Голф 2 1.8 GT RP Проблем с токовете

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
stoqn8905
Мнения: 111
Регистриран на: Нед 10 фев 2013 11:44
Автомобил: VW Golf II 1.8 GT
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Голф 2 1.8 GT RP Проблем с токовете

Мнениеот stoqn8905 » Пет 17 май 2013 15:05


Става въпрос за Голф 2 1.8 GT с код на мотора RP.
Проблема е че ми изчезнаха токовете нацяло след като се поударих в един стълб. :mrgreen На път съм да е оправя за радост щетите са малки (ламарини) и най фрапиращия така да го кажа проблем е в токовете. Та погледнах алтернатора, около стартера всичко си е наред няма прекъснат кабел никъде. Къде мога да погледна още, някакви идеи имате ли да ме насочите? И друго, възможно ли е да има някаква маса отпред при фаровете и след удара челно да е прекъснат някой кабел, че като е разкулачвах не забелязах да има прекъснато.. Ще ви бъда много благодарен, всяко едно мнение е в полза, така че който каквото се сети да изказва ммнението си.




Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с токовете

Мнениеот i.e.i » Пет 17 май 2013 15:25


Провери ли акумулатора?


stoqn8905
Мнения: 111
Регистриран на: Нед 10 фев 2013 11:44
Автомобил: VW Golf II 1.8 GT
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Проблем с токовете

Мнениеот stoqn8905 » Пет 17 май 2013 15:57


Да, акумулатора не се пръсна при сблъсъка ,нищо му няма


transform
Мнения: 228
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 14:24
Автомобил: Golf 4 1.4 16V
Двигател: AHW 1999
Местоположение: silistra

Re: Проблем с токовете

Мнениеот transform » Пет 17 май 2013 16:10


По принцип само с гледане не става :smile Взимаш мултицет и започваш да мериш. Измерваш напрежението на акумулатора. Възможно е и при удара някъде нещо да е дало накъсо и да има изгорели предпазители - провери бушоните.


stoqn8905
Мнения: 111
Регистриран на: Нед 10 фев 2013 11:44
Автомобил: VW Golf II 1.8 GT
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Проблем с токовете

Мнениеот stoqn8905 » Пет 17 май 2013 17:23


Току - що ги проверих, два бяха изгоряли подмених ги съответно със същия ампераж ,сложих акумулатора ,ама греда... дори часовника на километража не се включи :screwy За 15 дена да падне до толкова чак не ми се вярва. Акумулатора си е хубав въртеше добре преди да стане тая беля, така че го изключвам като вариант. Огледах пак всичко с жиците е наред и си мисла че е от някое реле..


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Re: Проблем с токовете

Мнениеот vladovelin » Пет 17 май 2013 17:37


Колега,
от удара акумулатора може да има прекъсване на връзка между клетките.Вземи една крушка за фар с парче проводник и пробвай на клемите дали ще светне и ако свети, задръж известно време.Ако изобщо не светне- НОВ.


transform
Мнения: 228
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 14:24
Автомобил: Golf 4 1.4 16V
Двигател: AHW 1999
Местоположение: silistra

Re: Проблем с токовете

Мнениеот transform » Пет 17 май 2013 17:46


Виж сега, приятелю, трудно ще ти се помогне така...Акумулатора не за 15дни, а само за минути може да падне, зависи какъв ток се черпи от него и колко е бил зареден. Щом има изгорели бушони, значи наистина има някъде късо съединение или проблем с инсталацията. Още при слагането на новите бушони, те може веднага да са изгорели(при наличие на късо), виж ги пак. Добре е да разбереш и за какво точно са били тия бушони. Ако акумулатора не дава грам ток, може и да са здрави бушоните, които сега си сложил, затова те съветвахме да замериш първо акумулатора. Но според мен най-добре иди на електричар, иначе само ще гадаеш какво е :smile



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: goppa и 52 госта