


Мощен теч на охл. теч.(Айде тръгна и маслото!!!)РЕШЕНО!!!:)
- GRiND BaSTaRD
- Мнения: 57
- Регистриран на: Нед 02 апр 2006 13:40
- Автомобил: VW Golf Mk5 2006
- Двигател: BSE 1.6 75 kW
- Местоположение: Стара Загора
- asenkolev
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София , Golf III 1.6 1993 ABU
GRiND BaSTaRD написа:venll-vr написа:Като гледам ти тече от пластмасовия фланец на главата. Имах същия проблем-сменяш и си готов. Струва около 20 лева.
Тъй, тъй, прав е колегата venll-vr. На мен ми зилезе даже по-малко от 20 лв тая смяна на фланеца.
Е какви са тия цени бе хора, до тук сам на 63,70ст:
Пласмасов фланец-голям, 40лв. Авто+
Палсмасов фланец-малък 7.30лв. Авто+
Уплатнение за датчика-0.40лв. Авто+
Термостат Wahler -16лв. Даскалов Кар
Сега треба да си купувам самонарезни болтова за връзката между двата фланеца, и другата седмица отивам при vaskoto
- GRiND BaSTaRD
- Мнения: 57
- Регистриран на: Нед 02 апр 2006 13:40
- Автомобил: VW Golf Mk5 2006
- Двигател: BSE 1.6 75 kW
- Местоположение: Стара Загора
asenkolev написа:GRiND BaSTaRD написа:venll-vr написа:Като гледам ти тече от пластмасовия фланец на главата. Имах същия проблем-сменяш и си готов. Струва около 20 лева.
Тъй, тъй, прав е колегата venll-vr. На мен ми зилезе даже по-малко от 20 лв тая смяна на фланеца.
Е какви са тия цени бе хора, до тук сам на 63,70ст:
...
Палсмасов фланец-малък 7.30лв. Авто+
Ами точно за това говоря и аз - това уплътнение струваше 8 лв! С работата подмяната стана към 20 лв.
- asenkolev
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София , Golf III 1.6 1993 ABU
След като Ваското смени, фланците и се оказа, че досега съм карал без термостат, сега тръгна маслото.Сутринта пак локва под колата, а маслото на минимума!Верно че го премерих след като изкарах колата, тоест двигатела е работил около 20 сек. ма незнам възможно ли е толко бързо да го хвърли нагоре, че да ми покаже на минимум!Сипах 500гр, колкото ми бяха останали от смяната и тръгнах! След 10-12 км спрях на една бензиностанция да си купя масло, и само докато вляза вътре, купя и изляза на асфалта под колата имаше 3 големи капки с диаметър 2-3 сантиметра и дебели 4-5 мм, пипнах чисто масло!Досега не ми е светела лампата на маслото докато карам, само като паля! Сутринта като запалих премигваше и после си светна постоянно!Аз въобще незнам тая кола имали аларма за нещо, след като за бензин и висока Т, няма! Сега като го премерих пред офиса , след като колата си беше стояла няколко часа пред офиса го премерих и беше насредата!Няма следи от вода по пръчката!Има обаче масло под двигателя малко, около 10-15 см петно, точно под, динамо ли е стартер ли е, долу, ниско, вляво от двигателя!То от там и си капе, видях го!На снимката долу се вижда една сива хоризонтална повърхност, предполагам гарнитура, беше суха!Запалих колата и от там по фугата с метала тръгна равномерно, масло!Доста силен теч! За около 3-4 мин си стана една локвичка по сивата повърхност!Сега гледах една схема в ЕТКА, май там няма канал за вода и затова не го смесва с водата.Става въпрос за югозападният ъгъл на мотора! Защо тръгна точно сега, а досега не съм имал проблем с маслото!Имали връзка, че вече карам с термостат?
Какво да правя?

Какво да правя?

- asenkolev
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София , Golf III 1.6 1993 ABU
За съжаление теча на охладителна течност си продължава!Всяка вечер въртя колата по всички възможни места за паркиране пред блока и в крайна сметка всички плочки вече са тъмни, огромни петна от антифриз!Даже на места имаше сини локвички! Някъде под двигателя в областта на водната помпа.И само нощем!През деня пред офиса в София няма нищо, сутрин локва под колата!
Миналата седмица за четвъртък и петък около 1 литър!Флансите и маркучите изглеждат горе долу сухи, а локв апод колата!Загрява и немога да го разбера от датчик на вентилатор ли е, от слаба циркулация или от термостата!Вчера забелязах, че при загрята кола, радиатора горе е топъл, а долу студен!Ясно че ще се сменя и гарнитурата на главата щото масло много тече.Лощото е че миналата седмица видях по капачката на разширителният съд капучинена пяна и сигурно е масло!

- asenkolev
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София , Golf III 1.6 1993 ABU
И така, вече 5 дни карам с един и същи антифриз без капка да е капнала което си е РЕКОРД, чуствам се не свойствено!Тротоара пред блока изсъхна и понеже живея на 10 метра от дигата на Струма надявам се че и рибите там ще си вземат малко въздух!
Общо взето ремонта беше:
смяна на двата фланеца;
поставяне на термостат;!!!
шлайфане на глава;
смяна гарнитура на главата;
смяна на датчик на вентилатор с датчик на по ниска Т;
затягане на всички скоби по маркучите;
Резултат:
няма течове на масло;
няма течове на антифриз;
колата спря да грее;
сега седи между 85°-95, като предимно, малко под 90°;
след шлайфането на главата, колата върви много по-добре от преди,
особена разлика в стръмни участъци;
Чукам на дърво, все така да е!
Извод:
Никога повече кола от Италия!!!!!!
Специални благодарности на °niksi°! Добра работа!
Общо взето ремонта беше:
смяна на двата фланеца;
поставяне на термостат;!!!
шлайфане на глава;
смяна гарнитура на главата;
смяна на датчик на вентилатор с датчик на по ниска Т;
затягане на всички скоби по маркучите;
Резултат:
няма течове на масло;
няма течове на антифриз;
колата спря да грее;
сега седи между 85°-95, като предимно, малко под 90°;
след шлайфането на главата, колата върви много по-добре от преди,
особена разлика в стръмни участъци;
Чукам на дърво, все така да е!
Извод:
Никога повече кола от Италия!!!!!!
Специални благодарности на °niksi°! Добра работа!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 48 госта