Добре се справяш,определено си заслужава смяната на дирекцията Новият ми автомобил
- Fearless
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 21:22
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AZD
- Местоположение: София
Re: Новият ми автомобил
Честито за придобивката
Добре се справяш,определено си заслужава смяната на дирекцията 
Добре се справяш,определено си заслужава смяната на дирекцията - red_vento
- Мнения: 90
- Регистриран на: Нед 06 яну 2008 20:14
- Автомобил: Vw Vento
- Двигател: AAM
- Местоположение: София
Re: Новият ми автомобил
Този уикенд неми остана много време и свалих само ламарината между купето и мотора.Тази ламарина се вади със страшна мъка но в крайна сметка я извадих.Сервото не можах да го извадя напред към двигателя понеже няма място но като извадих ламарината го дръпнах на вътре.Имам един проблем с конзолите на педалите,на бората газта е електрона,на голфа дето съм взел ламарината м/у купето и двигателя е с жило на газта и не съвпадат захващането на педалите е съвсем различно. Предполагам че трябва да си намеря друга ламарина за да мога да си сложа педалите от бората,демек ми трябва ламарина за електрона газ на педала. Някои ако знае да сподели :) благодаря
-
TenyoIvanov
- Мнения: 37
- Регистриран на: Вто 11 дек 2012 23:13
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF 2002 BKP 2006
- Местоположение: Bulgaria
Re: Новият ми автомобил
MK4 написа:Трудно се намира Бора 1.8Т, честито!
ела в англия има ги много :-) аз работя VW и двама от механиците карат две бори и двете бори са имат чип и са по 210 Коня . Колата е супер колега !
- Black Demon
- Мнения: 200
- Регистриран на: Пет 11 мар 2011 18:55
- Автомобил: Vw Golf 4
- Двигател: 1.8T AUM 2002
- Местоположение: Варна,Разград
Re: Новият ми автомобил
Добре изглежда Бората
.И аз съм с същия мотор AUM но на Голф4.Обръщането на дирекцията си е доста трудоемко.Дано всичко приключи успешно 
.И аз съм с същия мотор AUM но на Голф4.Обръщането на дирекцията си е доста трудоемко.Дано всичко приключи успешно 
- chochov_w
- Мнения: 418
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 5:29
- Автомобил: vw mk3
- Двигател: гти
- Местоположение: Varna
Re: Новият ми автомобил
поздравления бората и за това ,че си се хванал на тази гимнастика 

- red_vento
- Мнения: 90
- Регистриран на: Нед 06 яну 2008 20:14
- Автомобил: Vw Vento
- Двигател: AAM
- Местоположение: София
Re: Новият ми автомобил
Колеги колата е в застой понеже не мога да намеря ламарината между двигателя и купето,дето сам снимал :(
- red_vento
- Мнения: 90
- Регистриран на: Нед 06 яну 2008 20:14
- Автомобил: Vw Vento
- Двигател: AAM
- Местоположение: София
Re: Новият ми автомобил
Здравейте колеги,това да обърнеш дирекцията не толкова лесно колкото си представях:)доста време търсих ламарината но в последствие се оказа,че неми трябва ламарината ами конзола за педалите.След дълго търсене намерих и конзолата за педалите.Впоследствие се оказа,че оригиналното серво от бората не става от лчвата страна понеже е по дебело и поспира в АБСа.Сложих от голф 4ка обаче пак спирачната помпа не пасваше на сервото и трябваше да се поиграе леко с стуг.В крайна сметка всичко се получи :)
Искам да ви попитам колеги,Бората беше с климатик а сега сам взел Климатроник и съм решил да се пробвам да видя дали ще се получи.Някой ако го е правил да сподели :)
Искам да ви попитам колеги,Бората беше с климатик а сега сам взел Климатроник и съм решил да се пробвам да видя дали ще се получи.Някой ако го е правил да сподели :)
- red_vento
- Мнения: 90
- Регистриран на: Нед 06 яну 2008 20:14
- Автомобил: Vw Vento
- Двигател: AAM
- Местоположение: София
Re: Новият ми автомобил
Здравейте колеги,след доста работа по колата може да се каже че съм почти на финала,днес бях готов с инсталацията и повечето неща по таблото.Всичко бях навързал и реших да пробвам да запали,но за жалост тя не пожела да заработи:( въртя запалва за 2,3 секунди и гасне.Предполагам че си е забравила ключа но не сам сигурен понеже седя месец и половина без акумулатор.
По колата се смениха доста детайли: Хидравлична рейка,англичаните са го направили доста добре сменява се само единият маркуч към рейката ,понеже другият е направен с преход и е удължен.Също така маркуча за сервото си пасна точно като се премести сервото той също е удължен.Блока за АБСа е на съшото място като и на норманите коли така че той не се мести както си мислих:)Отпред в двигателната част почти няма кабели за удължаване само датчика а нивото на спирачната течност.Има един сноб с кабели под чистачките дето влиза в купето с букси,разплетох снопа с кабели и просто го завъртях на другата страна от дясно в лявата част и намотване на нова.Сложих рамената на чистачките и направих един оборот и рамото опря в стойката на компютъра от там търсена на друга стоика(намерена) и всичко си пасна :)
Вътре в купето не съм рязал инсталация просто се завъртя снопа с кабели единствено се удължава снопа към дясната врата.Мислех да въртя кабелите за датчиците за възглавниците но реших да си намеря друга централа.Като цяло за хора дето го правят за 1ви път е доста трудно поне на мен сам ми беше трудно.
Като пари около 600 лв ми стъпи нещата за обръщането.В момента търся предни кори за вратите ,ламарините дето са под корите водачите за стъклата имат заготовки и ще ги разпробия и за закрепване на корите.
Ако някой реши да прави това опражнение и има въпроси или помощ му трябва:) аз съм насреща :)
По колата се смениха доста детайли: Хидравлична рейка,англичаните са го направили доста добре сменява се само единият маркуч към рейката ,понеже другият е направен с преход и е удължен.Също така маркуча за сервото си пасна точно като се премести сервото той също е удължен.Блока за АБСа е на съшото място като и на норманите коли така че той не се мести както си мислих:)Отпред в двигателната част почти няма кабели за удължаване само датчика а нивото на спирачната течност.Има един сноб с кабели под чистачките дето влиза в купето с букси,разплетох снопа с кабели и просто го завъртях на другата страна от дясно в лявата част и намотване на нова.Сложих рамената на чистачките и направих един оборот и рамото опря в стойката на компютъра от там търсена на друга стоика(намерена) и всичко си пасна :)
Вътре в купето не съм рязал инсталация просто се завъртя снопа с кабели единствено се удължава снопа към дясната врата.Мислех да въртя кабелите за датчиците за възглавниците но реших да си намеря друга централа.Като цяло за хора дето го правят за 1ви път е доста трудно поне на мен сам ми беше трудно.
Като пари около 600 лв ми стъпи нещата за обръщането.В момента търся предни кори за вратите ,ламарините дето са под корите водачите за стъклата имат заготовки и ще ги разпробия и за закрепване на корите.
Ако някой реши да прави това опражнение и има въпроси или помощ му трябва:) аз съм насреща :)
- nistel_87
- Мнения: 197
- Регистриран на: Сря 28 окт 2009 21:55
- Автомобил: Honda Accord 2007
- Двигател: i-ctdi
- Местоположение: BG - UK
Re: Новият ми автомобил
Браво Колега за ентусиазма,като гледам снимките трудна ще да е тая работа с обръщане на дирекцията.
Пусни някоя снимчица да видим как е вече с ляв волан..Ако докарам и аз нещо от Англия да знам къде да ходя после.. 
Пусни някоя снимчица да видим как е вече с ляв волан..Ако докарам и аз нещо от Англия да знам къде да ходя после.. 
- red_vento
- Мнения: 90
- Регистриран на: Нед 06 яну 2008 20:14
- Автомобил: Vw Vento
- Двигател: AAM
- Местоположение: София
Re: Новият ми автомобил
Aми тия дни ще направя снимки :)
- red_vento
- Мнения: 90
- Регистриран на: Нед 06 яну 2008 20:14
- Автомобил: Vw Vento
- Двигател: AAM
- Местоположение: София
Re: Новият ми автомобил
Христос Воскресе колеги,през почивни дни намерих диагностика и се оказа имобилайзера :) колата запали и върви много приятно.От гарнитурата на капака на клапаните течеше масло и е сменена,теча е отстранен.Също така термостат седеше постоянно отворен малко е гаден за смяна но се справих
Тампоните на задният мост са много скъсани и тях ще се сменят но другата седмица,втулките на носачите и те са леш само болта ги държи
за тях мисля да сложа от Ауди S3 плътните :)
Тампоните на задният мост са много скъсани и тях ще се сменят но другата седмица,втулките на носачите и те са леш само болта ги държи
- samo_pechka
- Мнения: 9092
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Новият ми автомобил
Как няма да се справиш с термостата
ти цялата дирекция смени
,че..един термостат ще ти се "опре"
Дай да киризим снимки , и аз да знам ,ако ми се случи с ..грешен волан кола , кой ще го "обръща" 
,че..един термостат ще ти се "опре"
Дай да киризим снимки , и аз да знам ,ако ми се случи с ..грешен волан кола , кой ще го "обръща" 
- S_T_I_N_G
- Мнения: 1388
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:05
- Автомобил: GOLF 4 1.8 T
- Двигател: AGU GU GU GUUUUUU
- Местоположение: София - Овча Купел
Re: Новият ми автомобил
Браво колега поздравявам те за упоритостта и за хъса който имаш :) и аз нямам търпение да видя снимките :))))
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Новият ми автомобил
Евала колега
,направо зароди чувство за непълноценност в мен...
,направо зароди чувство за непълноценност в мен...- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта