Здравейте колеги. Отгоре на акумулатора има черна кутия от която излизат 4 червени кабела и един черен, всички свързани с шина към плюса. Забелязах че капачето на тази кутия/от вътрешната страна/ е посивяло над черния кабел, а долната част на кутията е разтопена под същия кабел. Днес си направих опит - запалих колата и проверих дали черния кабел загрява - за 4-5 секунди става горещ и не може да се пипне, а другите /червените/ кабели са студени. Кабелната обувка на черния кабел е стегната/стиснах я допълнително с клещите/,но пак грее.На таблото няма светещи лампи след като запаля.
На какво може да се дължи това греене и какво се захранва с този кабел?
Golf MK4 1.6 APF Греещ кабел от +
Golf MK4 1.6 APF Греещ кабел от +
Последна промяна от styncho на Пет 24 май 2013 16:25, променено общо 1 път.
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Греещ кабел от + /Голф 4 1.6 APF
Какво захранва можеш да разбереш единствено и само ти.Никой не може да ти види колата през компютъра.А това,че грее,означава,че или има огромна консумация (щом загрява веднага) или че окъсява някъде без да има предпазител.
Моите разсъждения са,че това е захранващ кабел на нещо с голяма консумация,която е само на работеща кола,защото иначе не грее,което изключва варианта да е окъсяване без предпазител (момента с паленето) следователно виж кои консуматори се включват като запалиш колата и смятай кой може да е най-голям,после ги изключи един по един и ще разбереш кой е.
Или иди на жичкаджия
Моите разсъждения са,че това е захранващ кабел на нещо с голяма консумация,която е само на работеща кола,защото иначе не грее,което изключва варианта да е окъсяване без предпазител (момента с паленето) следователно виж кои консуматори се включват като запалиш колата и смятай кой може да е най-голям,после ги изключи един по един и ще разбереш кой е.
Или иди на жичкаджия
- TheExorcist
- Мнения: 304
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 11:09
- Автомобил: Golf 3 94
- Двигател: ABF
- Местоположение: София
Re: Греещ кабел от + /Голф 4 1.6 APF
Да не дърпам дявола за опашката ама няма да е лошо да си държиш пожарогасителя под ръка докато човъркаш по проблема. Щом загрява толкова много и толкова бързо... не е на добре работата. Дано да отстраниш проблема възможно най-скоро и без аварии 

- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Греещ кабел от + /Голф 4 1.6 APF
За S177 ли става въпрос?


- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Греещ кабел от + /Голф 4 1.6 APF
Това е кабела от алтернатора. С него се зарежда акумулатора.
Re: Греещ кабел от + /Голф 4 1.6 APF
OK.Благодаря.
Трябва да разбера само защо загрява толкова много.Утре
ще замеря напрежението от алтернатора.
Трябва да разбера само защо загрява толкова много.Утре
ще замеря напрежението от алтернатора.
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Греещ кабел от + /Голф 4 1.6 APF
Е защо...защото ти иска ток акумулатора докато се зареди :) ако е старичък пък ще пада повече и така ще иска повече точец.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Греещ кабел от + /Голф 4 1.6 APF
Тези бушониери имат редовно проблеми. Най-добре я смени,преди да се запали или да се разтопи и да прекъсне ел. връзката.Предвид, че нова е безсрамно скъпа, по-добре вземи 2-ра употреба запазена от някоя морга :)


Re: Греещ кабел от + /Голф 4 1.6 APF
Колеги, проблема е решен.Оказа се слаба връзка на кабелната обувка,макар че е добре стегната-явно окис+годините си казват думата.След запояване нещата се оправиха.
Благодаря на всички за съветите.
Благодаря на всички за съветите.
Re: Греещ кабел от + /Голф 4 1.6 APF
Колеги аз малко да възобновя темата... Проблема при мен е следния като пусна климатика и кабела ми за 2 3 минути става много горещ и дори не може да се пипне с ръка... Получава се това..
... Сега съм сменил капачето с бушоните... Но си грее, от къде да тръгна за да му разбера болката :( Колата е Голф 4 1.9 TDI 110 к.с.- ktamen
- Мнения: 6362
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Греещ кабел от + /Голф 4 1.6 APF
Обувката добре ли е запоена за кабела или не си прочел как предния колега си е решил проблема 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot], mironski и 105 госта