Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Може би и ние сме пропуснали да включим куплунга, само не знам дали през отвора за CD-то ще успея да направя тази процедура, защото вече не си спомням дали мога да извадя панела с врътките без да се налага да разглобявам част от таблото?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Трудно ще ти е през отвора на СД-то, да не кажа невъзможно, трябва да свалиш тая пластмаса която държи СД-то и врътките за да имаш достъп до куплунзите за вентилатора и осветлението.
Иначе не знам как не сте успели да извадите парното без да сваляте таблото, аз все така ги вадя отдолу, дори не свалям нищо покрай таблото с уредите.
Иначе не знам как не сте успели да извадите парното без да сваляте таблото, аз все така ги вадя отдолу, дори не свалям нищо покрай таблото с уредите.
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Оказа се че е изгоряла лампата, добре че се сетих да я извадя и разгледам по внимателно.
Днес обаче забелязах че не работи клаксона. Спомням си, че преди да сложа въздушната възглавница, под нея имаше две кабелчета които съм сигурен че свързах едно с друго чрез кабелни обувки. Има ли друг кабел за клаксона който да отива към таблото и да съм забравил да го свържа?
Колега К.Одаджийски ти си поредния който казва че не е разглобявал таблото за да извади кутията на парното. Впоследствие разбрах, че е трябвало да освободим корубата от четирите болта които я държат, за да може да я надигнем леко и да извадим пластмасовия централен въздуховод. Също така ни се видя невъзможно откопчаването и закопчаването на щипките на въздуховода отиващ към вентилатора, тези двете които се намират от към двигателния отсег.
Днес обаче забелязах че не работи клаксона. Спомням си, че преди да сложа въздушната възглавница, под нея имаше две кабелчета които съм сигурен че свързах едно с друго чрез кабелни обувки. Има ли друг кабел за клаксона който да отива към таблото и да съм забравил да го свържа?
Колега К.Одаджийски ти си поредния който казва че не е разглобявал таблото за да извади кутията на парното. Впоследствие разбрах, че е трябвало да освободим корубата от четирите болта които я държат, за да може да я надигнем леко и да извадим пластмасовия централен въздуховод. Също така ни се видя невъзможно откопчаването и закопчаването на щипките на въздуховода отиващ към вентилатора, тези двете които се намират от към двигателния отсег.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Откопчаването и закопчаването на щипките на кутията отзад - мисля, че бяха две - е доста трудно, но не и невъзможно. Специалният инструмент, който изобретихме с Бордюра се нарича "изкривена на 90° стара плоска отвертка".
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Колеги,понеже не видях как откачих буксата на стоп машинката има ли значение поставянето й как ще бъде ? Свалих я,закачих мултицета,май чисто и просто прекъсва веригата между двата проводника,което ме води до заключение,че няма никакво значение?
Няма никакви белези,или резки от коя страна да я сложа нито по машинката,нито по буксата.
Няма никакви белези,или резки от коя страна да я сложа нито по машинката,нито по буксата.

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Да,тези щипки я освобождават за да се отвори на 2 части.
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Въпроса ми беше как,но аз се оправих.Утре ще слагам парното и таблото надявам се.Ще кача снимки,направих няколко,да има 

- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
колеги дайте мнение за радиаторче на парно I.T.N греят ли че и аз трябва да сменявам на стария пасат 

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Ето и обещаните снимки от моите премеждия с парното
Стандартната процедура по разглобяването на таблото ще я пропусна,защото е достатъчно обяснявано.
Слагам една снимка на позиционирането на жилата,ако някой им загуби дирите кое от къде е,лично аз малко се обърках с черните,защото са еднакви и по-дългото е откъм близката страна,но докато го разбера..



Ето го и виновника

състоянието на клапите бе по-добро от очакваното от мен

разглобяването започва с махането на тези скоби с отвертка

След като разцепим парното на две идва ред на разглобяването на частта с клапите,която се държи на едни пластмасови щипки,които аз успях само с 2 отвертки да откопчая.


Както виждате пластмасата е побеляла от вкарването на отвертката,а нарочно използвах и по-тънка,за да предотвратя счупване.Все пак не успях да счупя нито една щипка.Внимателно с бялата отвертка от снимката избутвате шипките да се раздалечат,и така с всичките други.



Почистих повърхностите преди да сложа алуминиевата лепенка.

Малък хаос цареше в стаята

След като ги почистих и обезмаслих ги облепих,гледах да използвам цялата лента (10м),та да стане по-дебело

Новото радиаторче с лепенката,за да може да минава потока само през него. (колко ще помогне ... не знам
)

Всичко сглобено,измито си го връшаме в колата и си свиркаме

Използваната алуминиева лента от мен бе на TESA от баумакс,цената й беше 12лв,но след това видях в баухаус,че има същата лента за 5лв.Ваш избор е коя ще вземете.


Стандартната процедура по разглобяването на таблото ще я пропусна,защото е достатъчно обяснявано.
Слагам една снимка на позиционирането на жилата,ако някой им загуби дирите кое от къде е,лично аз малко се обърках с черните,защото са еднакви и по-дългото е откъм близката страна,но докато го разбера..




Ето го и виновника

състоянието на клапите бе по-добро от очакваното от мен

разглобяването започва с махането на тези скоби с отвертка

След като разцепим парното на две идва ред на разглобяването на частта с клапите,която се държи на едни пластмасови щипки,които аз успях само с 2 отвертки да откопчая.


Както виждате пластмасата е побеляла от вкарването на отвертката,а нарочно използвах и по-тънка,за да предотвратя счупване.Все пак не успях да счупя нито една щипка.Внимателно с бялата отвертка от снимката избутвате шипките да се раздалечат,и така с всичките други.




Почистих повърхностите преди да сложа алуминиевата лепенка.

Малък хаос цареше в стаята


След като ги почистих и обезмаслих ги облепих,гледах да използвам цялата лента (10м),та да стане по-дебело


Новото радиаторче с лепенката,за да може да минава потока само през него. (колко ще помогне ... не знам


Всичко сглобено,измито си го връшаме в колата и си свиркаме


Използваната алуминиева лента от мен бе на TESA от баумакс,цената й беше 12лв,но след това видях в баухаус,че има същата лента за 5лв.Ваш избор е коя ще вземете.

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
колеги,ужасно гаден проблем имам
Пускам на едно днес да ми духа хладничко,и чувам някакъв шум ,като че някаква шумка,или част от някакво листа е заседнала при електромотора,или на пътя на въздушния поток,защото ако увелича степента се увеличава и честотата на този шум...
Но се чува някъде откъм средата,зад централната конзола този звук.Не ми се иска да свалям всичко наново,защото полудях вече..Как мога да процедирам в такъв момент ?

Пускам на едно днес да ми духа хладничко,и чувам някакъв шум ,като че някаква шумка,или част от някакво листа е заседнала при електромотора,или на пътя на въздушния поток,защото ако увелича степента се увеличава и честотата на този шум...
Но се чува някъде откъм средата,зад централната конзола този звук.Не ми се иска да свалям всичко наново,защото полудях вече..Как мога да процедирам в такъв момент ?

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Нещо като свирене?
Ако да - при мен, като издуха дунапрените и като затворя въздуховодите (за да духа повече на стъклото) също си свири.
Ако да - при мен, като издуха дунапрените и като затворя въздуховодите (за да духа повече на стъклото) също си свири.
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Не е свирене,познавам този звук от дунапрените.Тук сякаш единия край на листо се е закачил,а другия се шляе във въздуха от потока въздух....
как да го обясня не знам 


- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
kr1s0 написа:Не е свирене,познавам този звук от дунапрените.Тук сякаш единия край на листо се е закачил,а другия се шляе във въздуха от потока въздух....как да го обясня не знам
разлепило се е тиксото при мен го има същия проблем

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Сериозно ??? аз налепих супер дебел слой,мама му стара.+ това не съм пускал да духа горещо все още,само от седенето до радиаторчето ли стана това? 
като си допра ухото до централната конзола ми се чува точно от там,но пък като се наведа и при жабката се чува отвътре някак си..аз облепих само 2те клати,тези по пътя от моторчето не съм ги пипал.има ли вариант да проверя това без да свалям цялото табло,а само барчето с пепелника ?
Направо ще откача
ако още веднъж сваля тази конзола ще й е за последно със сигурност..

като си допра ухото до централната конзола ми се чува точно от там,но пък като се наведа и при жабката се чува отвътре някак си..аз облепих само 2те клати,тези по пътя от моторчето не съм ги пипал.има ли вариант да проверя това без да свалям цялото табло,а само барчето с пепелника ?
Направо ще откача

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта