Смяна на глава: PB--->RP

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
angel.1
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Смяна на глава: PB--->RP

Мнениеот angel.1 » Пет 01 дек 2006 19:49


Наскоро си "присадих" на RP-то глава заедно с инжекциона от PB...
Ето и малко снимки, пък някой ако се интересува от детйлите да пита;)
Всичко съм си правил сам с изключение на инсталацията - там вече помогнаха верни приятели... ;)

Старата глава вече е долу и всичко се започна...
Изображение
Изображение
Двигателя също вече е на земята... :shock:
Изображение
Започва се с профилактика на блока...първо измиване и почистване...
Изображение
След това - боядисване...
Изображение
Изображение
Почистване и на буталата...
Изображение
Моите пазачи... :-D
Изображение
Почистване и боядисване на капака на главата...
Изображение
Двигателя вече придобива зъвършен вид...
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Новата глава от GTI - също добре почистена...
Изображение
Изображение

И накрая додеха тия с лаптопите и стана страшно :shock: :-D
Единият обаче се скри и не можа да бъде сниман... :?
Изображение
Изображение




Потребителски аватар
varbanoff
Мнения: 490
Регистриран на: Съб 27 май 2006 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот varbanoff » Пет 01 дек 2006 19:58


Голяма разлика във варвежа има ли,и колко ти излезе главата с настроиките


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2303
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот w_smith » Пет 01 дек 2006 20:43


Сега реално си с РВ двигател така ли? Браво за усилията, ентусиазма и майсторлъка!


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Пет 01 дек 2006 21:16


Браво бе, дано върви безпроблемно,
успех


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пет 01 дек 2006 21:23


Честито, с пожелания много БМВ-та и Хлопели да накажеш.


Може да споделиш как осещаш тези 22коня в повече
А тоя Мапер с лаптопа от къде ли ми е познат.


Кремвиршите на последната снимка май са ЛЕКИ :Mr Green Fun - това в кръга на шегата


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Пет 01 дек 2006 21:38


niikoo_1 написа:А тоя Мапер с лаптопа от къде ли ми е познат.

бе и аз май съм го виждал нейде ;) че даже се носи слух че сме адаши.
я вярно кажи как е резултата


Потребителски аватар
angel.1
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот angel.1 » Пет 01 дек 2006 22:00


Първо благодаря на Li4o ,че ми помогна и метна темата в форума.Благодарности и на човека с лаптопа,май се подвизава в този форум под името Niki 7878-това в кръга на шегата познаваме се добре и му благодаря че си загуби с проблемите по кабеляците два дни.За момента карам колата на газ защото след два дни каране на бензин и една хлабава "маса" компютъра изпуши.Та на въпроса върви ли и усещат ли се тези 22 "коня" отгоре/дори мисля че са малко повече след едни "тайни" подобрения :wink: /смея да твърдя,че сега колата върви на газ повече отколкото преди това на бензин,съдя по това че в момента при смяна от 2-ра на 3-та предавка гумите/а те са 15-ки/ почти винаги се "обаждат" ,преди това много трудно го постигах дори на бенц , а на газ бе невъзможно.Отделно от това при ускорение на 4 -та или 3-та предавка когато двигателя навлезе в обороти на 3500 започва леко да пощурява и не мирясва почти до "прекъсвач" , а преди с "моното" след 5800-6000 оборота започваше да умира.Цялата присадка като измерение в цифри е около 500лева.

Последна промяна от angel.1 на Пет 01 дек 2006 22:23, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
DEKSTAR
Мнения: 840
Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот DEKSTAR » Пет 01 дек 2006 22:22


Браво много добре е станало!
Честито, с пожелания много БМВ-та и Хлопели да накажеш.
:да:


Потребителски аватар
angel.1
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот angel.1 » Пет 01 дек 2006 22:27


А бре,Li4o,защо не си качил онези снимки където се вижда от къде и какво наложи свалянето на "кратуната" на РП-то :lol: .Както и да кажеш каква е твоята вина за това. :beat_butt2


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пет 01 дек 2006 22:53


angel.1 написа:А бре,Li4o,защо не си качил онези снимки където се вижда от къде и какво наложи свалянето на "кратуната" на РП-то :lol: .Както и да кажеш каква е твоята вина за това. :beat_butt2

Хи хи - ааа аз съм невинен - само акъл давах.... :026:

Тази игличка е виновна :lol:
Изображение

П.С. Иначе колата сега върви наистина добре - като тръгне както трябва и на бензин ще я замерим с едно "оригинално" PB и ще видим резултата;)


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Пет 01 дек 2006 23:20


Бравооо!Евала за ентусиазма :heeeavy metal Li4o ,батка ами ти кога ще покажеш върху какво работиш?! mhihi


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Нед 03 дек 2006 0:39


Такива теми ми изпълват душата 8) Тази тема ми напомни че моята колица още е в бокса и трябва в най-скоро време да я извадя от там :( Буталата еднакви ли са, от главата ли идва разликата в степента на сгъстяване на двата двигателя :?:
П.П.Мога да помогна с материали и акъл относно подкарването на мотора на бензин, ако има нещо свиркайте :oops:


Потребителски аватар
angel.1
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот angel.1 » Нед 03 дек 2006 9:31


В буталата е разликата,на РП-то са по-издълбани от на ПБ-то.Иначе ги мерих на електронна везна /буталата и биелите/ на ПБ-то са 1100гр а на РП-то са 1105 гр.В главата разлика има във всмукателните клапани-2мм по-голями в полза на ПБ-то друго всичко е еднакво,като изключим рапределителния вал.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Нед 03 дек 2006 12:13


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 23:07, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Нед 03 дек 2006 16:54


angel.1 написа:В буталата е разликата,на РП-то са по-издълбани от на ПБ-то.Иначе ги мерих на електронна везна /буталата и биелите/ на ПБ-то са 1100гр а на РП-то са 1105 гр.В главата разлика има във всмукателните клапани-2мм по-голями в полза на ПБ-то друго всичко е еднакво,като изключим рапределителния вал.

Същата работа като при 1.8 АБС и ААМ двигатели...



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта