Здравейте,
Писано е по темата вече но не намерих отговор на моя въпрос.
Смених ангренаж и ролки на Golf 4 1.9TDI 110hp и се чува свистене. Ходи на място, разхлабиха го и свири по-малко. Въпроса е от тук нататък какво да правя? Събота ми предстои пътуване из България. Мога ли да карам така? Да взимам ли нов ремък?
Мерси!



Голф 4, 1.9ТДИ 110 свирене след смяна на ангренаж и ролки
- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Re: Свирене след смяна на ангренаж и ролки на Голф 4, 1.9ТДИ
щом свири значи не е за рискуване,всеки момент може да цъфне.
- vanesto
- Мнения: 6349
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Свирене след смяна на ангренаж и ролки на Голф 4, 1.9ТДИ
Аз също мисля, че не трябва да рискуваш, особено с ангренажния. Аз скъсах нов ремък Бош, който издаваше странни звуци, само че беше пистов. Сложих Гейтс - никакъв проблем - стана на 15000км. Ментета всякакви.
- SCALE
- Мнения: 145
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
- Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Варна
Re: Свирене след смяна на ангренаж и ролки на Голф 4, 1.9ТДИ
Да не свири пистовия ? Отакчи го и виж дали пак свири. Ако да може ангренажния да опира някъде по капака ?
- tuninga4
- Мнения: 95
- Регистриран на: Съб 03 юли 2010 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Свирене след смяна на ангренаж и ролки на Голф 4, 1.9ТДИ
Колега а водната помпа сменилия
- tonkogtd
- Мнения: 352
- Регистриран на: Съб 04 май 2013 12:14
- Автомобил: Golf GTD Polo GTI
- Двигател: JR-1991 BJX-2006
- Местоположение: Ямбол
Re: Свирене след смяна на ангренаж и ролки на Голф 4, 1.9ТДИ
Преди време на майка ми на сеат толедото,като го вземахме/1.9TDI 90к.с.ALH мотор/му сменихме всичко-ангренажен ремък,ролки,пистов ремък,водна помпа,филтри,абе всичко каквото трябваше тогава.После само каране,каране,каране,след като се раздели с него в момента човека дето го кара-никакви проблеми.Но по колата каквото и да излезне се оправя веднага.Колега,отиди да я видят тая кола,иначе може да стане мармалад.Аз не бих рискувал,особено на дълъг път.
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Пон 19 юли 2010 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Свирене след смяна на ангренаж и ролки на Голф 4, 1.9ТДИ
Откачихме пистовия. Същата работа. Помпата също е сменена. Въпроса е, какво да правя? Има ли вероятност да е от самият ремък? Тия от сервиза за пръв път виждали такова нещо. Да не е нещо от пренавиване? Не зная и къде другаде да отида...
- andon_
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
- Автомобил: VW Vento 1H2
- Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
- Местоположение: Асеновград
Re: Свирене след смяна на ангренаж и ролки на Голф 4, 1.9ТДИ
Имаш два варианта - кофти ремък или кофти обтяжна ролка. И в двата случая ги сваляш и отиваш в магазина дето си ги взел, най-културно молиш да ти ги сменят, като обясняваш какъв е проблема. Ако се направят на велики, също толкова културно (с глас на дубльор на латино сериал) им обясни, че на тоя ремък ши обесиш някой от там присъстващите "продавач-консултанти" (слагам го в кавички, щото половината от тея дето работят по магазините за авточасти никакви консултанти не могат да бъдат ...), а ролката може да я ползваш да си упражниш мерника по стрелба с камък ... Пък останалото си е техен риск.
Сериозно, вземи иди да ти сменят ремъка, макар че, ангренаж няма как да свири (според мен), защото няма как да приплъзне. Моето лично мнение е, че имаш проблем с обтяжна ролка, но смени и двете за да ти е мирна главата. Един съвет: Ремък Gates, ролка INA!
Сериозно, вземи иди да ти сменят ремъка, макар че, ангренаж няма как да свири (според мен), защото няма как да приплъзне. Моето лично мнение е, че имаш проблем с обтяжна ролка, но смени и двете за да ти е мирна главата. Един съвет: Ремък Gates, ролка INA!
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Пон 19 юли 2010 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Свирене след смяна на ангренаж и ролки на Голф 4, 1.9ТДИ
Ролката е INA. Ремъка е CONTITECH
- samo_pechka
- Мнения: 8990
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Свирене след смяна на ангренаж и ролки на Голф 4, 1.9ТДИ
Ако са оригинални , за мен най-добрия избор от консуматив ! Но откъде е проблема ...
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Пон 19 юли 2010 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Свирене след смяна на ангренаж и ролки на Голф 4, 1.9ТДИ
имайки в предвид че когато го разхлабиха малко, свиренето намаля доста, възможно ли е просто да са го пренавили или нещо такова?
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Свирене след смяна на ангренаж и ролки на Голф 4, 1.9ТДИ
Genizzle написа:имайки в предвид че когато го разхлабиха малко, свиренето намаля доста, възможно ли е просто да са го пренавили или нещо такова?
Ангренажният ремък няма как да се разхлабва,има си точно определени белези по които се зацепва и след това се затяга обтяжната ролка,която също си има белези!
Гадно е да свири,проблема може и в частите!

-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Пон 19 юли 2010 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 4, 1.9ТДИ 110 свирене след смяна на ангренаж и ролк
Всеки тук ми казва различно нещо. Едни казват че е пренатегнат, други че нямало такова нещо. Трети казват че не можело ангренаж да свири. При положение че не искат да сменят частите какво правя?
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Пон 19 юли 2010 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 4, 1.9ТДИ 110 свирене след смяна на ангренаж и ролк
Забравих да добавя, че свиренето се чува само в купето. Като се вдигне капака, от самия ремък не се чува...
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: Нед 03 юни 2012 16:02
- Автомобил: Skoda Superb MK3
- Двигател: 20TDI 2018
- Местоположение: BG
Re: Голф 4, 1.9ТДИ 110 свирене след смяна на ангренаж и ролк
Ми правилно ти казват колегите, няма как да свири ремъка, той е назъбен и отгоре се окачва на запчатката на разпределителния вал, отпред на запчатката на ГНП и отдолу на колянов вал пак е запчатка. единственото място където може да се появи проблем от тоя ремък са ролките и най-вероятната причина е обтяжната ролка. Пренатягане да но проблема нее в ремъка а в ролката, има вариант да нее в ред нещо или да е натегната много тая ролка и от там да се върти по-трудно и да свири. Съвет като сменяш ремъци сменяй и 2те ролки, аз съм също с ремък Гейц и ролки SKF и работи доволно 1z.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта