Здравейте колега!
След един преход от 400км. видях,че кората под левият преден калник е много омаслена.Тече мисля от една зелена капачка на СК,с емблемата vw пак там.Каква е причината за теча и как се сваля тази капачка?
П.п.Полото е 1.9 SDI-2000г.
Полото е 1.9 SDI-2000г.теч на масло под левия калник на поло
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Полото е 1.9 SDI-2000г.теч на масло под левия калник на
това е капачката на пета скорост на кутията,
сваля се като се развият няколко болта,
капачката има гумено уплатнение явно от там тече
,възможно е само да се претегнат болтовете и да спре теча
ако ли не източва се маслото,сваля се капачката и се сменя уплатнението,а може и само да се обезмаслих хубаво,маже се с силикон и се монтирва,добре е да сесложи ново масло,по спомен 2 литра
сваля се като се развият няколко болта,
капачката има гумено уплатнение явно от там тече
,възможно е само да се претегнат болтовете и да спре теча
ако ли не източва се маслото,сваля се капачката и се сменя уплатнението,а може и само да се обезмаслих хубаво,маже се с силикон и се монтирва,добре е да сесложи ново масло,по спомен 2 литра
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Полото е 1.9 SDI-2000г.теч на масло под левия калник на
moimoimoi написа:това е капачката на пета скорост на кутията,
сваля се като се развият няколко болта,
капачката има гумено уплатнение явно от там тече
,възможно е само да се претегнат болтовете и да спре теча
ако ли не източва се маслото,сваля се капачката и се сменя уплатнението,а може и само да се обезмаслих хубаво,маже се с силикон и се монтирва,добре е да сесложи ново масло,по спомен 2 литра
Благодаря колега за обяснението!Но къде са тези няколко болта,които държат капачката?Да не би,мойта да е друг модел?Сякаш е набита,като капачка на кутия за боя!

-
- Мнения: 280
- Регистриран на: Чет 17 юли 2008 11:51
- Автомобил: MK4 PD
- Двигател: 1.9 TDI 131
- Местоположение: Кеймбридж
Re: Полото е 1.9 SDI-2000г.теч на масло под левия калник на
Стана ми интересно.Може ли да снимаш капака? Нужно е да се свали гумата първо. :)
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Полото е 1.9 SDI-2000г.теч на масло под левия калник на
uomoto написа:Стана ми интересно.Може ли да снимаш капака? Нужно е да се свали гумата първо. :)
Ето я капачката,хубаво да се види...Давай те съвети,че утре ще купувам масло за кутията и ще я почвам

- teddy
- Мнения: 716
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
- Автомобил: golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Полото е 1.9 SDI-2000г.теч на масло под левия калник на
сваля се с отверка и е лепена със силикон. Огледай да няма дупчица някъде и ако е така я сменяй. Продават такива капачки.
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Полото е 1.9 SDI-2000г.теч на масло под левия калник на
teddy написа:сваля се с отверка и е лепена със силикон. Огледай да няма дупчица някъде и ако е така я сменяй. Продават такива капачки.
Благодаря колега!
Отивам да я почвам

-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Полото е 1.9 SDI-2000г.теч на масло под левия калник на
Дай после информация какво и как е станало.
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Полото е 1.9 SDI-2000г.теч на масло под левия калник на
grishitu написа:Дай после информация какво и как е станало.
Добрее...Сега ще докладвам:

Свалих първо долната кора,после и лявата,източих маслото от пробката,с помоща на шестостен 17мм.Ако нямате(като мен),можете да си го направите от глава на болт или гайка 17 мм.,като за нея заварите една арматурка за върток.Следващата стъпка е свалянето на капачката с Не остра отверка или нещо подобно.Трябва старателно да се почистят и двете повърхности от старият силикон и после да се обезмаслят със спирт.Ако има дупчица на капачката(както при мен),получена от стари избиванета с остри отверки,може отворчето да се калайдиса с тенол и ортофосворна к-на(както аз направих).Мажи се със маслоустойчив силикон,набива се равномерно и се оставя да изсъхне.През това време се навива пробката на картера на кутията.Аз винаги слагам на такива места,няколко витки тефлонова лента за по-голяма надежност.Следващата стъпка е наливането на маслото(2 л.).За целта,аз отвъртях датчика за задната скорост,и от там налях маслото с помоща на шлаух и фунийка.
Понеже не бях сигурен,че трябва да налея 2 л. масло,аз отвъртях контролната пробка и докато наливах,поглеждах кога ще просълзи от там.После пак с тефлонче си я стегнах,сложих корите ии...пей сърце

Ми това е...Айде със здраве много безаварийни километри,пък аз сега ще си извадя 20лв.от кисията и ще си ги сложа в джоба за почерпка довечера




- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Полото е 1.9 SDI-2000г.теч на масло под левия калник на
6+ При това чудесно обяснено. Ще допълня че и повечко масло да има не е грях....
Уточнявам че не всички кутии се отварят по този начин от страни!
Поздрави!
Уточнявам че не всички кутии се отварят по този начин от страни!
Поздрави!

Re: Полото е 1.9 SDI-2000г.теч на масло под левия калник на
Да, наистина е обяснено чудесно! Поздрави!
Колеги, а какво става ако е повече маслото? Защото при мен през годините ми губи по мъничко, но теч няма, постоянно я следим. Според майстора по някакъв начин по малко масло се консумира от кутията, дори и да няма теч.
Колеги, а какво става ако е повече маслото? Защото при мен през годините ми губи по мъничко, но теч няма, постоянно я следим. Според майстора по някакъв начин по малко масло се консумира от кутията, дори и да няма теч.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта