Golf MK4 1.6 APF Греещ кабел от +

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
styncho
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 29 авг 2010 11:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Golf MK4 1.6 APF Греещ кабел от +

Мнениеот styncho » Пет 24 май 2013 16:11


Здравейте колеги. Отгоре на акумулатора има черна кутия от която излизат 4 червени кабела и един черен, всички свързани с шина към плюса. Забелязах че капачето на тази кутия/от вътрешната страна/ е посивяло над черния кабел, а долната част на кутията е разтопена под същия кабел. Днес си направих опит - запалих колата и проверих дали черния кабел загрява - за 4-5 секунди става горещ и не може да се пипне, а другите /червените/ кабели са студени. Кабелната обувка на черния кабел е стегната/стиснах я допълнително с клещите/,но пак грее.На таблото няма светещи лампи след като запаля.
На какво може да се дължи това греене и какво се захранва с този кабел?

Последна промяна от styncho на Пет 24 май 2013 16:25, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Греещ кабел от + /Голф 4 1.6 APF

Мнениеот feikot » Пет 24 май 2013 16:21


Какво захранва можеш да разбереш единствено и само ти.Никой не може да ти види колата през компютъра.А това,че грее,означава,че или има огромна консумация (щом загрява веднага) или че окъсява някъде без да има предпазител.

Моите разсъждения са,че това е захранващ кабел на нещо с голяма консумация,която е само на работеща кола,защото иначе не грее,което изключва варианта да е окъсяване без предпазител (момента с паленето) следователно виж кои консуматори се включват като запалиш колата и смятай кой може да е най-голям,после ги изключи един по един и ще разбереш кой е.

Или иди на жичкаджия


Потребителски аватар
TheExorcist
Мнения: 304
Регистриран на: Съб 16 окт 2010 11:09
Автомобил: Golf 3 94
Двигател: ABF
Местоположение: София

Re: Греещ кабел от + /Голф 4 1.6 APF

Мнениеот TheExorcist » Пет 24 май 2013 16:28


Да не дърпам дявола за опашката ама няма да е лошо да си държиш пожарогасителя под ръка докато човъркаш по проблема. Щом загрява толкова много и толкова бързо... не е на добре работата. Дано да отстраниш проблема възможно най-скоро и без аварии :beer


Потребителски аватар
pedalchobaba
Мнения: 1430
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Греещ кабел от + /Голф 4 1.6 APF

Мнениеот pedalchobaba » Пет 24 май 2013 18:13


За S177 ли става въпрос?

Изображение


styncho
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 29 авг 2010 11:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Греещ кабел от + /Голф 4 1.6 APF

Мнениеот styncho » Пет 24 май 2013 18:28


Точно за него-S177


Потребителски аватар
pedalchobaba
Мнения: 1430
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Греещ кабел от + /Голф 4 1.6 APF

Мнениеот pedalchobaba » Пет 24 май 2013 18:29


Това е кабела от алтернатора. С него се зарежда акумулатора.


styncho
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 29 авг 2010 11:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Греещ кабел от + /Голф 4 1.6 APF

Мнениеот styncho » Пет 24 май 2013 18:44


OK.Благодаря.
Трябва да разбера само защо загрява толкова много.Утре
ще замеря напрежението от алтернатора.


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Греещ кабел от + /Голф 4 1.6 APF

Мнениеот feikot » Съб 25 май 2013 0:36


Е защо...защото ти иска ток акумулатора докато се зареди :) ако е старичък пък ще пада повече и така ще иска повече точец.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Греещ кабел от + /Голф 4 1.6 APF

Мнениеот zfa159 » Съб 25 май 2013 7:50


Тези бушониери имат редовно проблеми. Най-добре я смени,преди да се запали или да се разтопи и да прекъсне ел. връзката.Предвид, че нова е безсрамно скъпа, по-добре вземи 2-ра употреба запазена от някоя морга :)
:beer


styncho
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 29 авг 2010 11:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Греещ кабел от + /Голф 4 1.6 APF

Мнениеот styncho » Съб 25 май 2013 13:02


Колеги, проблема е решен.Оказа се слаба връзка на кабелната обувка,макар че е добре стегната-явно окис+годините си казват думата.След запояване нещата се оправиха.
Благодаря на всички за съветите.


DRAJEV
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 08 апр 2009 19:50
Автомобил:
Двигател:

Re: Греещ кабел от + /Голф 4 1.6 APF

Мнениеот DRAJEV » Пон 18 юли 2016 14:22


Колеги аз малко да възобновя темата... Проблема при мен е следния като пусна климатика и кабела ми за 2 3 минути става много горещ и дори не може да се пипне с ръка... Получава се това..
20160705_141424.jpg
... Сега съм сменил капачето с бушоните... Но си грее, от къде да тръгна за да му разбера болката :( Колата е Голф 4 1.9 TDI 110 к.с.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6362
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Греещ кабел от + /Голф 4 1.6 APF

Мнениеот ktamen » Пон 18 юли 2016 15:02


Обувката добре ли е запоена за кабела или не си прочел как предния колега си е решил проблема :gruebel



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 96 госта