Мощен теч на охл. теч.(Айде тръгна и маслото!!!)РЕШЕНО!!!:)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Сря 15 ное 2006 22:14


ФЛАНЦИИИИИ,смени ги всичките ако имаш време,мойта също идва от Италия-всички пластмасови съединения деформирани,всистемата само ръждива вода(явно редовно е губила антифриз).В А+ са около 5-10лв бройката.Задължително с нови "О" пръстени,може и малко червен силикон.




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 15 ное 2006 22:54


Има и по-хубаво от червения силикон - "O-ring sealant",сиво на цвят,марката я забравих ама е нещо от рода на gacom,или нещо подобно.


Потребителски аватар
venll-vr
Мнения: 469
Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, Враца

Мнениеот venll-vr » Чет 16 ное 2006 17:30


Като гледам ти тече от пластмасовия фланец на главата. Имах същия проблем-сменяш и си готов. Струва около 20 лева.


Потребителски аватар
GRiND BaSTaRD
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 02 апр 2006 13:40
Автомобил: VW Golf Mk5 2006
Двигател: BSE 1.6 75 kW
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот GRiND BaSTaRD » Чет 16 ное 2006 17:44


venll-vr написа:Като гледам ти тече от пластмасовия фланец на главата. Имах същия проблем-сменяш и си готов. Струва около 20 лева.

Тъй, тъй, прав е колегата venll-vr. На мен ми зилезе даже по-малко от 20 лв тая смяна на фланеца.


Потребителски аватар
asenkolev
Мнения: 64
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София , Golf III 1.6 1993 ABU

Мнениеот asenkolev » Пет 17 ное 2006 10:35


GRiND BaSTaRD написа:
venll-vr написа:Като гледам ти тече от пластмасовия фланец на главата. Имах същия проблем-сменяш и си готов. Струва около 20 лева.

Тъй, тъй, прав е колегата venll-vr. На мен ми зилезе даже по-малко от 20 лв тая смяна на фланеца.


Е какви са тия цени бе хора, до тук сам на 63,70ст:

Пласмасов фланец-голям, 40лв. Авто+
Палсмасов фланец-малък 7.30лв. Авто+
Уплатнение за датчика-0.40лв. Авто+
Термостат Wahler -16лв. Даскалов Кар

Сега треба да си купувам самонарезни болтова за връзката между двата фланеца, и другата седмица отивам при vaskoto


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Пет 17 ное 2006 10:47


цените са нормални...сменяй и дано да е от това проблема


Потребителски аватар
GRiND BaSTaRD
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 02 апр 2006 13:40
Автомобил: VW Golf Mk5 2006
Двигател: BSE 1.6 75 kW
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот GRiND BaSTaRD » Пет 17 ное 2006 20:52


asenkolev написа:
GRiND BaSTaRD написа:
venll-vr написа:Като гледам ти тече от пластмасовия фланец на главата. Имах същия проблем-сменяш и си готов. Струва около 20 лева.

Тъй, тъй, прав е колегата venll-vr. На мен ми зилезе даже по-малко от 20 лв тая смяна на фланеца.


Е какви са тия цени бе хора, до тук сам на 63,70ст:
...
Палсмасов фланец-малък 7.30лв. Авто+

Ами точно за това говоря и аз - това уплътнение струваше 8 лв! С работата подмяната стана към 20 лв.


Потребителски аватар
asenkolev
Мнения: 64
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София , Golf III 1.6 1993 ABU

Мнениеот asenkolev » Сря 29 ное 2006 13:30


След като Ваското смени, фланците и се оказа, че досега съм карал без термостат, сега тръгна маслото.Сутринта пак локва под колата, а маслото на минимума!Верно че го премерих след като изкарах колата, тоест двигатела е работил около 20 сек. ма незнам възможно ли е толко бързо да го хвърли нагоре, че да ми покаже на минимум!Сипах 500гр, колкото ми бяха останали от смяната и тръгнах! След 10-12 км спрях на една бензиностанция да си купя масло, и само докато вляза вътре, купя и изляза на асфалта под колата имаше 3 големи капки с диаметър 2-3 сантиметра и дебели 4-5 мм, пипнах чисто масло!Досега не ми е светела лампата на маслото докато карам, само като паля! Сутринта като запалих премигваше и после си светна постоянно!Аз въобще незнам тая кола имали аларма за нещо, след като за бензин и висока Т, няма! Сега като го премерих пред офиса , след като колата си беше стояла няколко часа пред офиса го премерих и беше насредата!Няма следи от вода по пръчката!Има обаче масло под двигателя малко, около 10-15 см петно, точно под, динамо ли е стартер ли е, долу, ниско, вляво от двигателя!То от там и си капе, видях го!На снимката долу се вижда една сива хоризонтална повърхност, предполагам гарнитура, беше суха!Запалих колата и от там по фугата с метала тръгна равномерно, масло!Доста силен теч! За около 3-4 мин си стана една локвичка по сивата повърхност!Сега гледах една схема в ЕТКА, май там няма канал за вода и затова не го смесва с водата.Става въпрос за югозападният ъгъл на мотора! Защо тръгна точно сега, а досега не съм имал проблем с маслото!Имали връзка, че вече карам с термостат?
Какво да правя?


