
Карбуратор от Ауди на Голф 2
- GTI1.8
- Мнения: 760
- Регистриран на: Съб 13 мар 2010 23:44
- Автомобил: Golf mk2 GTI
- Двигател: PB 1990
- Местоположение: Банкя
Карбуратор от Ауди на Голф 2
Колеги здравейте имам едно питане,казаха ми че може на голф 2-ка 1.6 карбуратор която както знаете е с най - гадния карбуратор пиербург 2Е да се сложи някакъв карбуратор от Ауди но не знам точно какво.Ако можете да ми помогнете да ми кажете какъв точно и от какво Ауди и дали е нужно нещо да се преправя или евентуално да се смени само плочката от долу. 

-
- Мнения: 1871
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Карбуратор от Ауди на Голф 2 [ПОМОЩ]
колега търси си 2Е3 с полуавтоматичен смукач е, 3 та година карам с такъв решил съм си проблемите,ще минеш без преправяне най много жилото за газта ако се наложи да доработиш,монтират го на 1,3 двигателите, също и на някой карбураторни пасати Б3 а и на опел(на кадетки съм виждал) също го слагат така че май ще ти е по лесно такъв да сложиш,кутията на въздушния филтър също си пасва
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 18:41
- Автомобил: Jetta mk2
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Карбуратор от Ауди на Голф 2 [ПОМОЩ]
на ауди са предимно Кеихин..И на мен ми бяха пуснали муха,ама се отказах.Щяло да върви повече и да харчи мн по-малко,но трябва да сложиш и оная грозна кутия..И c големия ми късмет сичките аудита които намирах за донори бяха с пиербург не с кейхин..та гледа и мисли



- GTI1.8
- Мнения: 760
- Регистриран на: Съб 13 мар 2010 23:44
- Автомобил: Golf mk2 GTI
- Двигател: PB 1990
- Местоположение: Банкя
Re: Карбуратор от Ауди на Голф 2 [ПОМОЩ]
Аз бях с Пиербург 2Е с автоматичен смукач този който си оригинален на 2-ките имах много проблеми с него и един майстор ми монтира опелов карбуратор пак Пиербург 2Е малко по малко върви но харчи и малко по малко.Но разлика няма на газ и на бензин имам големи проблеми постоянно мени празния ход по някой път гасне постоянно по нещо трябва да се прави по празния ход да се регулира и т.н.Кажете какъв карбуратор да сложа който да си е универсален и да не се преправя кой знае колко.Може да не е от ауди.Колегата по горе спомена за 2Е3 той от каква кола е да не е като сегашния ми. 

- stefan4o
- Мнения: 19315
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Карбуратор от Ауди на Голф 2 [ПОМОЩ]
Конструктивно 2е2 и 2е3 са почти идентични, с разлики в смукача. 2е3 се монтира в доста автомобили, не само във ФВ. При ФВ в леките коли се монтира на 1.3 моторите до 1991, има го и при Т3 1.9 мисля мотора (освен това се среща и при други марки - Опел, Форд, Мерцедес)
.
Могат да се сложат всякакви двукамерни карбуратори стига да им се направи фланец към колектора. Друг карбуратор почти означава друга кутия на филтъра и вероятно преправяне на жилото на газта. Ако има и ръчен смукач добавяш и жило в купето - мисля, че дизеловият авансатор може да се пригоди за целта.
Иначе за Ауди мисля плъг-н-плей става Кейхин 1, ако не ме лъже паметта.

Могат да се сложат всякакви двукамерни карбуратори стига да им се направи фланец към колектора. Друг карбуратор почти означава друга кутия на филтъра и вероятно преправяне на жилото на газта. Ако има и ръчен смукач добавяш и жило в купето - мисля, че дизеловият авансатор може да се пригоди за целта.
Иначе за Ауди мисля плъг-н-плей става Кейхин 1, ако не ме лъже паметта.
- GTI1.8
- Мнения: 760
- Регистриран на: Съб 13 мар 2010 23:44
- Автомобил: Golf mk2 GTI
- Двигател: PB 1990
- Местоположение: Банкя
Re: Карбуратор от Ауди на Голф 2 [ПОМОЩ]
Добре много благодаря за информацията,искам и друго да попитам което според мен може да е но понеже не разбирам искам и вашето мнение,имам два тампона на мотора за смяна поради причината че мотора мърда може ли да няма хубава работа и да ги прави тия мизерии с да няма празен ход,да мени настройките и т.н.
- stefan4o
- Мнения: 19315
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Карбуратор от Ауди на Голф 2 [ПОМОЩ]
По принцип тампоните са монтирани там с две цели:
1. Да крепят мотора за предвидените за целта места (в случая преден мост и гредата под радиатора)
2. Да обират вибрациите от него, да ги абсорбират, доколкото може.
Логично е ако моторът вибрира и тресе повече от обичайното да се прецакат по-бързо. А дори и да работи читаво, пак могат да са за смяна, особено ако говорим за оригиналните от завода. Гума е, старее
Ако питането ти е дали от разбити тампони моторът не работи добре - моят отговор е по-скоро от неработещ добре мотор (разбирай такъв дето работи неравномерно и тресе) се разбиват тампоните => погледни двигателя. В смисъл да не търсиш проблема в тампоните (така или иначе ако са вече за смяна трябва да се сменят), а в работата на двигателя.
1. Да крепят мотора за предвидените за целта места (в случая преден мост и гредата под радиатора)
2. Да обират вибрациите от него, да ги абсорбират, доколкото може.
Логично е ако моторът вибрира и тресе повече от обичайното да се прецакат по-бързо. А дори и да работи читаво, пак могат да са за смяна, особено ако говорим за оригиналните от завода. Гума е, старее

