почистен дебитомер(беше в прахоляк от спортния филтър може би),нов софтуер by Kаsapina с оправен топъл старт(подава гориво още в ниските обороти,преди 270).
Резултат-проблемите с паленето продължават


Неща които може би са проблемни-вакуума на вакуумната помпа(тандем помпата) е на долната граница -0,8 бара(-0,7 бил минимума),синхронизацията на вала все още е на -2,2,не съм пробвал на 0 как пали,докато е студена лекичко люлее т.е маховика е тръгнал,имам чувството,че когато горивото в резервоара намалее пали по-трудно.
Иначе си върви без никакви проблеми във всички обороти,даже след чипа като че ли върви повече,разхода падна на 6,5 градско на къси разстояния
Някой ако има идея защо по дяволите продължава да има проблем с паленето нека пише.