Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот FELIPE » Вто 21 май 2013 17:36


Равносметката дотук-сменени о-пръстени на дюзите,проверени гърбиците на разпр.вал и повдигачите-перфектни,показания на дюзите-перфектни,свалена турбина с почистена променлива геометрия,турбината е в добро състояние без луфтове,сменено реле 109,помпата в резервоара работи без проблеми,сменен нафтов филтър,сменени гумички на клапана на обратната нафта,поставен клапан на входящата нафта(каквото мине през него няма връщане),премахнат софтуерно и хардуерно ЕГР клапан и заменен с тръба,премахнати вакуумите които отиват до него,сега вакуум ползва само актуатора
Изображение
почистен дебитомер(беше в прахоляк от спортния филтър може би),нов софтуер by Kаsapina с оправен топъл старт(подава гориво още в ниските обороти,преди 270).
Резултат-проблемите с паленето продължават :cry :banghead
Неща които може би са проблемни-вакуума на вакуумната помпа(тандем помпата) е на долната граница -0,8 бара(-0,7 бил минимума),синхронизацията на вала все още е на -2,2,не съм пробвал на 0 как пали,докато е студена лекичко люлее т.е маховика е тръгнал,имам чувството,че когато горивото в резервоара намалее пали по-трудно.
Иначе си върви без никакви проблеми във всички обороти,даже след чипа като че ли върви повече,разхода падна на 6,5 градско на къси разстояния
Някой ако има идея защо по дяволите продължава да има проблем с паленето нека пише.




Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот 110afn » Вто 21 май 2013 18:24


Е добре де, колата като е била при баш майстор, той какво казва?
По метода на изключването и проба/грешка ще оправиш колата, но на каква цена


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот 6669 » Вто 21 май 2013 19:41


Да не е спукана кошницата на помпата в резервоара ?


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот FELIPE » Вто 21 май 2013 20:26


Ами на стария чип картата за топлото палене беше от проблемните,затова и реших да сложа нов чип(софтуер) с което мислех,че проблемите ще изчезнат,те бяха и изчезнали,в смисъл може би позамазани,защото сега с намаляването на горивото в резервоара(аз си зареждам и винаги карам до надпис),което в момента е малко преди резервата,паленето става все по-трудно :screwy ...може и тук да е ключа от бараката,в общи линии пътя сега вече ще е от двигателя към резервоара :icon_lol
Иначе спукана кошница,може,помпата я видях,че хвърля нафта,ама само един път,възможно е,точно при проявяване на проблема с паленето да не качва :screwy ,трябва и това да се види.
Сега се сетих,какво казва майстора,майстора каза,че когато колата има затруднения с паленето(примерно не пали от първото завъртане) няма подаване на нафта в този момент,като мислехме,че е от софтуера,ама явно не е от него...


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот 6669 » Вто 21 май 2013 20:56


При Волво-то с Д5 двигателя е често срещан проблем спуканата кошница. Решението или над половината резервоар или нова кошница :wink


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот morfei1 » Сря 22 май 2013 20:20


аз проблеми с паленето нямам от два месеца. Разминах се само с един акумулатор.

- при мен решението беше друга нафта, вече съм на 10000 процента сигурен, поне при моята кола.

Премахването на ЕГР-а е грешка, ако е работил и не си се засилил да правиш някой тунинг проект от 300+ конски сили! Ще го разбереш зимата, незагряването няма да е от термостата. С него върви и клапата за мекото гасене, сега гасне малко като трактор, не е болка за умиране, но пък се товарят повече тампоните на мотора и е неприятно поне според мен.


Потребителски аватар
Freakylol
Мнения: 927
Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
Автомобил:
Двигател: asz++
Местоположение: Русе

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот Freakylol » Сря 22 май 2013 22:42


Освен, че ще дигне много разхода каква е другата грешка особено зимата? :rolleyes


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот morfei1 » Сря 22 май 2013 23:59


разхода ще го вдигне, може би с около 0.3 - 0.5л. Лятото не се усеща толкова но зимно веме, ако с работещ ЕГР мотора загрява за 20мин примерно в градски условия при температури 0 или -10 на къси разстояния, то с премахнат ще му трябват поне 40 може и повече, за да загре до работна температура. Ако се кара предимно извънградско и на дълго не е толкова фатално. От което следва, че ще караш непрекъснато студен мотор = няма парно, висок разход и повече амортизация на мотора.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот FELIPE » Чет 04 юли 2013 19:10


Днес Митачето(6669) почисти масите под акумулатора,резултата след почистването е никакъв,напоследък,дори и след почистването на масите, при първото завъртане на стартера оборотомера отива до 4000 оборота и се връща,като съответно колата не пали,върти си на стартер,ако не направи номера с оборотомера си пали нормално...шах и мат,започна лекичко да ми писва.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот morfei1 » Пет 05 юли 2013 17:46


Принципно когато стрелките ти "подскачат" при първоначално палене е признак на слаб акумулатор. При теб само оборотомера ли "подскача"?


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот FELIPE » Пет 05 юли 2013 18:59


Само оборотомера подскача,отива до 3-4000 оборота без реално да ги има,акумулатора е добре,купуван е декември,свети му зеленото око,алтернатора зарежда 14,2-3(мерен с мултицет на клемите,ВагКом показва 13,8),м/удругото миналата събота при едно такова по-продължително въртене таблото изписа ALTERNATOR WORKSHOP,тогава мерих колко зарежда,тези дни пък доста често ми се активира имобилайзера при завъртане на ключа,при повторно завъртане всичко е наред,не мога да разбера стрелката на оборотомера и тези надписи примерно причина или следствие са от по-дългото въртене.


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот 6669 » Пет 05 юли 2013 19:12


Данеби да имаш окъсил колектор на генератора и от там да идват проблемите с тоците? Звучи логично, но не и като признак за паленето. :banghead


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот okti_1 » Пет 05 юли 2013 20:17


6669 написа:Данеби да имаш окъсил колектор на генератора и от там да идват проблемите с тоците? Звучи логично, но не и като признак за паленето. :banghead

Ако е окъсил тогава кво ще вади генератора :rolleyes :rolleyes :rolleyes


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4710
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот tdi fen » Пет 05 юли 2013 20:21


замери колко пада напрежението на акумулатора при завъртане


Потребителски аватар
SCALE
Мнения: 145
Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Варна

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот SCALE » Съб 06 юли 2013 7:37


ECU ? - ако има отнякъде за проба ?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта