Голф 4, 1.9ТДИ 110 свирене след смяна на ангренаж и ролки

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Genizzle
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 19 юли 2010 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Голф 4, 1.9ТДИ 110 свирене след смяна на ангренаж и ролки

Мнениеот Genizzle » Вто 21 май 2013 17:11


Здравейте,

Писано е по темата вече но не намерих отговор на моя въпрос.

Смених ангренаж и ролки на Golf 4 1.9TDI 110hp и се чува свистене. Ходи на място, разхлабиха го и свири по-малко. Въпроса е от тук нататък какво да правя? Събота ми предстои пътуване из България. Мога ли да карам така? Да взимам ли нов ремък?

Мерси!




Потребителски аватар
nebeto
Мнения: 988
Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
Двигател: AFN 1996
Местоположение: Варна

Re: Свирене след смяна на ангренаж и ролки на Голф 4, 1.9ТДИ

Мнениеот nebeto » Вто 21 май 2013 18:17


щом свири значи не е за рискуване,всеки момент може да цъфне.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6349
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Свирене след смяна на ангренаж и ролки на Голф 4, 1.9ТДИ

Мнениеот vanesto » Вто 21 май 2013 18:32


Аз също мисля, че не трябва да рискуваш, особено с ангренажния. Аз скъсах нов ремък Бош, който издаваше странни звуци, само че беше пистов. Сложих Гейтс - никакъв проблем - стана на 15000км. Ментета всякакви.


Потребителски аватар
SCALE
Мнения: 145
Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Варна

Re: Свирене след смяна на ангренаж и ролки на Голф 4, 1.9ТДИ

Мнениеот SCALE » Вто 21 май 2013 19:32


Да не свири пистовия ? Отакчи го и виж дали пак свири. Ако да може ангренажния да опира някъде по капака ?


Потребителски аватар
tuninga4
Мнения: 95
Регистриран на: Съб 03 юли 2010 13:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Свирене след смяна на ангренаж и ролки на Голф 4, 1.9ТДИ

Мнениеот tuninga4 » Вто 21 май 2013 19:56


Колега а водната помпа сменилия


Потребителски аватар
tonkogtd
Мнения: 352
Регистриран на: Съб 04 май 2013 12:14
Автомобил: Golf GTD Polo GTI
Двигател: JR-1991 BJX-2006
Местоположение: Ямбол

Re: Свирене след смяна на ангренаж и ролки на Голф 4, 1.9ТДИ

Мнениеот tonkogtd » Вто 21 май 2013 21:12


Преди време на майка ми на сеат толедото,като го вземахме/1.9TDI 90к.с.ALH мотор/му сменихме всичко-ангренажен ремък,ролки,пистов ремък,водна помпа,филтри,абе всичко каквото трябваше тогава.После само каране,каране,каране,след като се раздели с него в момента човека дето го кара-никакви проблеми.Но по колата каквото и да излезне се оправя веднага.Колега,отиди да я видят тая кола,иначе може да стане мармалад.Аз не бих рискувал,особено на дълъг път.


Genizzle
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 19 юли 2010 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Свирене след смяна на ангренаж и ролки на Голф 4, 1.9ТДИ

Мнениеот Genizzle » Вто 21 май 2013 21:18


Откачихме пистовия. Същата работа. Помпата също е сменена. Въпроса е, какво да правя? Има ли вероятност да е от самият ремък? Тия от сервиза за пръв път виждали такова нещо. Да не е нещо от пренавиване? Не зная и къде другаде да отида...


Потребителски аватар
andon_
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
Автомобил: VW Vento 1H2
Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
Местоположение: Асеновград

Re: Свирене след смяна на ангренаж и ролки на Голф 4, 1.9ТДИ

Мнениеот andon_ » Вто 21 май 2013 21:23


Имаш два варианта - кофти ремък или кофти обтяжна ролка. И в двата случая ги сваляш и отиваш в магазина дето си ги взел, най-културно молиш да ти ги сменят, като обясняваш какъв е проблема. Ако се направят на велики, също толкова културно (с глас на дубльор на латино сериал) им обясни, че на тоя ремък ши обесиш някой от там присъстващите "продавач-консултанти" (слагам го в кавички, щото половината от тея дето работят по магазините за авточасти никакви консултанти не могат да бъдат ...), а ролката може да я ползваш да си упражниш мерника по стрелба с камък ... Пък останалото си е техен риск.
Сериозно, вземи иди да ти сменят ремъка, макар че, ангренаж няма как да свири (според мен), защото няма как да приплъзне. Моето лично мнение е, че имаш проблем с обтяжна ролка, но смени и двете за да ти е мирна главата. Един съвет: Ремък Gates, ролка INA!


Genizzle
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 19 юли 2010 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Свирене след смяна на ангренаж и ролки на Голф 4, 1.9ТДИ

Мнениеот Genizzle » Сря 22 май 2013 6:49


Ролката е INA. Ремъка е CONTITECH


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8990
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Свирене след смяна на ангренаж и ролки на Голф 4, 1.9ТДИ

Мнениеот samo_pechka » Сря 22 май 2013 6:54


Ако са оригинални , за мен най-добрия избор от консуматив ! Но откъде е проблема ...


Genizzle
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 19 юли 2010 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Свирене след смяна на ангренаж и ролки на Голф 4, 1.9ТДИ

Мнениеот Genizzle » Сря 22 май 2013 8:32


имайки в предвид че когато го разхлабиха малко, свиренето намаля доста, възможно ли е просто да са го пренавили или нещо такова?


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Свирене след смяна на ангренаж и ролки на Голф 4, 1.9ТДИ

Мнениеот nasko1978 » Сря 22 май 2013 8:40


Genizzle написа:имайки в предвид че когато го разхлабиха малко, свиренето намаля доста, възможно ли е просто да са го пренавили или нещо такова?


Ангренажният ремък няма как да се разхлабва,има си точно определени белези по които се зацепва и след това се затяга обтяжната ролка,която също си има белези!
Гадно е да свири,проблема може и в частите! :rolleyes


Genizzle
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 19 юли 2010 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4, 1.9ТДИ 110 свирене след смяна на ангренаж и ролк

Мнениеот Genizzle » Сря 22 май 2013 8:49


Всеки тук ми казва различно нещо. Едни казват че е пренатегнат, други че нямало такова нещо. Трети казват че не можело ангренаж да свири. При положение че не искат да сменят частите какво правя?


Genizzle
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 19 юли 2010 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4, 1.9ТДИ 110 свирене след смяна на ангренаж и ролк

Мнениеот Genizzle » Сря 22 май 2013 9:12


Забравих да добавя, че свиренето се чува само в купето. Като се вдигне капака, от самия ремък не се чува...


stankovraca
Мнения: 93
Регистриран на: Нед 03 юни 2012 16:02
Автомобил: Skoda Superb MK3
Двигател: 20TDI 2018
Местоположение: BG

Re: Голф 4, 1.9ТДИ 110 свирене след смяна на ангренаж и ролк

Мнениеот stankovraca » Сря 22 май 2013 12:03


Ми правилно ти казват колегите, няма как да свири ремъка, той е назъбен и отгоре се окачва на запчатката на разпределителния вал, отпред на запчатката на ГНП и отдолу на колянов вал пак е запчатка. единственото място където може да се появи проблем от тоя ремък са ролките и най-вероятната причина е обтяжната ролка. Пренатягане да но проблема нее в ремъка а в ролката, има вариант да нее в ред нещо или да е натегната много тая ролка и от там да се върти по-трудно и да свири. Съвет като сменяш ремъци сменяй и 2те ролки, аз съм също с ремък Гейц и ролки SKF и работи доволно 1z.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта