голф4 1.9 тди 110 к.с. крива лие биелата?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: голф4 1.9 тди 110 к.с. крива лие биелата?

Мнениеот IvailoOo » Пет 26 апр 2013 10:25


Какви свещи Ви гонят :banghead При условие че в системата имаме 2бара налягане (примерно),а навън под 1. Ее следователно ще избие към зоната с по-ниско налягане :gruebel И да е засмукала вода няма да е било от там




Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: голф4 1.9 тди 110 к.с. крива лие биелата?

Мнениеот bobitur » Пет 26 апр 2013 10:38


IvailoOo написа:Какви свещи Ви гонят :banghead При условие че в системата имаме 2бара налягане (примерно),а навън под 1. Ее следователно ще избие към зоната с по-ниско налягане :gruebel И да е засмукала вода няма да е било от там

Да просто кулера е най ниска точка и събира всичко особено ако е пълен с масло е голям филм. Което се сещам че наистина може да е хапнала вода ама ако не е изгаснал двигателя от водата в цилиндрите не е проблем само е изчистила малко двигателя.


chilik4eto
Мнения: 34
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 20:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Italy

Re: голф4 1.9 тди 110 к.с. крива лие биелата?

Мнениеот chilik4eto » Пет 26 апр 2013 21:05


първо благодаря на отзовалите се :love.vwclub но проблема остава,има и едно друго нещо колата забива на различни скорости 1 път на 90 друг на 110 , смених дебитомера че преди тои правеше проблеми но пак същото,а свещите са нови и 4те бяха изгорели след водата в кулера и купих 4 на бош и дави кажа честно несам ги проверил след това дали греят само проверих дали ходи ток до лулите на слещите което сие ок :screwy но както казва колегата вече е топло не би трябвало даса проблем и дане греят.някакъв датчик или вакуум не мойе ли да прави проблемите с тресенето пушенето,за забиването мойе дае геометрията маркучетата са всички нови проверил сам всичко :gruebel :vw_shamp


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: голф4 1.9 тди 110 к.с. крива лие биелата?

Мнениеот bobitur » Нед 28 апр 2013 16:37


А при изкарана букса на темп. датчик пробва ли как е? И като запалиш сутрин вдига ли ти оборотите например на 1100-1300 об. И когато го прави погледни с ваг какво става(центровка-тайминг, мг., темп. на горивото и водата и др. нека и колегите да дадат някой жокер).


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8990
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: голф4 1.9 тди 110 к.с. крива лие биелата?

Мнениеот samo_pechka » Нед 28 апр 2013 20:12


По принцип се почва с един тест в движение с включена диагностика (ВАГ-ком) .Ако колата забива , със сигурност не е дебитомер :exclaim при проблем с дебитомер колата става все по-мудна , но никога не забива ( поне не съм случвал :redface ) проблема идва от пренадуване , колата е с пром геометрия на турбото, за да работи адекватно актуатора ,му трябва вакуум , читав Н75.Ако има проблем със задръстено турбо - се чисти , доста мръсна работа е . Задължително се прави проверка дали не се губи вакуума някъде ( примерно да е спукана мембраната на ЕГР -клапана, маркучета и др. ) дали самия актуатор е здрав ,както и да е правилно нагласен (шпилката) ! Желателно е с външен бууст метър да се сравнят данните от ВАГ-кома !


Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: голф4 1.9 тди 110 к.с. крива лие биелата?

Мнениеот rufkata » Вто 30 апр 2013 20:22


samo_pechka написа:По принцип се почва с един тест в движение с включена диагностика (ВАГ-ком) .Ако колата забива , със сигурност не е дебитомер :exclaim при проблем с дебитомер колата става все по-мудна , но никога не забива ( поне не съм случвал :redface ) проблема идва от пренадуване , колата е с пром геометрия на турбото, за да работи адекватно актуатора ,му трябва вакуум , читав Н75.Ако има проблем със задръстено турбо - се чисти , доста мръсна работа е . Задължително се прави проверка дали не се губи вакуума някъде ( примерно да е спукана мембраната на ЕГР -клапана, маркучета и др. ) дали самия актуатор е здрав ,както и да е правилно нагласен (шпилката) ! Желателно е с външен бууст метър да се сравнят данните от ВАГ-кома !

Слушай колегата, прав е :th_up
П.П. Вече знам, че цитирането на последно мнение е натоварващо сървъра излишно, но го правя за да знае кой да послуша :biggrin


Потребителски аватар
del21
Мнения: 63
Регистриран на: Пет 02 апр 2010 20:49
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: TDI 99
Местоположение: София

Re: голф4 1.9 тди 110 к.с. крива лие биелата?

Мнениеот del21 » Пет 14 юни 2013 1:48


Колега, единственият датчик, който може да е засегнат от водата е мап-сензорът. Той се намира на пластмасовата тръба след кулера. Мисля, че има вероятност да се е повредил и проблемите да идват от там - забиване, тресене на студен мотор. Този датчик освен да мери налягането в колектора, отчита температурата на входящия въздух влизащ в двигателя и от там се влияе и подаването на гориво при студен мотор! Ако нямаш ваг-ком най-лесно пробвай с друг датчик от някой колега - за 5 минути се сменя :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта