Мнение и помощ за един експеримент ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
breakforce
Мнения: 84
Регистриран на: Нед 03 окт 2010 9:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Червен бряг

Мнение и помощ за един експеримент ?

Мнениеот breakforce » Чет 30 май 2013 20:06


Здравейте колеги, искам да споделя наскоро направен експеримент който искам да се сдопитам дали е добра идея, значи беше ми се разхлопала главата от към пулове взех си няква друга с лека разлика която не бяхме забелязали, моят двигател е АБУ, а на този който бяхме взели главата не знам знам само че всичко беше 1-1 само на пръв поглед 75к.с. бяха и двете 1.6м.и. също само годините бяха различни моята е 93 другата е 92 (моята кола е Венто другата кола е Голф 3) само една единствена буква беше различна в края моята 0, а пък на другата глава L, така значи като погледнахме главата моята беше с издълбани клапани, а пък другата с прави нямаше никакви вдлъбнатини, буталата също бяха различни, но премерихме с шублер уш паснаха превъртяхме вала на ръка и нямаше допир на бутало и клапан, сложихме я запали си, само има някакво предварение аванс когато съм на бензин това предполагам е от по-малката вече горивна камера и въпросът ми е има ли вариант да се направи да го изчисти и на газ и на бензин на мен ми казаха че няма такъв вариант защото на газ го нямам това само ако подам бая рязко газ и се чува за момент също и при палене, другото което искам да питам е каква е вероятноста да се прецака нещо защото както гледам държи доста висока температура върти се около 90 и по едно време на баир ми стигна до към 97 може и леко по-долу не съм сигурен, но на права отсечка на 5-та без да я натискам си седи 90 по-долу не пада. Това е което исках да споделя моля за мнения и евентуална помощ за някой неща които обясних по-горе :)




Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Мнение и помощ за един експеримент ?

Мнениеот Iezekil » Чет 30 май 2013 20:25


Това което разбрах от тоя разказ е,че не ти е наред нещо центровката.Това с температурата също е възможно да е следствие от предварението.Пробвай с делкото да корегираш нещата като го върнеш малко.По-малка камера от едни клапани е нищожно и не би трябвало да усещаш разлика.


Потребителски аватар
breakforce
Мнения: 84
Регистриран на: Нед 03 окт 2010 9:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Червен бряг

Re: Мнение и помощ за един експеримент ?

Мнениеот breakforce » Чет 30 май 2013 20:34


Значи на мен човека които ми прави главата каза че повече не може да се изчисти тоя аванс. Съжалявам че пак се повтарям, но другият проблем плоската глава проблем ли е че не е с вдлъбнати клапани ?

П.П. Забравих да спомена че буталата имат луфт не знам колко вече.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Мнение и помощ за един експеримент ?

Мнениеот myrshavija » Чет 30 май 2013 21:01


breakforce написа:... държи доста висока температура върти се около 90 и по едно време на баир ми стигна до към 97 може и леко по-долу не съм сигурен, но на права отсечка на 5-та без да я натискам си седи 90 по-долу не пада...
На какво температурата е 90? Ако температурата на хладилника у вас е 90°С, значи имаш сериозен проблем и във форума няма да можем да ти помогнем.


Потребителски аватар
breakforce
Мнения: 84
Регистриран на: Нед 03 окт 2010 9:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Червен бряг

Re: Мнение и помощ за един експеримент ?

Мнениеот breakforce » Чет 30 май 2013 21:13


На таблото което ми показва километрите, оборотите и т.н., температурата на двигателя.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Мнение и помощ за един експеримент ?

Мнениеот stefan4o » Чет 30 май 2013 21:28


Ако баирите ги катериш на 5-та предавка, а те нормално се изкачват на 3 или 4-та със същата кутия е нормално да ти позагрее. Моторът изнемогва и се товари доста, което значи повече топлина =>загряване. Качи същия баир една предавка по-долу и пиши пак.


Потребителски аватар
breakforce
Мнения: 84
Регистриран на: Нед 03 окт 2010 9:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Червен бряг

Re: Мнение и помощ за един експеримент ?

Мнениеот breakforce » Чет 30 май 2013 23:15


Този баир които го пробвах беше на 4 предавка с малко над 2 хил. оборота, баир подобен на последния тунел като влизаш в София от към Плевен само че по кратък около 1 км. и може малко отгоре.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Мнение и помощ за един експеримент ?

Мнениеот myrshavija » Пет 31 май 2013 4:58


Аз ли съм най-големият тъпак, който смята, че 90 градуса е нормалната работна температура на двигателя? И как, по дяволите, се отчитат 97 градуса на голф 3 - по стрелката ли? Какво наскачахте всички да му "помагате" - искате да му свалите температурата до 70 градуса ли?


Потребителски аватар
wemadeyou
Мнения: 82
Регистриран на: Сря 24 апр 2013 21:12
Автомобил: Vw Golf 3 1HX
Двигател: 2.9 VR6 Syncro 190hp
Местоположение: София

Re: Мнение и помощ за един експеримент ?

Мнениеот wemadeyou » Пет 31 май 2013 6:09


90 градуса си е нормална температура, не може искаш да караш на 70 градуса извънградско.. Ако си с турбо-дизел е нормално, но с 75 магарета на 5та да взимаш баир си е наглост


Потребителски аватар
breakforce
Мнения: 84
Регистриран на: Нед 03 окт 2010 9:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Червен бряг

Re: Мнение и помощ за един експеримент ?

Мнениеот breakforce » Пет 31 май 2013 7:33


Забравих да спомена че на баира беше 97 градуса, знам че 90 градуса е нормална температура на двигателя, но преди да сменя главата с тази си падаше до към 80 на права отсечка, а сега не мърда надолу под 90 на права отсечка, и вече конете не са 75, а малко повече защото нали смалихме горивната камера.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Мнение и помощ за един експеримент ?

Мнениеот vaskoto1 » Пет 31 май 2013 8:48


ОПРАВИ СИ ЗАГЛАВИЕТО НА ТЕМАТА!


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Мнение и помощ за един експеримент ?

Мнениеот stefan4o » Пет 31 май 2013 10:01


breakforce написа:и вече конете не са 75, а малко повече защото нали смалихме горивната камера.

Сериозно ли? :mhihi


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Мнение и помощ за един експеримент ?

Мнениеот myrshavija » Пет 31 май 2013 13:11


breakforce написа:Забравих да спомена че на баира беше 97 градуса...

Как ги отчете тия 97 градуса бе сладур?


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Мнение и помощ за един експеримент ?

Мнениеот Iezekil » Пет 31 май 2013 17:30


Явно между 90 и 100 и повече към 100 ги е отчел.
Това,че клапаните са плоски едва ли е проблем.Проблем е ако ти е сбъркана центровката.Явно аванса ти чука яко и не може да се изчисти,значи си провери някъде зацепването на ремъка.


Потребителски аватар
breakforce
Мнения: 84
Регистриран на: Нед 03 окт 2010 9:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Червен бряг

Re: Мнение и помощ за един експеримент ?

Мнениеот breakforce » Съб 01 юни 2013 12:58


myrshavija написа:Как ги отчете тия 97 градуса бе сладур?

Стрелката отиваше малко след средата между 90 и 100.

Iezekil написа:провери някъде зацепването на ремъка.

Зацепването на ремъка на разпределителният вал е добре не знам обаче има ли значение от коляновия, ама мисля, че и там е добре.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта