

IvailoOo написа:Какви свещи Ви гонятПри условие че в системата имаме 2бара налягане (примерно),а навън под 1. Ее следователно ще избие към зоната с по-ниско налягане
И да е засмукала вода няма да е било от там
samo_pechka написа:По принцип се почва с един тест в движение с включена диагностика (ВАГ-ком) .Ако колата забива , със сигурност не е дебитомерпри проблем с дебитомер колата става все по-мудна , но никога не забива ( поне не съм случвал
) проблема идва от пренадуване , колата е с пром геометрия на турбото, за да работи адекватно актуатора ,му трябва вакуум , читав Н75.Ако има проблем със задръстено турбо - се чисти , доста мръсна работа е . Задължително се прави проверка дали не се губи вакуума някъде ( примерно да е спукана мембраната на ЕГР -клапана, маркучета и др. ) дали самия актуатор е здрав ,както и да е правилно нагласен (шпилката) ! Желателно е с външен бууст метър да се сравнят данните от ВАГ-кома !
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта