Как е правилния начин за смяна на горивен филтър ?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Dimiter
Мнения: 44
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dimiter » Пет 01 дек 2006 7:56


Passat B3/ABS
Има такъв предпазител. Нещо като пластмасова кора. Всъщност, като си отдолу под колата, филтъра не се вижда докато не се махне кората.
Passat B4/AFT
Абсолютно същото




Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пет 01 дек 2006 11:33


Pichaga написа:на моята кола го дават на 30 000, аз го сменям на 20 000, 1 път съм сменял :wink:

За Опелите може, но Пасатите са по-капризни, за това се съгласявам с моя майстор- че който кара само на бензин трябва да го сменя на 10 000км :!:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пет 01 дек 2006 12:18


Принципно пасатите имат кора под филтрите.
2-ките мисля нямат, а за 3-ките не се сещам в момента.

Колеги за какво налягане говорите че не стоплих. Помислете има ли начин това налягане да е в целия бензинопровод при загасена кола. Аз доколкото знам няма клапан в помпата който да държи налягането, то е след вакумния регулатор за налягането на горивото до горивната рейка или съответно до моното.
Болта на скобата с хубава отверка се отвива без много зор да си дадеш.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пет 01 дек 2006 13:13


°niksi° написа:Принципно пасатите имат кора под филтрите.
2-ките мисля нямат, а за 3-ките не се сещам в момента.

Колеги за какво налягане говорите че не стоплих. Помислете има ли начин това налягане да е в целия бензинопровод при загасена кола. Аз доколкото знам няма клапан в помпата който да държи налягането, то е след вакумния регулатор за налягането на горивото до горивната рейка или съответно до моното.
Болта на скобата с хубава отверка се отвива без много зор да си дадеш.

Аз съм сменял на Форд моно филтъра,същия е като на ФВ и имаше малко остатъчно налягане.Намокрих се бензин :lol:


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пет 01 дек 2006 14:32


налягане от земното привличане :wink:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пет 01 дек 2006 22:15


kaloyan22 написа:налягане от земното привличане :wink:

а баш това ми е мисълта.


Потребителски аватар
varbanoff
Мнения: 490
Регистриран на: Съб 27 май 2006 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот varbanoff » Пет 01 дек 2006 22:57


Преди една седмица си смених бенз. филтер като и качих задните гуми на бордюра за да мога да легна отдоло.Ами истече точно 100 грама бензин от маркучите.Кво толко правилно и неправилно има незнам,само кадето темата е станала три страници :shock


Dimiter
Мнения: 44
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dimiter » Съб 02 дек 2006 10:36


А бе има някакво остатъчно налягане, не е само земното притегляне. При мен индикатора на таблото за количество бензин в резервоара не работи. Не ми пречи чак толкоз, тъй като карам на газ и бензина го ползвам само за палене и по някой път за кеф при изпреварване по нанагорнище.

Преди да ида на диагностика, реших да сменя горивния филтър и без предварително да знам, точно в този момент, бензина бил свършил. Когато откачих маркуча от филтъра откъм страната на резервоара, от маркуча се чу продължително съскане (по-дълго от 5сек) и изтекоха само две-три капки бензин. Учудих се, но въобще не го свързах с празен резервоар, а си помислих, че има някакъв предпазен клапан при помпата, който се задейства при скъсване на бензинопровода.


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6249
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VWGT » Нед 03 дек 2006 9:47


ето снимки на кората, остатъчното налягане и количеството, колата е г3 комби, при смяната са необходими ключ 17, отверка, клещи, 2 нови скоби размер 10-16мм, съд, където да съберете бензина

как изглежда филтъра /монтиран/

демонтиран - нищо не тече или капе

количеството бензин което изтече /за да не ви окапе филтъра докато го вадите, запушете едната дупка с пръст/

разпорен филтър - остана ми малко свободно време накрая :D


Потребителски аватар
vwmotor
Мнения: 33
Регистриран на: Пет 17 ное 2006 11:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Банско

Мнениеот vwmotor » Нед 03 дек 2006 10:41


VWGT написа:ето снимки на кората, остатъчното налягане и количеството, колата е г3 комби, при смяната са необходими ключ 17, отверка, клещи, 2 нови скоби размер 10-16мм, съд, където да съберете бензина

как изглежда филтъра /монтиран/

демонтиран - нищо не тече или капе

количеството бензин което изтече /за да не ви окапе филтъра докато го вадите, запушете едната дупка с пръст/

разпорен филтър - остана ми малко свободно време накрая :D



Смених го и аз както колегата е показал без махане на някакъв предпазител. Налягане нямаше кой знае колко и количеството на изтеклия бензин не беше повече от 100 мл.
Благодаря на всички писали по темата.


Потребителски аватар
zemon_C4455XP
Мнения: 1171
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zemon_C4455XP » Нед 03 дек 2006 11:05


предлагам темата за :lock:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 126 госта