Ако питането ти е дали от разбити тампони моторът не работи добре - моят отговор е по-скоро от неработещ добре мотор (разбирай такъв дето работи неравномерно и тресе) се разбиват тампоните => погледни двигателя. В смисъл да не търсиш проблема в тампоните (така или иначе ако са вече за смяна трябва да се сменят), а в работата на двигателя.
- GTI1.8
- Мнения: 760
- Регистриран на: Съб 13 мар 2010 23:44
- Автомобил: Golf mk2 GTI
- Двигател: PB 1990
- Местоположение: Банкя
Re: Карбуратор от Ауди на Голф 2 [ПОМОЩ]
Добре ще започна от начало когато бях със стария карбуратор да видим дали ще успеем да се разберем.
Когато взех колата нямаше абсолютно никакви проблеми,дойде един приятел и спомена че много мърда карбуратора и че е скъсана плочката от долу съответно дърпа въздух от там и не работи как трябва,реших да го послушам отидох купих плочка тръгваме да я сменяваме не стана за този карбуратор на края след сумати плочки отидох при един майстор и му казах така и така не мога да намеря плочка за този карбуратор и колата не работи как трябва,почнаха едни разглобявания 9 дена 8 часа накрая пасна една плочка от пасат сложихме този карбуратор не може да заработи как трябва не се разбра какво му е,сменихме го с този който е сега от опел стана запалихме я и от тогава тая кола отново няма нормална работа,не държи празен ход и губи всякакви настройки..държи нисък празен ход,няма празен ход,като я изфорсирам почти остава в оборотите в който съм я изфорсирал,и никой не може да ми каже от какво..Искам да я направа писна ми да я карам така да ми дава постоянно проблеми,взимам завой по инерция,обръчам или нещо права и малко от малко заради хидравликата мен оборотите,но тя почти изгасва,карам по инерция набивам рязко спирачки оборотите падат почти изгасва даже и някой път направо си гасне..
Не знам в този голям текст дали някой ме разбра но това е всичко и започвам с всеки изминал ден да се ядосам все повече.
Когато взех колата нямаше абсолютно никакви проблеми,дойде един приятел и спомена че много мърда карбуратора и че е скъсана плочката от долу съответно дърпа въздух от там и не работи как трябва,реших да го послушам отидох купих плочка тръгваме да я сменяваме не стана за този карбуратор на края след сумати плочки отидох при един майстор и му казах така и така не мога да намеря плочка за този карбуратор и колата не работи как трябва,почнаха едни разглобявания 9 дена 8 часа накрая пасна една плочка от пасат сложихме този карбуратор не може да заработи как трябва не се разбра какво му е,сменихме го с този който е сега от опел стана запалихме я и от тогава тая кола отново няма нормална работа,не държи празен ход и губи всякакви настройки..държи нисък празен ход,няма празен ход,като я изфорсирам почти остава в оборотите в който съм я изфорсирал,и никой не може да ми каже от какво..Искам да я направа писна ми да я карам така да ми дава постоянно проблеми,взимам завой по инерция,обръчам или нещо права и малко от малко заради хидравликата мен оборотите,но тя почти изгасва,карам по инерция набивам рязко спирачки оборотите падат почти изгасва даже и някой път направо си гасне..
Не знам в този голям текст дали някой ме разбра но това е всичко и започвам с всеки изминал ден да се ядосам все повече.
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 18:41
- Автомобил: Jetta mk2
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Карбуратор от Ауди на Голф 2 [ПОМОЩ]
И все пак сигурен ли си че е здрав тампона на карба?
- GTI1.8
- Мнения: 760
- Регистриран на: Съб 13 мар 2010 23:44
- Автомобил: Golf mk2 GTI
- Двигател: PB 1990
- Местоположение: Банкя
Re: Карбуратор от Ауди на Голф 2 [ПОМОЩ]
Да чисто нов е и от както е сложен колата никога не е работила както трябва.
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 18:41
- Автомобил: Jetta mk2
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Карбуратор от Ауди на Голф 2 [ПОМОЩ]
ем то със смените на карбовете кфо ставаше с вакуумите....смис не са еднакви май 

- GTI1.8
- Мнения: 760
- Регистриран на: Съб 13 мар 2010 23:44
- Автомобил: Golf mk2 GTI
- Двигател: PB 1990
- Местоположение: Банкя
Re: Карбуратор от Ауди на Голф 2 [ПОМОЩ]
На тези двата специално са еднакви и майстора всичко прегледа и сложи и направи както си е,нали уж с това се занимава.Някой ако знае по София някой добър карбураторджия още сега бих тръгнал,само и само да знам че като пусна по инерция или като паркирам и т.н. няма да ми прати мизерии.
- stefan4o
- Мнения: 19315
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Карбуратор от Ауди на Голф 2 [ПОМОЩ]
Не знам при кой си ходил, но вит_аутософия смятам може да ти свърши работа. Няма логика да е в тампона цялата мизерия, ако преди това не ти е правила проблеми. Би следвало с нов тампон нещата да се променят към по-добро, а не към по-лошо.
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 18:41
- Автомобил: Jetta mk2
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Карбуратор от Ауди на Голф 2 [ПОМОЩ]
Горивото е проблема бе колега..до са го мислих при мен от кфо беше и ето...ако имаш бензиново филтърче преди помпата,виж дали дърпа само бенз или има и мехурчета другото откачи маркучите от карба и провери дали при смяната на карбовете не се е сцепил някой 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: redmed@abv.bg и 77 госта