Бял дим сутрин от ауспуха (сурова нафта)....?
- juli76
- Мнения: 162
- Регистриран на: Вто 25 окт 2005 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Бял дим сутрин от ауспуха (сурова нафта)....?
И миналата година го имах този проблем когато почна да става по студено като сега.Препушва бял дим като от сурова нафта за няколко минути след което постепенно изчезва.Не че ми пречи кой знае колко но не е приятна гледка.
Не работи ли двигателя 5-6 часа през деня когато е студено запаля ли след това проблема от ново се появява за кратко. Лятото няма такова нещо и въобще не пуши.Говоря за 2,5 TDI мотор.Центровките са добре свещите също компресията е ок.пали си нормално без проблем.Знам че не е конденз от ауспуха или изгоряло масло.
Имам голями съмтмения че дюзите са почнали да препикават когато мотора е все още студен
Все пак въпросната машина е на 330хил.км. от които аз съм навъртял 140хил.Смятам че предишния собственик (германец) не е правил нищо по мотора. Дали да не сменя разпръсквачите
човекът при който поддържам автомобила ме разобеждава с факта че щели да разбазикат дюзите и едва ли новите разпръсквачи щели да бъдат по-добри...?
Къде в Пловдив могат да ми свършат качествено този ремонт ?
Последна промяна от juli76 на Сря 29 ное 2006 18:59, променено общо 1 път.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Мойта пуши по същия начин и двама майстори ми казаха ,че е центровката.В събота ще я правя и ще ти кажа къв е резултата.Имай предвид че под термина центровката е ОК майсторите разбират различни неща.Също така майстора каза ,че е много трудно да са дюзите.Иначе ако ти се разкарва до карлово мога да ти дам телефона на един дизелджия които пипа "финно" и не е някой гаражен майстор.Само трябва да си запишеш час.
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Само когато при загрял двигател пуши бяло и то когато подадем газ има
проблем с центровката. Всякакви други интерпретации са в сверата на
теориите.От дюзите е подчти невъзможно да пуши бяло.При смяна на
дюзи заължително настроика на налягането не грешка на впръсквачи.
Пример отваряне на 185бар. спрямо новия впръсквач
проблем с центровката. Всякакви други интерпретации са в сверата на
теориите.От дюзите е подчти невъзможно да пуши бяло.При смяна на
дюзи заължително настроика на налягането не грешка на впръсквачи.
Пример отваряне на 185бар. спрямо новия впръсквач
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
WasteLand_TD
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
най-вероятно е е от центровката.Моя Пасата прави така сутрин - пуши бяло и мирише на неизгоряла нафта .
Проверих с ваг-кома - значително закъснение.
Утре сутринта ще му я оправя и после ще ходя при Раббит_ТДИ да му погледнем неговата.
Дюза за 1Z е 225лв бройката.Разпръсквач от БОШ отделно не се предлага.
При AAZ също е 150лв дюзата.Разпръсквач от БОШ също не се предлага по принцип
Проверих с ваг-кома - значително закъснение.
Утре сутринта ще му я оправя и после ще ходя при Раббит_ТДИ да му погледнем неговата.
Дюза за 1Z е 225лв бройката.Разпръсквач от БОШ отделно не се предлага.
При AAZ също е 150лв дюзата.Разпръсквач от БОШ също не се предлага по принцип
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Не знам от БОШ колко са ама ги има 20лв. и са изпробвани от форумджии
Иначе дизелджията в К-во ми каза че рядко е дюза-на първо място свещи и след тва центровка.
P.S.Тва за дюзите ми го каза в смисал ,че само ще се набутам да си отварям дюзите/колкото по-молко човъркаш тез неща по мотора толкова по добре щото са се сработили вече/и после да излезе друго.
P.S.Тва за дюзите ми го каза в смисал ,че само ще се набутам да си отварям дюзите/колкото по-молко човъркаш тез неща по мотора толкова по добре щото са се сработили вече/и после да излезе друго.
-
WasteLand_TD
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: slav4o08 и 82 госта
,но това е за около 30 секунди-после всичко си е 6.Според мен всичко е въпрос на кондез! Все пак Rabbit като идеш на центровка после сподели какъв е резултата,нали?!