Глава и клапани и такива ми ти работи от GTI 8V на 1.6карб

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Глава и клапани и такива ми ти работи от GTI 8V на 1.6карб

Мнениеот longora » Сря 29 ное 2006 20:55


Здравйте колеги... какво мислите за идеята да си сменя главата и валовете на моя голф 1.6 карбуратор с тези от 1.8 на ГТИ .... дали ще има промяна и има ли смисъл ... ?? А и още 1 вапрос ... какво мислите за "тунинг" стоповете производсвто в Тайван, защото съм си харесал един модел но дали са качествени .. Благодаря ви предварително !!!

Последна промяна от longora на Чет 30 ное 2006 23:38, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Сря 29 ное 2006 21:25


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 23:08, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Сря 29 ное 2006 23:41


vw_golf_2_Memphis написа:PN мотора си е 1.6 също :wink:
Иначе колегите казват, че главите са еднакви на 1.6 и 1.8...
Вала е различен...по агресивен е от този на 1.6...само него смени :wink:

Главите са еднакви с изключение на всмукателните клапани - на ГТИ са 2 мм по-големи и разпределителните валове са различни разбира се ;)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Глава и клапани и такива ми ти работи от ПН на ЕЗ

Мнениеот Vizor » Чет 30 ное 2006 1:29


longora написа:Здравйте колеги... какво мислите за идеята да си сменя главата и валовете на моя голф 1.6 карбуратор с тези от 1.8 на ГТИ .... дали ще има промяна и има ли смисъл ... ?? А и още 1 вапрос ... какво мислите за "тунинг" стоповете производсвто в Тайван, защото съм си харесал един модел но дали са качествени .. Благодаря ви предварително !!!


За кой валове става въпрос ? искаш да слагаш 16В глава ли като говориш за повече валове ?


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

асфх

Мнениеот longora » Чет 30 ное 2006 10:17


Значи от ГТИ 8 клапановия ми продават глава вал клапани... казаха ми само ги взимам и слагам на моя и става около стотина коня ... дали е така или .. ??


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: асфх

Мнениеот Li4o » Чет 30 ное 2006 18:54


longora написа:Значи от ГТИ 8 клапановия ми продават глава вал клапани... казаха ми само ги взимам и слагам на моя и става около стотина коня ... дали е така или .. ??

Няма как да стане "стотина коня" - ще спечелиш малко от по-големите всмукателни клапани и по-отворен разпределителен вал - нищо друго.
Според мен това са няколко коня повече...
А и трябва да помислиш с нещо да запушиш дупките за дюзите...

ГТИ е 112 коня, но е 1.8, степен на сгъстяване 10:1, пълен инжекцион...а ти никое от тези неща нямаш....
Това е за двигателя - иначе и скоростите са други ;)


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ddg

Мнениеот longora » Чет 30 ное 2006 21:54


Li4o .. батка значи няма смисъл да се занимавам с тия глупости от ГТИ 8V .... няма да усетя разлика или ако има ще е много малка .... или нещо не съм те разбрал правилно .. ??


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Чет 30 ное 2006 22:06


За да усетиш тази разлика която искаш,трябва да смениш и коляновия вал с буталата.Тогава твоя мотор ще се" напомпа" до 1.8, ще си повиши и компресията. :wink: Тогава вече ще усетиш разлика във вървежа.Само че ти трябват части който струват пари,а и доста работа!Така че хубаво трябва да си направиш сметката. :D


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: ddg

Мнениеот Li4o » Чет 30 ное 2006 22:09


longora написа:Li4o .. батка значи няма смисъл да се занимавам с тия глупости от ГТИ 8V .... няма да усетя разлика или ако има ще е много малка .... или нещо не съм те разбрал правилно .. ??

От вала и от клапаните определено ще има разлика, но може би ще ти се увеличи разхода, може би ще станеш по-тромав на ниските обороти за сметка на по-добри високи, също така ти трябва и по-отворена генерация(на ГТИ общия диаметър на тръбите е по-голям, както и е друг колектора) и т.н.
Ти сам трябва да решиш дали ти се занимава....

П.С. Ivkata също е прав....


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

аха

Мнениеот longora » Чет 30 ное 2006 23:36


Да ... явно ако искам да го пипна този голф ще ми трябват повече пари ... иначе с генерациата нямам проблеми защото съм с спортна на Ф55 ivkata доста си прав :) явно ще ми трябват повечко пари ако искам да го направя ... но май няма смисъл да се занимавам ... Ако беше КР с най-голямо удоволствие щях да си го правя но не е :( http://www.vbox7.com/play:6abfe685 а ето такова голфче пожелавам на всички фенове на Голф 2 !!! :) хах


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Пет 01 дек 2006 15:09


Можеш да си ъпгрейднеш мотора от EZ до GU щом ти се занимава, познавам хора които са го правили, на теория става 90 коня, но скоро имаше тема във форума и някои казват че ГУ-то бяга повече от ПР...


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ah

Мнениеот longora » Пет 01 дек 2006 19:12


Plamen_VR6 как става номера .. и кви пари е горе долу .. ??


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Пет 01 дек 2006 20:24


А за GU-то то може ли да се ъпгрейдне ?

че ми стана интересно :wink:


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Пет 01 дек 2006 20:40


Ами то и аз не съм съвсем наясно, просто преразказвам какво четох във темата, тя даже май беше точно в тунинг раздела. Пишеше мисля че се сменя коляновия вал и биелите, за буталата не съм сигурен-май и те, и се настройва карбуратора, някой ако се сеща за коя тема става въпрос, да помага...


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ah

Мнениеот longora » Съб 02 дек 2006 12:08


Абе ... най-накрая ще се откажа от ДВГто и ще си права некву външни подобрения :)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта