Глава и клапани и такива ми ти работи от GTI 8V на 1.6карб
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Глава и клапани и такива ми ти работи от GTI 8V на 1.6карб
Здравйте колеги... какво мислите за идеята да си сменя главата и валовете на моя голф 1.6 карбуратор с тези от 1.8 на ГТИ .... дали ще има промяна и има ли смисъл ... ?? А и още 1 вапрос ... какво мислите за "тунинг" стоповете производсвто в Тайван, защото съм си харесал един модел но дали са качествени .. Благодаря ви предварително !!!
Последна промяна от longora на Чет 30 ное 2006 23:38, променено общо 1 път.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 23:08, променено общо 1 път.
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
vw_golf_2_Memphis написа:PN мотора си е 1.6 също![]()
Иначе колегите казват, че главите са еднакви на 1.6 и 1.8...
Вала е различен...по агресивен е от този на 1.6...само него смени
Главите са еднакви с изключение на всмукателните клапани - на ГТИ са 2 мм по-големи и разпределителните валове са различни разбира се

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Глава и клапани и такива ми ти работи от ПН на ЕЗ
longora написа:Здравйте колеги... какво мислите за идеята да си сменя главата и валовете на моя голф 1.6 карбуратор с тези от 1.8 на ГТИ .... дали ще има промяна и има ли смисъл ... ?? А и още 1 вапрос ... какво мислите за "тунинг" стоповете производсвто в Тайван, защото съм си харесал един модел но дали са качествени .. Благодаря ви предварително !!!
За кой валове става въпрос ? искаш да слагаш 16В глава ли като говориш за повече валове ?
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
асфх
Значи от ГТИ 8 клапановия ми продават глава вал клапани... казаха ми само ги взимам и слагам на моя и става около стотина коня ... дали е така или .. ??
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: асфх
longora написа:Значи от ГТИ 8 клапановия ми продават глава вал клапани... казаха ми само ги взимам и слагам на моя и става около стотина коня ... дали е така или .. ??
Няма как да стане "стотина коня" - ще спечелиш малко от по-големите всмукателни клапани и по-отворен разпределителен вал - нищо друго.
Според мен това са няколко коня повече...
А и трябва да помислиш с нещо да запушиш дупките за дюзите...
ГТИ е 112 коня, но е 1.8, степен на сгъстяване 10:1, пълен инжекцион...а ти никое от тези неща нямаш....
Това е за двигателя - иначе и скоростите са други

- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ddg
Li4o .. батка значи няма смисъл да се занимавам с тия глупости от ГТИ 8V .... няма да усетя разлика или ако има ще е много малка .... или нещо не съм те разбрал правилно .. ??
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
За да усетиш тази разлика която искаш,трябва да смениш и коляновия вал с буталата.Тогава твоя мотор ще се" напомпа" до 1.8, ще си повиши и компресията.
Тогава вече ще усетиш разлика във вървежа.Само че ти трябват части който струват пари,а и доста работа!Така че хубаво трябва да си направиш сметката. 


- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: ddg
longora написа:Li4o .. батка значи няма смисъл да се занимавам с тия глупости от ГТИ 8V .... няма да усетя разлика или ако има ще е много малка .... или нещо не съм те разбрал правилно .. ??
От вала и от клапаните определено ще има разлика, но може би ще ти се увеличи разхода, може би ще станеш по-тромав на ниските обороти за сметка на по-добри високи, също така ти трябва и по-отворена генерация(на ГТИ общия диаметър на тръбите е по-голям, както и е друг колектора) и т.н.
Ти сам трябва да решиш дали ти се занимава....
П.С. Ivkata също е прав....
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
аха
Да ... явно ако искам да го пипна този голф ще ми трябват повече пари ... иначе с генерациата нямам проблеми защото съм с спортна на Ф55 ivkata доста си прав
явно ще ми трябват повечко пари ако искам да го направя ... но май няма смисъл да се занимавам ... Ако беше КР с най-голямо удоволствие щях да си го правя но не е
http://www.vbox7.com/play:6abfe685 а ето такова голфче пожелавам на всички фенове на Голф 2 !!!
хах



- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ah
Plamen_VR6 как става номера .. и кви пари е горе долу .. ??
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ah
Абе ... най-накрая ще се откажа от ДВГто и ще си права некву външни подобрения 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта