


Golf MK2 Tornado Red
- the c-b
- Мнения: 106
- Регистриран на: Вто 29 юни 2010 20:55
- Автомобил: GOLF II GTD
- Двигател: SB 1990
- Местоположение: Kavarna \ Varna
Re: Golf MK2 Tornado Red Оriginal
Колега много лъскав тоя голф трябва да го видя на живo, че май по нисък от моя :D
- toshara
- Мнения: 1470
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
- Автомобил: MK2 Golf
- Двигател: GTI PB 1990
- Местоположение: Провадия
Re: Golf MK2 Tornado Red Оriginal
Нисък е колкото си иска,имам още 4 пръста резба на койловете,ама това е оптималното за сега,иначе не се кара,а колата се кара абсолютно всеки ден 

- toshara
- Мнения: 1470
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
- Автомобил: MK2 Golf
- Двигател: GTI PB 1990
- Местоположение: Провадия
Re: Golf MK2 Tornado Red Оriginal
Преди време бях взел волтметър от ebay на търг.Днес го сложих ей така временно.Ето как стои и какви са стойностите:
Изключен:

Запален без фарове:

Запален с фарове:

Изключен:

Запален без фарове:

Запален с фарове:

- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Golf MK2 Tornado Red Оriginal
Вземи си смени реле-регулатора на алтернатора 

- toshara
- Мнения: 1470
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
- Автомобил: MK2 Golf
- Двигател: GTI PB 1990
- Местоположение: Провадия
Re: Golf MK2 Tornado Red Оriginal
Май май трябва,въпреки че не е толкова зле 

- stefan4o
- Мнения: 19324
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf MK2 Tornado Red Оriginal
Колега, знаеш ли колко е допустимият минимум? Доста над 13 волта е - 13.8 ако трябва да сме точни. Ти реално като си пуснеш фаровете и акумулаторът ти не се зарежда добре. Оправи го, да не си купиш нов акумулатор преждевременно.
- toshara
- Мнения: 1470
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
- Автомобил: MK2 Golf
- Двигател: GTI PB 1990
- Местоположение: Провадия
Re: Golf MK2 Tornado Red Оriginal
Възможно ли е да показва по-малко,защото е вързан за черно червения кабел от контакта,а не е директно от акумулатора?Не ми се разглобява сега да пробвам как ще покаже от акумулатора директно
Преди 2 месеца като вземах акумулатора ми го замерваха и беше идеално всичко 


- Rumbata_1
- Мнения: 137
- Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
- Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf MK2 Tornado Red Оriginal
Замери преди това с мултицетчето да видиш как стоят нещата. Реле-регулатора с махането на 2 винтчета се сваля и лесно можеш да прецениш какво е състоянието на четките и да видиш евентуално и колектора колко е износен, щом ти зарежда до 14 волта не вярвам пада да е много голям като пуснеш фаровете. По-скоро си мисля, че уредчето не е вързано за правилните кабели и отчита невярно показание при включени консуматори 

- toshara
- Мнения: 1470
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
- Автомобил: MK2 Golf
- Двигател: GTI PB 1990
- Местоположение: Провадия
Re: Golf MK2 Tornado Red Оriginal
M не знам,вързах го за единствения кабел,който намерих че дава + на контакт и той е жълто черен,по-дебел от останалите...
Имам едни други четки вкъщи,пробвах с тях,същата работа.
Дано да е добре,че са 15лв,в Понеделник ще вземам малко жизненоважни неща(масло,ангренажен ремък филтри и т.н.) и ще остана пак без пари....

Имам едни други четки вкъщи,пробвах с тях,същата работа.
Дано да е добре,че са 15лв,в Понеделник ще вземам малко жизненоважни неща(масло,ангренажен ремък филтри и т.н.) и ще остана пак без пари....


- moskovw
- Мнения: 489
- Регистриран на: Пет 22 яну 2010 20:23
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 1.3 NZ
- Местоположение: Долно Рйо
- Контакти:
Re: Golf MK2 Tornado Red Оriginal
бъркаш се вече 2 година си пастирам колата на Крушуна
а двойката е много симпатична радва окото


а двойката е много симпатична радва окото
- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: Golf MK2 Tornado Red Оriginal
toshara написа:Възможно ли е да показва по-малко,защото е вързан за черно червения кабел от контакта,а не е директно от акумулатора?Не ми се разглобява сега да пробвам как ще покаже от акумулатора директноПреди 2 месеца като вземах акумулатора ми го замерваха и беше идеално всичко
Радар детектора ми има опция да играе ролята и на волтметър, когато беше вързан в голфа на моменти ми показваше и 11 волта. Бях го захранил от бушоните, колата си зареждаше перфектно

- stefan4o
- Мнения: 19324
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf MK2 Tornado Red Оriginal
Мда, верно вземи замери с уред на клемите, да не излезе, че това уредче в купето те лъже 

- toshara
- Мнения: 1470
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
- Автомобил: MK2 Golf
- Двигател: GTI PB 1990
- Местоположение: Провадия
Re: Golf MK2 Tornado Red Оriginal
Колеги,днес смених разпределителния вал - запалих я,работи но се разтракаха повдигачите.Възможно ли е да са изплюли маслото при ваденето на вала и сега да не са се напълнили все още?Не сам я оставял да работи повече от 30секунди - едно,че ме достраша,друго че стана късно и оставям за утре,утре ще я оставя малко да поработи да видим
Иначе сложих вал от 2Е,ето и другите глезотий




- toshara
- Мнения: 1470
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
- Автомобил: MK2 Golf
- Двигател: GTI PB 1990
- Местоположение: Провадия
Re: Golf MK2 Tornado Red Оriginal
Някой може ли да помогне по въпроса с повдигачите?След малко отивам пак да човъркам 

-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Golf MK2 Tornado Red Оriginal
След като си вадил вала е редно да се изпразнят повдигачите.Особено ако си го сменил с друг 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта