Всичко за спирачките при VW

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот mupk0 » Нед 26 май 2013 9:13


Да е ,ама за жалост се движиш по пътя дето се движа и аз.Поне да ги беше ударил на един стругар,че ми се струва ненормално да има 5мм от диска дето нищо не търка в него(освен ако накладките не са такива).За мене тея работи освен нови други няма.Не струват милиони тея работи.




Потребителски аватар
donotdisturb
Мнения: 367
Регистриран на: Нед 04 юли 2010 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik
Контакти:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот donotdisturb » Нед 26 май 2013 11:36


Снимката е преди да ги занеса на стругар, аудито от което ги свалих явно беше с по-малка накладка, защото площа беше доста по-малка от тази на която ляга моята, и за това бяха изтъркани по-тоя странен начин.


onty
Мнения: 156
Регистриран на: Пет 01 юли 2011 17:43
Автомобил:
Двигател: aeb

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот onty » Нед 26 май 2013 20:44


140 лв без никва отстьпка струват 312мм дискове на 'феродо' който са супер за цената си и добре се справят дори и кевлар-керамични накладки + едни по бюджетни накладки пак 'феродо' за 80-90лв и имаш добри спирачки да кажем за малко над 200лв.ДИСКОВЕ СМЕНЯТ ЛИ СЕ ЗАДЬЛЖИТЕЛНО СЕ СМЕНЯТ И НАКЛАДКИТЕ С НОВИ за да се напаснат взаимно.И Аз не одобрявам стари изтьркани да ги стьржеш при положение че на 2мм износване ги дават за смяна и сьс старите накладки е някак си прекалено компромисно решение за тази тежка кола която ще се засилва още и спирането се усеща тежко като се наложи а ще се налага.Винаги може да се спести някой лев разбира се но има един минимум от неща който трява да се направят вместо да се преправят в последствие.Колата ти е много хубава и заслужава повече.С тоя пост имам за цел само да ти помогна да си направиш колата по бьрзо и на приемлива цена така,че надявам се да не те засегна.Аз като правих моята постояно сьм се консултирал с колегат isa и сме се виждали и доста работи ми спести и научих от него :th_up


Потребителски аватар
donotdisturb
Мнения: 367
Регистриран на: Нед 04 юли 2010 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik
Контакти:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот donotdisturb » Пон 27 май 2013 1:01


Колата ми дори не е в движение, и разбира се, че ще и сложа нови дискове и накладки когато останат пари покрай хилядите неща по ъпгрейда на двг-то , пуснах поста за да покажа, че ъпгрейда от 288 към 312 е много лесен и става само с подмяна на съпорт и диск от А6.
Благодаря за съветите, аз съм на мнение, че спирачките са последното нещо от което трябва да се пести. :th_up


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Vizor » Пон 27 май 2013 10:03


Тоя филм дали ще стане на А4 Б5 с чугунения шенкел?


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот aradovanov » Вто 28 май 2013 15:42


yoan4o не си прав, ама не бях сигурен :mhihi
Днес минах на 312мм и сам си отговорих на въпросите :Mr Green Fun

aradovanov написа:Няколко бързи въпроса:
Г3 конверсия от 288 към 312 с дискове от четворка.

1. Ще бъде с подложки м/у съпорта и шенкела - диска няма ли да опре в предпазната ламарина?- опира, трябва или да се изкриви ламарината към носача или да се махне. Аз я изкривих и застана добре.
2. Колко мм точно трябва да са подложките? - от 5 до 7 слагат по различните форуми. Аз сложих 5,9мм и играта е точно в центъра.
3. BBS RS 772 16" събират ли 312? - не не се събират. Има две гърбици на апарата в задната част и опират в джантата - малко игра с флекса и се събраха :Mr Green Fun
4. Колко мм е разстоянието м/у отворите за захващане на съпорта към шенкела? - точно 94мм.


Ето малко снимки:
Разстоянието м/у болтовете (на снимката е съпорт за 288мм):
288 carrier.jpg


Къде се пили апарата? Двете гърбици оградени в синьо трябва да се намалят с няколко мм - това е за апарати АТЕ57, но доколкото съм чел по други форуми и при АТЕ54 играта е същата:
5574280787_e003feb212_z.jpg


Потребителски аватар
kn9453
Мнения: 731
Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
Автомобил:
Двигател: AHF 99
Местоположение: Kn

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот kn9453 » Сря 29 май 2013 17:53


Привет,
имам въпрос който не е за "тунинг" а за ремонт на задни спирачни апарати на Г4,99г.
На къде трябва да е ориентиран "белега" на семеринга показан на снимката?
Прочетох че въпросния "белег" трябва да бъде ориентиран на същото място където е бил и стария "белег" на сменения "О" пръстен,но на стария липсва! И още един въпрос:
Как се вади семеринга - този през който минава "оста" която се куплира към механизъма на ръчната спирачка? :bowdown
Снимка0761 (Small).jpg


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот neon » Пет 31 май 2013 9:30


Това със обозначението на семеринга е меко казано невярно. Маркерите са направени с цел да се различават семерингите по размери само с един поглед, а не да мериш всеки по отделно. Същото е при автомобилните гуми.


Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот yoan4o » Пет 31 май 2013 14:06


aradovanov написа:yoan4o не си прав, ама не бях сигурен :mhihi
Днес минах на 312мм и сам си отговорих на въпросите :Mr Green Fun



Че то аз нищо и не съм казал /писал/.
Евала за Ъпгрейда, сигурно е супер с тая джанта, дай поне една снимка да се порадваме.


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Kuncavia » Пон 03 юни 2013 21:43


След като се порових цяла нощ и досаждах на доста хора :redface , открих до някъде какво ми трябва за преминаване на 312 mm. на AHF. Шенкел от 1.8 Т и супорти от S3. При AGU преминаването става само с супортите от S3, като може да използва същите апарати. Въпросите са ми два. Моите апарати трябва ли да се сменят с такива от S3 или AGU или може и с тях да обхвана 312 mm? От каква друга кола мога да взема шенкел освен от AGU?

Поздрави.


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот neon » Вто 04 юни 2013 9:51


Зависи какви са твоите апарати. Каква ти е спирачната с-ма в момента? С какъв диаметър диск караш?


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Kuncavia » Вто 04 юни 2013 11:34


280 mm. FSIII по спомен. За апарата съм сигурен, но за размера на диска :no Ще го измеря довечера, докато свалям жантити :)


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот neon » Вто 04 юни 2013 12:46


Твоите апарати не стават. Трябват ти шенкели, апарати + супорти (вероятно и маркучи), накладки и дискове.


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Kuncavia » Вто 04 юни 2013 20:58


Забавлението е пълно Ще рискувам малко по-натам първо с предните как ще станат нещата, после ще мислим вариант и за задните.

Мерси.

Едит:

Понеже задните спирачки ги няма никакви имам едно питане. Имам накладки (що годе) имам и диск (и той колкото да е там), но не спират и се набраздява, на места не пипа накладката.

Изображение

Казаха ми, че тая гад оградена в червеното може да ми е запекла и да създава проблеми...

Изображение

Другото което ме тревожи е предната накладка. Взех си я с колата, т.е. преди 4 години или 60 000 километра, а вижте в какво състояние е :horror

Изображение


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот mupk0 » Сря 05 юни 2013 14:17


Погледни я отзад....на запекал апарат ми намирисва



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта