Golf 4 AKL - Придърпване около 2000 об. - оказаха се нитове

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
merckx1990
Мнения: 76
Регистриран на: Пон 31 яну 2011 17:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Dimitrovgrad/Stara Zagora

Re: Придърпване около 2000оборота MK4 AKL

Мнениеот merckx1990 » Вто 21 май 2013 10:28


Има някакъв вариант датчик колянов вал да е натрупал стружки и да се шашка.
"купих нови свещи NGK 10ка датчик на температурата и това придърпване пак се появи"
да не би свещите или датчика да са ментаци.
На газ/бензин ли прави проблема по осезаемо. С ВагКом в движение какво се случва на 2000 оборота когато прекъсва. Обороти ли се шашкат ,гориво ли му е много/малко.Калпава настройка на ГИ и се адаптира накриво и с времето почва да бърка смесите.
Също както колегата преди мен ЕГР може да прави тези работи.




Потребителски аватар
Golf2GTISLIVEN
Мнения: 435
Регистриран на: Нед 03 мар 2013 10:23
Автомобил: VW GOLF 2
Двигател: 1.8 EV GTI + 16V KR
Местоположение: Сливен

Re: Придърпване около 2000оборота MK4 AKL

Мнениеот Golf2GTISLIVEN » Вто 21 май 2013 10:40


Колата на Газ ли е ? и на Газ ли придърпва ?


Потребителски аватар
golfmaniak666
Мнения: 1147
Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHL
Местоположение: София

Re: Придърпване около 2000оборота MK4 AKL

Мнениеот golfmaniak666 » Вто 21 май 2013 17:43


Колата е с ГИ.проблема го има и на двете.всичко което съм сменил съм го купувал от форума.на диагностика ми дава проблем в ламда сондата.като я откача тя минава в авариен режим и ако проблема е от нея трябва да изчезне нали?а той си остава затова я отписах.а колега кой е този клапан и къде е?(Затапване на ЕГР клапан? При приятел това помогна.)Това ли е клапана?и ако е той как се запушва?
Прикачени файлове
2875074700_1331682907.png


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1150
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Re: Придърпване около 2000оборота MK4 AKL

Мнениеот Skruji » Сря 22 май 2013 10:28


Това е вакуум регулатора за горивото, но като гледам ти май нямаш ЕГР. Намира се в дясно на двигателя, лъскав е.


Потребителски аватар
golfmaniak666
Мнения: 1147
Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHL
Местоположение: София

Re: Придърпване около 2000оборота MK4 AKL

Мнениеот golfmaniak666 » Съб 25 май 2013 17:05


След последната диагностика и изчистване на грешките сам минал около 400км и придърпването си го има още ето днес пуснах една диагностика и всичко е идеално някакви идей какво да проверя още има ли някой че направо се побърквам.ето и резултата от диагностиката
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Saturday, 25 May 2013, 18:05:58:0


Chassis Type: 8L - Audi A3/S3
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,22,35,37,45,55,56,57,75,76

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 06A-906-019-AEH.LBL
Controller: 06A 906 019 AM
Component: 1.6l 2V/R4 SIMOS HS2585
Coding: 04000
Shop #: WSC 06313
VCID: 6EAF4DBB398F
No fault code found.
Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 1J0-907-37x-ABS.LBL
Controller: 1J0 907 379 G
Component: ABS 20 IE CAN 0001
Coding: 03504
Shop #: WSC 06435
VCID: 351DA2D71C59
No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 8L0-959-655-AI7.LBL
Controller: 8L0 959 655 F
Component: Airbag 7 Audi 0505
Coding: 00104
Shop #: WSC 06313
VCID: 41F5C6075891
2 Faults Found:
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent
00595 - Crash Data Stored
35-00 - -

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 8L0-919-xxx-17.LBL
Controller: 8L0 919 860 E
Component: AB-KOMBIINSTR. VDO D10
Coding: 08142
Shop #: WSC 19411
VCID: 3A07B1EB3547
IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0W0773285
No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 35: Centr. Locks Labels: 8D0-862-257.LBL
Controller: 8L0 862 257 L
Component: ZV-Pumpe D10
Coding: 00000
Shop #: WSC 06313
VCID: 3E0FBDFB296F
No fault code found.

End --------------------------------------------------------------------------------------------------

Може и да се заблуждавам но ми се струва че придърпването е само на 2-3 та скорост на 1и 5 не го усещам


novko
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 15 яну 2013 14:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дания

Re: Придърпване около 2000оборота MK4 AKL

Мнениеот novko » Нед 26 май 2013 12:05


Абсолютно същото при мен. На 1-ва 4-та и 5-та няма никакви проблеми. Но какво друго забелязвам при мен, когато карам с 100 и ги държа километрите да речем 10/15 мин понякога колата губи пълна мощ. Натискам педала до долу и сякаш е изгаснала. И това цялото за 2/3 секунди. Дали може това да е свързано с същия проблем?

ПС: С същия двигател съм


Потребителски аватар
golfmaniak666
Мнения: 1147
Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHL
Местоположение: София

Re: Придърпване около 2000оборота MK4 AKL

Мнениеот golfmaniak666 » Нед 26 май 2013 14:56


Колега абсолютно същите симптоми като при мен.ти какво си сменял правил или в какво се съмняваш?


novko
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 15 яну 2013 14:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дания

Re: Придърпване около 2000оборота MK4 AKL

Мнениеот novko » Нед 26 май 2013 15:04


Последно съм сменял Ламбда сондата но това се получи месеци след това. Иначе те първа ще се опитам да оправя проблема.


stefanbbc
Мнения: 72
Регистриран на: Нед 10 май 2009 10:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: търговиште

Re: Придърпване около 2000оборота MK4 AKL

Мнениеот stefanbbc » Нед 26 май 2013 15:15


здравеи колега това придърпване при пуснат климатик и загряла кола ли го имаш защото ас сам с голф 3 АЕК 101 коня без климатик е добре но в града кат го пусна е добре но направили 90градуса и към 2000 оборота направо се тресе цялата кола кат спра климатика и изчезва ас си го обеснявам че идват малко гончетата във ниските обороти и климатика дотормозва и спъва двигателя


Потребителски аватар
golfmaniak666
Мнения: 1147
Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHL
Местоположение: София

Re: Придърпване около 2000оборота MK4 AKL

Мнениеот golfmaniak666 » Нед 26 май 2013 17:10


аз съм без климатик


Потребителски аватар
alex_7656
Мнения: 359
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 18:51
Автомобил: Golf IV
Двигател: AUM
Местоположение: София

Re: Придърпване около 2000оборота MK4 AKL

Мнениеот alex_7656 » Пон 27 май 2013 6:47


Значи съмненията водят за механичен проблем!
Маркуча на картерните пари отгоре при капачката за маслото - наред ли е ?
Най-вече зе закъсва от долу, и не се вижда.


Потребителски аватар
golfmaniak666
Мнения: 1147
Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHL
Местоположение: София

Re: Придърпване около 2000оборота MK4 AKL

Мнениеот golfmaniak666 » Пон 27 май 2013 9:19


Колега може ли повече информациа за този маркуч?смисъл къде се намира и ако може някаква снимка защото 99% може да е от него поради факта че като застудее събира кондензи в капачката за маслото и мисля че проблема е точно с такова естество


Потребителски аватар
alex_7656
Мнения: 359
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 18:51
Автомобил: Golf IV
Двигател: AUM
Местоположение: София

Re: Придърпване около 2000оборота MK4 AKL

Мнениеот alex_7656 » Пон 27 май 2013 9:56




novko
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 15 яну 2013 14:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дания

Re: Придърпване около 2000оборота MK4 AKL

Мнениеот novko » Сря 29 май 2013 12:45


Аз погледнах въпросните маркучи но според мен нищо им няма изглеждат добре. Нека и колегат който повдигна темата да погледне свойте и да сподели мнение.


Потребителски аватар
golfmaniak666
Мнения: 1147
Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHL
Местоположение: София

Re: Придърпване около 2000оборота MK4 AKL

Мнениеот golfmaniak666 » Сря 29 май 2013 14:50


Добре са и мойте.но като свалих маркуча(дебелия който влиза в дросела) видях че има доста масло по него,и то не отработено което не е добре



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: goppa и 103 госта