Изображение


Потребителски аватар
DEKSTAR
Мнения: 840
Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот DEKSTAR » Сря 29 ное 2006 15:05


Извинявам се,че въпроса ми не е по темата :oops: но можели да попитам на 2-та снимка,която колегата е сложил пластмасовата тапа за какво е :?:

Благодаря предварително! :D


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Сря 29 ное 2006 19:39


asenkolev написа: една сива хоризонтална повърхност, предполагам гарнитура, беше суха!Запалих колата и от там по фугата с метала тръгна равномерно, масло!Доста силен теч! За около 3-4 мин си стана една локвичка по сивата повърхност!

Така бех и аз,баце!
Оказа се избил датчика за маслото!
Погледни :shock :!:


Потребителски аватар
asenkolev
Мнения: 64
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София , Golf III 1.6 1993 ABU

Мнениеот asenkolev » Пон 11 дек 2006 11:32


За съжаление теча на охладителна течност си продължава!Всяка вечер въртя колата по всички възможни места за паркиране пред блока и в крайна сметка всички плочки вече са тъмни, огромни петна от антифриз!Даже на места имаше сини локвички! Някъде под двигателя в областта на водната помпа.И само нощем!През деня пред офиса в София няма нищо, сутрин локва под колата! :cry: Миналата седмица за четвъртък и петък около 1 литър!Флансите и маркучите изглеждат горе долу сухи, а локв апод колата!Загрява и немога да го разбера от датчик на вентилатор ли е, от слаба циркулация или от термостата!Вчера забелязах, че при загрята кола, радиатора горе е топъл, а долу студен!Ясно че ще се сменя и гарнитурата на главата щото масло много тече.Лощото е че миналата седмица видях по капачката на разширителният съд капучинена пяна и сигурно е масло!


mehanic
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 21:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mehanic » Пон 11 дек 2006 14:15


Айде шлаиф на главицата,нова гарнитурка и си в играта.... :wink:


Потребителски аватар
asenkolev
Мнения: 64
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София , Golf III 1.6 1993 ABU

Мнениеот asenkolev » Вто 19 дек 2006 10:50


И така, вече 5 дни карам с един и същи антифриз без капка да е капнала което си е РЕКОРД, чуствам се не свойствено!Тротоара пред блока изсъхна и понеже живея на 10 метра от дигата на Струма надявам се че и рибите там ще си вземат малко въздух!
Общо взето ремонта беше:

смяна на двата фланеца;
поставяне на термостат;!!!
шлайфане на глава;
смяна гарнитура на главата;
смяна на датчик на вентилатор с датчик на по ниска Т;
затягане на всички скоби по маркучите;

Резултат:

няма течове на масло;
няма течове на антифриз;
колата спря да грее;
сега седи между 85°-95, като предимно, малко под 90°;
след шлайфането на главата, колата върви много по-добре от преди,
особена разлика в стръмни участъци;

Чукам на дърво, все така да е!

Извод:

Никога повече кола от Италия!!!!!!


Специални благодарности на °niksi°! Добра работа!


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Вто 19 дек 2006 10:51


asenkolev написа:...!

Сега и разхода трябва да падне, засечи го. ;)


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Вто 19 дек 2006 19:42


asenkolev написа: след шлайфането на главата, колата върви много по-добре от преди,
особена разлика в стръмни участъци;

Това идва от припасването на клапаните и новите водачи.

П.С. Трябваше да ти оставя поне една скоба лабава да се сетиш да минеш пак някой ден. mhihi mhihi mhihi



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта