Прекъсване при Фолскваген Голф 2 1.3.
- ScantraxxRoots
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 17 апр 2013 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Прекъсване при Фолскваген Голф 2 1.3.
1.Не съм сигурен дали изобщо мястото на темата и решението на проблема е тук,за което се извинявам предварително.
2.И по-главно - самия проблем.Та..проблема е следния:От извесно време колата има ужасен проблем при работа на синьото гориво.Проблема се състои в това,че двигателя прекъсва при по рязко подаване на газ на средни обороти (от 2000 до 3000).Не успява да се изфорсира и върви "спъната".Отначало набедихме токовете...сменихме кабели,делко,диструбуторна капачка и свещи..проблема затихна за около час,през който щастието ми беше неописуемо докато отново не се появи.Проверихме всичко по газовата система....всеки един клапан бе смъкна и почистен изпарителя (BRC 100kW),бе внимателно разглобен и почистен,бе му закупен ремонтен комплект,но проблема си остана.С времето се влошаване..отначало го правеше,когато е студена,а когато се затопли проблема затихваше...сега,когато е студена проблема почти изчезва,но загрее ли става АД.Карбураторът беше смъкнат...щателно огледан почистен и т.н. но проблема остана.Всичко губи смисъл....на бензин колата върви много добре,но на газ НЕ.Допитвам се до вас с надеждата някой някъде там да ми даде идея,откъде да започнем,защото досега разходите ми по този проблем надхвърлят 150-200 лева,а бюджета ми е ограничен(20 годишно момче на първа работа от няма и 2 месеца - сами можете да си представите).
Ще помоля за сериозни коментари,а не съвети как да се оттърва от стария голф(което е логично,но не ме устройва-първа кола ми е и ми е мила.)
Благодаря предварително.
Поздрави,Йордан!
2.И по-главно - самия проблем.Та..проблема е следния:От извесно време колата има ужасен проблем при работа на синьото гориво.Проблема се състои в това,че двигателя прекъсва при по рязко подаване на газ на средни обороти (от 2000 до 3000).Не успява да се изфорсира и върви "спъната".Отначало набедихме токовете...сменихме кабели,делко,диструбуторна капачка и свещи..проблема затихна за около час,през който щастието ми беше неописуемо докато отново не се появи.Проверихме всичко по газовата система....всеки един клапан бе смъкна и почистен изпарителя (BRC 100kW),бе внимателно разглобен и почистен,бе му закупен ремонтен комплект,но проблема си остана.С времето се влошаване..отначало го правеше,когато е студена,а когато се затопли проблема затихваше...сега,когато е студена проблема почти изчезва,но загрее ли става АД.Карбураторът беше смъкнат...щателно огледан почистен и т.н. но проблема остана.Всичко губи смисъл....на бензин колата върви много добре,но на газ НЕ.Допитвам се до вас с надеждата някой някъде там да ми даде идея,откъде да започнем,защото досега разходите ми по този проблем надхвърлят 150-200 лева,а бюджета ми е ограничен(20 годишно момче на първа работа от няма и 2 месеца - сами можете да си представите).
Ще помоля за сериозни коментари,а не съвети как да се оттърва от стария голф(което е логично,но не ме устройва-първа кола ми е и ми е мила.)
Благодаря предварително.
Поздрави,Йордан!
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Нед 07 окт 2012 9:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Прекъсване при Фолскваген Голф 2 1.3.
Според мен ти смуче въздух от някъде, я от тампон под карбуратора, я от филтърната кутия някъде между нея и карбуратора.
Правилно сте набедили тоците, защото газта е много по-капризна на силата на изкрата за да работи правилно мотора,но след като сте сменили кабели,свещи и така нататък.Делкото е било излишно да го пипате,но както и да е.От тоците само бобина не си споменал,това също е възможно.
Щом изпарителя сте ремонтирали,клапани всичко, според мен без да претендирам остава или бобина да се майтапи с вас или смуче въздух от някъде и обърква сместа.
едит:
Смени си също майстора,ако ходиш при такъв.Тази кога се диагностицира за 5 минути от човек с малко мисъл.Нищо особенно няма в нея.Този подход да се сменя всичко наред докато се оправи можеш да го прилагаш и сам без да ходиш на мастори като прочетеш малко от малко нещо във форума.Това при положение че може изобщо да не си технически грамотна личност.
Успех
Правилно сте набедили тоците, защото газта е много по-капризна на силата на изкрата за да работи правилно мотора,но след като сте сменили кабели,свещи и така нататък.Делкото е било излишно да го пипате,но както и да е.От тоците само бобина не си споменал,това също е възможно.
Щом изпарителя сте ремонтирали,клапани всичко, според мен без да претендирам остава или бобина да се майтапи с вас или смуче въздух от някъде и обърква сместа.
едит:
Смени си също майстора,ако ходиш при такъв.Тази кога се диагностицира за 5 минути от човек с малко мисъл.Нищо особенно няма в нея.Този подход да се сменя всичко наред докато се оправи можеш да го прилагаш и сам без да ходиш на мастори като прочетеш малко от малко нещо във форума.Това при положение че може изобщо да не си технически грамотна личност.
Успех

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Прекъсване при Фолскваген Голф 2 1.3.
Бедна смес на топъл изпарител. Опитай как ще е, като развиеш малко винта за газ, който е на маркуча преди карбуратора.
Ти присъства ли при смяната на карантията на изпарителя?
Ти присъства ли при смяната на карантията на изпарителя?
- ScantraxxRoots
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 17 апр 2013 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Прекъсване при Фолскваген Голф 2 1.3.
renault_19 - следващото,което ми идва на ум е точно бобината,а относно смученето на въздух - всичко от-до е проверено и специално тампона под карбуратора е здрав(леко е опечен,но е здрав и не смуче от никъде),а делкото го сменихме,защото незнайно как вътре всичко се потроши - майстора или по точно майсторите сме двама - аз и баща ми,а колата ходи при сигурно 10 "майстора" и всеки за пръв път видя такъв мотор - 1.3 бензин(карбуратор) с обратен наклон - изпускателните ми колектори са от предната страна,свещите са под тавата на филтъра и е ужасно досаден за работа.
muns61 - тоя кран на газта го пипах хиляди пъти - никакъв ефект не отразява върху проблема - само върху разхода и вървежа.
muns61 - тоя кран на газта го пипах хиляди пъти - никакъв ефект не отразява върху проблема - само върху разхода и вървежа.
- XPLOD119
- Мнения: 168
- Регистриран на: Пет 09 мар 2007 19:59
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: Asz 2005г
- Местоположение: София
Re: Прекъсване при Фолскваген Голф 2 1.3.
Колега аз карам със същия мотор запуши на половината входа на въздушния филтър да видиш дали ще се оправи преди около 2 месеца имах същия проблем и така се оправи при мен. След което се оказа че сместа е бедна
- ScantraxxRoots
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 17 апр 2013 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Прекъсване при Фолскваген Голф 2 1.3.
Не е от въздух...въздух,горивна система,токове - проверени и подменени на 100%.Проблема остава.Чакам нови мнения и съвети по темата.
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Нед 07 окт 2012 9:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Прекъсване при Фолскваген Голф 2 1.3.
То всичко си пробвал едва ли не.
Бобина друга нали пробва?
Остава някакъв проблем по газовата инсталация, нещо прегъната тръба за газта и да пада налягане, там в карбуратора с плочка ли си с щуцер ли? Нещо да е мръсна плочката,щуцера да не пуска достатъчно газ.
Гадая в момента,ама то не остана сменил си цялата електрическа система,твърдиш че не смуче въздух от никъде значи остава нещо такова, недостатъчно газ да стига до карбуратора по някаква причина.
Изпарителя сигурен ли си че е читав, казваш разглабяли сте го ама нещо на входа за газта да няма боклуци да е запушено нещо.
Не знам какво друго може да е
Бобина друга нали пробва?
Остава някакъв проблем по газовата инсталация, нещо прегъната тръба за газта и да пада налягане, там в карбуратора с плочка ли си с щуцер ли? Нещо да е мръсна плочката,щуцера да не пуска достатъчно газ.
Гадая в момента,ама то не остана сменил си цялата електрическа система,твърдиш че не смуче въздух от никъде значи остава нещо такова, недостатъчно газ да стига до карбуратора по някаква причина.
Изпарителя сигурен ли си че е читав, казваш разглабяли сте го ама нещо на входа за газта да няма боклуци да е запушено нещо.
Не знам какво друго може да е

- ScantraxxRoots
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 17 апр 2013 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Прекъсване при Фолскваген Голф 2 1.3.
Не съм с плочка,а с "котлонче" (върху карбуратора).Изпарителя в момента е НАБЕДЕН ! И в събота ще смъкна от работещ голф (1.6) същия изпарител да видя какво ще стане.То само той остана.Незнам вече какво да правя.Вчера щях да се пребия,заради тоя проблем (не мога да се изнеса от кръстовище).В момента колата е паркирана в гаража и като дойде събота ще я мъчим ;)
И малко оффтопик: Да му се намира на някой карта за градския транспорт?В неделя ще му я върна

Благодаря ви за съветите.Ще ви държа в течение в случай,че някой се сблъска с същия проблем.Дано пък темата да се окаже полезна ;)
Поздрави,Йордан!
И малко оффтопик: Да му се намира на някой карта за градския транспорт?В неделя ще му я върна


Благодаря ви за съветите.Ще ви държа в течение в случай,че някой се сблъска с същия проблем.Дано пък темата да се окаже полезна ;)
Поздрави,Йордан!
- ScantraxxRoots
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 17 апр 2013 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Прекъсване при Фолскваген Голф 2 1.3.
ЪП!
И от изпрител не е...сложих друг - същата работа.Смених го с стария и сега проблема изчезна
Имам чувството,че тази кола направо ми се подиграва и си играе с търпението ми.Когато се появи проблема,а той ще се появи,ще я мъча още малко и ще ви натоварвам с проблемите си още малко(или поне докато го отстраня).
И от изпрител не е...сложих друг - същата работа.Смених го с стария и сега проблема изчезна

- stefan4o
- Мнения: 19314
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Прекъсване при Фолскваген Голф 2 1.3.
Колега виж си вакуумния регулатор. Неговата идея е като подадеш рязко газ при ниски обороти/натоварване да коригира предварението надолу (т.е. сваля го като стойност).
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Прекъсване при Фолскваген Голф 2 1.3.
Имаш бедна смес на определена температура и натоварване. Каква е причината, не мога да ти кажа дистанционно, но там търси проблема. Огледай маркучите и тройника на газта, плочката, филтъра.
- ScantraxxRoots
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 17 апр 2013 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Прекъсване при Фолскваген Голф 2 1.3.
Проблема решен ! Отново върви като 55 коня...не като 5,5...
Та днес за пореден път отворих капака с надеждата да забележа нещо,което да не е наред.Баща ми запали колата.Накарах го да се изфорсира двигателя и след около 5000 до 5500 оборота дочух странно бучене (двигателя не се форсираше нормално).И аз умника се подпрях на тавата на въздушния филтър,за да чуя по добре и О,ЧУДО двигателя почна да пее.Махнах се оттам - форсаж - бучене...."кацам" пак върху тавата форсаж - песен!Щайгата смучи въздух изпод тавата на карбуратора,а там всичко изглежда наред,защото 12408971 пъти гледах там,но явно съм пропуснал това,че самото уплътнение е криво
Сега временно го уплътних по български докато намеря читаво уплътнение.
Някой има ли идея колко може да струва и откъде да го закупя...въобще има ли го като резервна част?
За тези,които срещнат този проблем при този тип двигатели - проблема се появява при наличие на бедна смес (при мен в следствие от смучене на въздух).
Дано темата е полезна.Ще чакам отговор за уплътнението :) Благодаря предварително!
Поздрави,Йордан!
Та днес за пореден път отворих капака с надеждата да забележа нещо,което да не е наред.Баща ми запали колата.Накарах го да се изфорсира двигателя и след около 5000 до 5500 оборота дочух странно бучене (двигателя не се форсираше нормално).И аз умника се подпрях на тавата на въздушния филтър,за да чуя по добре и О,ЧУДО двигателя почна да пее.Махнах се оттам - форсаж - бучене...."кацам" пак върху тавата форсаж - песен!Щайгата смучи въздух изпод тавата на карбуратора,а там всичко изглежда наред,защото 12408971 пъти гледах там,но явно съм пропуснал това,че самото уплътнение е криво

Някой има ли идея колко може да струва и откъде да го закупя...въобще има ли го като резервна част?
За тези,които срещнат този проблем при този тип двигатели - проблема се появява при наличие на бедна смес (при мен в следствие от смучене на въздух).
Дано темата е полезна.Ще чакам отговор за уплътнението :) Благодаря предварително!
Поздрави,Йордан!
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Прекъсване при Фолскваген Голф 2 1.3.
Че кво му е на побългареното уплътнение. Не зная дали ще намериш оригиналдъ да си купиш.
- stefan4o
- Мнения: 19314
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Прекъсване при Фолскваген Голф 2 1.3.
Аз така и не разбрах за кое уплътнение идва реч. Само мога да предположа, че е един доста дебел о-пръстен, който седи надянат на отвора на кутията на филтъра. Да наистина, ако оттам смуче е кофти, щото вкарва екстра-въздух, дето се вика, и бърка смесите на газ. Плочката трябва да е много добре уплътнена, да ляга добре на карбуратора, за да не смуче въздух отдолу под щуцерите, което бърка работата.
Между другото питах за това уплътнение. В Ауто+ ми дадоха цена около 20-30 лева за оригинално такова, доколкото помня.

- ScantraxxRoots
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 17 апр 2013 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Прекъсване при Фолскваген Голф 2 1.3.
muns61 - побългареното е временно решение не е за постоянно.
stefan4o - точно за тоя о-пръстен става на въпрос.Деформиран е явно от годините.А предполагам,че топлината е влияела на това,че с по-високата температура пръстена е уплътнявал по-добре,защото е омеквал.Важното е,че разбрахме откъде идва проблема.Сега е време да го отстраня за постоянно,което ще стане утре рано рано сутринта.
Благодаря на всички за полезните съвети и бързите отговори.
Поздрави,Йордан!
stefan4o - точно за тоя о-пръстен става на въпрос.Деформиран е явно от годините.А предполагам,че топлината е влияела на това,че с по-високата температура пръстена е уплътнявал по-добре,защото е омеквал.Важното е,че разбрахме откъде идва проблема.Сега е време да го отстраня за постоянно,което ще стане утре рано рано сутринта.
Благодаря на всички за полезните съвети и бързите отговори.
Поздрави,Йордан!
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта