При условие че в системата имаме 2бара налягане (примерно),а навън под 1. Ее следователно ще избие към зоната с по-ниско налягане
И да е засмукала вода няма да е било от там
При условие че в системата имаме 2бара налягане (примерно),а навън под 1. Ее следователно ще избие към зоната с по-ниско налягане
И да е засмукала вода няма да е било от тамIvailoOo написа:Какви свещи Ви гонятПри условие че в системата имаме 2бара налягане (примерно),а навън под 1. Ее следователно ще избие към зоната с по-ниско налягане
И да е засмукала вода няма да е било от там
но проблема остава,има и едно друго нещо колата забива на различни скорости 1 път на 90 друг на 110 , смених дебитомера че преди тои правеше проблеми но пак същото,а свещите са нови и 4те бяха изгорели след водата в кулера и купих 4 на бош и дави кажа честно несам ги проверил след това дали греят само проверих дали ходи ток до лулите на слещите което сие ок
но както казва колегата вече е топло не би трябвало даса проблем и дане греят.някакъв датчик или вакуум не мойе ли да прави проблемите с тресенето пушенето,за забиването мойе дае геометрията маркучетата са всички нови проверил сам всичко

samo_pechka написа:По принцип се почва с един тест в движение с включена диагностика (ВАГ-ком) .Ако колата забива , със сигурност не е дебитомерпри проблем с дебитомер колата става все по-мудна , но никога не забива ( поне не съм случвал
) проблема идва от пренадуване , колата е с пром геометрия на турбото, за да работи адекватно актуатора ,му трябва вакуум , читав Н75.Ако има проблем със задръстено турбо - се чисти , доста мръсна работа е . Задължително се прави проверка дали не се губи вакуума някъде ( примерно да е спукана мембраната на ЕГР -клапана, маркучета и др. ) дали самия актуатор е здрав ,както и да е правилно нагласен (шпилката) ! Желателно е с външен бууст метър да се сравнят данните от ВАГ-кома !


Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта