Качвам се тази сутрин в Голфето, хвърлям слънчевите очила в ляво от волана, където е джоба кора и о:

джоба е свален
Значи колата си беше заключена, алармата включена, волана заключен

всичко си е на място. Ама представям си нещата така- изключваш алармата, отключваш си вратата, опитваш да запалиш (имам си едно тайно ключе, така си е дошла от Германия колата) и когато не запалва, махаш джоба за да видиш дали алармата не блокира ли запалването(при мен тая екстра не е свързана) след което си излизаш, заключваш вратата, включваш алармата...как ви изглежда,а?

Чувал съм, че ги разфасоват за части или като ти изтече каското в Булстрад ти пращат автоджамбази да те шашнат и да те подсетят да го подновиш

ама каското изтече август месец

Ако на някой му се е случило нещо подобно, нека сподели

И все пак евала на пича, че не е изпростял да чупи колата, след като не е могъл да я запали

Ако си беше сложил кората нямаше и да разбера че е влизано вътре.