеми разбира се - при ниска температура на изпарителят не е ясно до колко той ще се справя с изпаряването на газта. Другото е, че ако колата е с ГИ той се управлява до някъде от ЕКУто на колата и ще доведе до "сипване" на повече газ на студен мотор.

Газта и бензина работят доста различно. Примерно на бензин не можеш да караш на 20:1, а на газ няма такава драма. Ако двигателя работи на бензин и работи обогатено ще се охлажда, а ако е на газ и работи обогатено ще грее повече отколкото ако работи бедно. Все разни такива дребни подробности :) . Като цяло не мисля, че газта има съществени недостатъци спрямо бензина, но пък има доста предимства :) . Точно обаче предимствата на газта не могат да се видят, защото повечето двигатели не работят правилно на газ. Нито докарваш павилните смеси, нито докарваш правилните аванси в различните режими на работа на мотора.


Потребителски аватар
777
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2789
Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Полезно откритие за колегите с ГИ

Мнениеот 777 » Сря 01 юли 2015 13:28


При -3 градуса паленето на бензин не е проблем, но аварийното палене на газ беше много трудно. Един акумулатор замина и трябваше да подавам ток от друга кола и пак докато стабилизира обороти доста се мъчи. Така че какво се обогатява не знам, но директното палене на газ е голям зор (с ГИ). А при -10 не знам.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Полезно откритие за колегите с ГИ

Мнениеот brum » Сря 01 юли 2015 15:04


Не се учудвам. И на мен паленето все още ми е проблемно в някой редки моменти. Там не съм се замислял какво точно се случва.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта