Всичко за спирачките при VW
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Всичко за спирачките при VW
Да е ,ама за жалост се движиш по пътя дето се движа и аз.Поне да ги беше ударил на един стругар,че ми се струва ненормално да има 5мм от диска дето нищо не търка в него(освен ако накладките не са такива).За мене тея работи освен нови други няма.Не струват милиони тея работи.
- donotdisturb
- Мнения: 367
- Регистриран на: Нед 04 юли 2010 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
- Контакти:
Re: Всичко за спирачките при VW
Снимката е преди да ги занеса на стругар, аудито от което ги свалих явно беше с по-малка накладка, защото площа беше доста по-малка от тази на която ляга моята, и за това бяха изтъркани по-тоя странен начин.
Re: Всичко за спирачките при VW
140 лв без никва отстьпка струват 312мм дискове на 'феродо' който са супер за цената си и добре се справят дори и кевлар-керамични накладки + едни по бюджетни накладки пак 'феродо' за 80-90лв и имаш добри спирачки да кажем за малко над 200лв.ДИСКОВЕ СМЕНЯТ ЛИ СЕ ЗАДЬЛЖИТЕЛНО СЕ СМЕНЯТ И НАКЛАДКИТЕ С НОВИ за да се напаснат взаимно.И Аз не одобрявам стари изтьркани да ги стьржеш при положение че на 2мм износване ги дават за смяна и сьс старите накладки е някак си прекалено компромисно решение за тази тежка кола която ще се засилва още и спирането се усеща тежко като се наложи а ще се налага.Винаги може да се спести някой лев разбира се но има един минимум от неща който трява да се направят вместо да се преправят в последствие.Колата ти е много хубава и заслужава повече.С тоя пост имам за цел само да ти помогна да си направиш колата по бьрзо и на приемлива цена така,че надявам се да не те засегна.Аз като правих моята постояно сьм се консултирал с колегат isa и сме се виждали и доста работи ми спести и научих от него 

- donotdisturb
- Мнения: 367
- Регистриран на: Нед 04 юли 2010 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
- Контакти:
Re: Всичко за спирачките при VW
Колата ми дори не е в движение, и разбира се, че ще и сложа нови дискове и накладки когато останат пари покрай хилядите неща по ъпгрейда на двг-то , пуснах поста за да покажа, че ъпгрейда от 288 към 312 е много лесен и става само с подмяна на съпорт и диск от А6.
Благодаря за съветите, аз съм на мнение, че спирачките са последното нещо от което трябва да се пести.
Благодаря за съветите, аз съм на мнение, че спирачките са последното нещо от което трябва да се пести.

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Всичко за спирачките при VW
Тоя филм дали ще стане на А4 Б5 с чугунения шенкел?
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Всичко за спирачките при VW
yoan4o не си прав, ама не бях сигурен
Днес минах на 312мм и сам си отговорих на въпросите
Ето малко снимки:
Разстоянието м/у болтовете (на снимката е съпорт за 288мм):
Къде се пили апарата? Двете гърбици оградени в синьо трябва да се намалят с няколко мм - това е за апарати АТЕ57, но доколкото съм чел по други форуми и при АТЕ54 играта е същата:

Днес минах на 312мм и сам си отговорих на въпросите

aradovanov написа:Няколко бързи въпроса:
Г3 конверсия от 288 към 312 с дискове от четворка.
1. Ще бъде с подложки м/у съпорта и шенкела - диска няма ли да опре в предпазната ламарина?- опира, трябва или да се изкриви ламарината към носача или да се махне. Аз я изкривих и застана добре.
2. Колко мм точно трябва да са подложките? - от 5 до 7 слагат по различните форуми. Аз сложих 5,9мм и играта е точно в центъра.
3. BBS RS 772 16" събират ли 312? - не не се събират. Има две гърбици на апарата в задната част и опират в джантата - малко игра с флекса и се събраха![]()
4. Колко мм е разстоянието м/у отворите за захващане на съпорта към шенкела? - точно 94мм.
Ето малко снимки:
Разстоянието м/у болтовете (на снимката е съпорт за 288мм):
Къде се пили апарата? Двете гърбици оградени в синьо трябва да се намалят с няколко мм - това е за апарати АТЕ57, но доколкото съм чел по други форуми и при АТЕ54 играта е същата:
- kn9453
- Мнения: 731
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
- Автомобил:
- Двигател: AHF 99
- Местоположение: Kn
Re: Всичко за спирачките при VW
Привет,
имам въпрос който не е за "тунинг" а за ремонт на задни спирачни апарати на Г4,99г.
На къде трябва да е ориентиран "белега" на семеринга показан на снимката?
Прочетох че въпросния "белег" трябва да бъде ориентиран на същото място където е бил и стария "белег" на сменения "О" пръстен,но на стария липсва! И още един въпрос:
Как се вади семеринга - този през който минава "оста" която се куплира към механизъма на ръчната спирачка?
имам въпрос който не е за "тунинг" а за ремонт на задни спирачни апарати на Г4,99г.
На къде трябва да е ориентиран "белега" на семеринга показан на снимката?
Прочетох че въпросния "белег" трябва да бъде ориентиран на същото място където е бил и стария "белег" на сменения "О" пръстен,но на стария липсва! И още един въпрос:
Как се вади семеринга - този през който минава "оста" която се куплира към механизъма на ръчната спирачка?

- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
Това със обозначението на семеринга е меко казано невярно. Маркерите са направени с цел да се различават семерингите по размери само с един поглед, а не да мериш всеки по отделно. Същото е при автомобилните гуми.
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
aradovanov написа:yoan4o не си прав, ама не бях сигурен![]()
Днес минах на 312мм и сам си отговорих на въпросите![]()
Че то аз нищо и не съм казал /писал/.
Евала за Ъпгрейда, сигурно е супер с тая джанта, дай поне една снимка да се порадваме.
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3372
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Всичко за спирачките при VW
След като се порових цяла нощ и досаждах на доста хора
, открих до някъде какво ми трябва за преминаване на 312 mm. на AHF. Шенкел от 1.8 Т и супорти от S3. При AGU преминаването става само с супортите от S3, като може да използва същите апарати. Въпросите са ми два. Моите апарати трябва ли да се сменят с такива от S3 или AGU или може и с тях да обхвана 312 mm? От каква друга кола мога да взема шенкел освен от AGU?
Поздрави.

Поздрави.
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
Зависи какви са твоите апарати. Каква ти е спирачната с-ма в момента? С какъв диаметър диск караш?
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3372
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Всичко за спирачките при VW
280 mm. FSIII по спомен. За апарата съм сигурен, но за размера на диска
Ще го измеря довечера, докато свалям жантити :)

- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
Твоите апарати не стават. Трябват ти шенкели, апарати + супорти (вероятно и маркучи), накладки и дискове.
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3372
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Всичко за спирачките при VW
Забавлението е пълно Ще рискувам малко по-натам първо с предните как ще станат нещата, после ще мислим вариант и за задните.
Мерси.
Едит:
Понеже задните спирачки ги няма никакви имам едно питане. Имам накладки (що годе) имам и диск (и той колкото да е там), но не спират и се набраздява, на места не пипа накладката.

Казаха ми, че тая гад оградена в червеното може да ми е запекла и да създава проблеми...

Другото което ме тревожи е предната накладка. Взех си я с колата, т.е. преди 4 години или 60 000 километра, а вижте в какво състояние е

Мерси.
Едит:
Понеже задните спирачки ги няма никакви имам едно питане. Имам накладки (що годе) имам и диск (и той колкото да е там), но не спират и се набраздява, на места не пипа накладката.

Казаха ми, че тая гад оградена в червеното може да ми е запекла и да създава проблеми...

Другото което ме тревожи е предната накладка. Взех си я с колата, т.е. преди 4 години или 60 000 километра, а вижте в какво състояние е


- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Всичко за спирачките при VW
Погледни я отзад....на запекал апарат ми намирисва
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта