Вече 2 коли виждам с този двигател 1.4тси с пукнато бутало на 3-ти цилиндър и според представителите на фв тука в Италия това не е никак рядко срещан проблем, май ще вземе да се окаже че и в заготовките на буталата има проблем

или поне може би при някоя серия коли само, да видим дали няма да излезе нещо официално и по този въпрос или колите с този проблем са доста по-малко от тия с проблемната верига.
И само като добавим пукнатите глави на 2.0тди или проблемните сименс дюзи, веригата при 3.2 в6 и какви ли не още сериозни дефекти, човек да се чуди как успяха за 10 години от толкова успешни двигатели като тди вп и пд и бензиновите 1.8 и 1.8т успяха да създадат такива 'г*мна' с извинение
Ех какво качество ни предлага марката майка ФВ а ?

Май ламтежа за ударно изкарване на нови модели и то на ниски цени еб* майката на целото положение.Ваг първи по продажби в Европа, да видим до кога......