



Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
- Mario951
- Мнения: 483
- Регистриран на: Нед 30 дек 2012 21:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Винаги ме е кефела идеята за автоматични колани
Не знам защо никой европейски автомобил не се оборудва с такива...

- wishsalor
- Мнения: 263
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 18:44
- Автомобил: Passat B5 variant x2
- Двигател: AFN 97-98
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
А нещо по свирещо няма ли да има???
Стигне ли се дотам свиркай, ще помагам с каквото мога.
Бронята е хубава, хареса ми. Фаровете и стоповете са брутални, ама наистина са готини, ама много. Маската е трепач, барната е и е сполучлива.
Абе готина работа, кво да ти разправям....който го може го може.!!!!
Стигне ли се дотам свиркай, ще помагам с каквото мога.
Бронята е хубава, хареса ми. Фаровете и стоповете са брутални, ама наистина са готини, ама много. Маската е трепач, барната е и е сполучлива.
Абе готина работа, кво да ти разправям....който го може го може.!!!!
- CoZmO
- Мнения: 676
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
- Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
- Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
wishsalor написа:А нещо по свирещо няма ли да има???
Стигне ли се дотам свиркай, ще помагам с каквото мога.
Бронята е хубава, хареса ми. Фаровете и стоповете са брутални, ама наистина са готини, ама много. Маската е трепач, барната е и е сполучлива.
Абе готина работа, кво да ти разправям....който го може го може.!!!!
Братле, откъм свирнята единствено ще взема по-натам едни колонки за корите на задните врати, едно по-сносно ДВД и екрани на подглавниците, като пътуваме малкият да гледа филмчета. Просто дай Боже да се засечем скоро, ще се убедиш, че е повече от сносно озвучението. ;)
- HGP Twin Turbo
- Мнения: 72
- Регистриран на: Вто 28 май 2013 1:28
- Автомобил: Fabia VRS
- Двигател:
- Местоположение: Съединените Софийски Щати
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Братле... Жалко, че ме удариха с моята B3-ка преди година, ако знаех, че си такъв манияк щях да ти я предоставя с най-голямо удоволствие! Беше с ЧИСТО НОВА ходова част, предница и гърне от германия всичко... Обаче, тя вече е в историята, но като те гледам то моята може изобщо да не ти е трябвала ... Тоя пасатор е УНИКАЛЕН, категорично ти го заявявам, сега ако кажеш и какво турбо ще сложиш на тая 60-тка ще си най-големия!




- CoZmO
- Мнения: 676
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
- Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
- Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Само да вметна, колата е ежедневка и в нея си возя почти 1-годишният син, демек не очаквайте някакви върхови постижения, както и няма да е драгаджия дзвера. Та за турбото - Garrett T3 с 360° опорен лагер, Trim 50, Hot A/R 0.48. Като очакваните кончета ще са към 240 за момента. Уверението от Пешката е, ако си взема нов софтуер, че ще гоним 300-те коня, но все още ми е под въпрос това. Идеята ми е да тръгва от рано и да надува до последно. Ще видим какво ще стане и дали няма да ме изпере шайбата за нов софтуер, че съм чувал от по-запознати веднъж почне ли се, спирка няма... 

- Ник никишето
- Мнения: 759
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Да си призная Коле решетката не ме кефи но в комбинация с зендера си е др нямам търпение да почне проекта
винаги се почва с покупки и складиране мисля че склада ти е почти готов
вре ме е за турбо кита 



- wishsalor
- Мнения: 263
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 18:44
- Автомобил: Passat B5 variant x2
- Двигател: AFN 97-98
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Ако тоя пасат стане 240кс, със приличен ресурс и разход, то аз ще съм следващият който ще си вземе Г60.
Сигурен съм за свирнята Коле, просто съм се чудил за детайлността, на мъника ще му хареса много, ама наистина много, ако звука е повече SQ...
А ако толкоз ти е за филмчета, аз си мисля че един 20"монитор за малкия ще е достатъчен и ще му е голем кеф. Тъкмо после ще има мегдан и за игрова конзола.
Ако извършването на проекта ти е мътно, кажи ми, ще го избистря и направя-ей така, да им е гадно на душманите...!
Сигурен съм за свирнята Коле, просто съм се чудил за детайлността, на мъника ще му хареса много, ама наистина много, ако звука е повече SQ...
А ако толкоз ти е за филмчета, аз си мисля че един 20"монитор за малкия ще е достатъчен и ще му е голем кеф. Тъкмо после ще има мегдан и за игрова конзола.
Ако извършването на проекта ти е мътно, кажи ми, ще го избистря и направя-ей така, да им е гадно на душманите...!
- HGP Twin Turbo
- Мнения: 72
- Регистриран на: Вто 28 май 2013 1:28
- Автомобил: Fabia VRS
- Двигател:
- Местоположение: Съединените Софийски Щати
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
То при по солидно турбо и повече може да стане... хехе, дето се казва - ВИНАГИ МОЖЕ ОЩЕ!!! Иначе, това ще стане ебати машината за убиване, представяш ли си една STI-ка, верно стокова като ти изръмжи на светофара и после ти гледа дупето, колко ще ти е яко... {: Пожелавам ти го най-искрено! {{{:
- CoZmO
- Мнения: 676
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
- Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
- Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Влади, приемам идеи всякакви. Въпреки че на момента доста ресурси вкарах, но стига идеята ти да ме грабне, ще намеря ресурси и за нея.
Така е, HGP Twin Turbo. То и сега от време на време ми се случва да ме гледат странно, както едно ЕВО2 ме попита "Какво е това бе?", а отговорът ми беше "Катафалка, не виждаш ли!". Но след турбинирането ще бъде още по-весело...

Така е, HGP Twin Turbo. То и сега от време на време ми се случва да ме гледат странно, както едно ЕВО2 ме попита "Какво е това бе?", а отговорът ми беше "Катафалка, не виждаш ли!". Но след турбинирането ще бъде още по-весело...

-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Катафалка
С голям потенциал 


- wishsalor
- Мнения: 263
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 18:44
- Автомобил: Passat B5 variant x2
- Двигател: AFN 97-98
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Знаех си че ще го кажеш, затова аз ще отвърна на всеослушание:
Предлагам следното:
19-20"(инча)монитор, монтиран с механизъм за падане на тавана, зад люка, като падне се вижда идеално от задната седалка и идва точно на средата между предните седалки, и е перфектен за гледане. Съответно с инвертор, ако се налага, пък то само ти ще знаеш къде е...след което кеф ти игрова конзола, кеф ти отделно ДВД, абе квото ти душа сака. Шумоизолиране на вратите, и купето. И в колата ще си имаш едно малко кино..или пък развлекателен център. Всичко това мога да го направя, и с удоволствие, като труда е от мене.
Говорителите веднага стават насочени и с отделни обеми на задните врати и колонки, опроводяването се сменя, вкарват се филтри.
Вярно че ще има подсилване на захранването, но и това съм го наизмислил, особено за пасатБ3, особено за твоя.
Мога да избълвам още тонове идеи, които знам как, но да не цапам темата.
Иначе евала за турбото, следващия път като те питат "тва кво е" , кажи, гоуемо черно с малки сиви охлюви

Предлагам следното:
19-20"(инча)монитор, монтиран с механизъм за падане на тавана, зад люка, като падне се вижда идеално от задната седалка и идва точно на средата между предните седалки, и е перфектен за гледане. Съответно с инвертор, ако се налага, пък то само ти ще знаеш къде е...след което кеф ти игрова конзола, кеф ти отделно ДВД, абе квото ти душа сака. Шумоизолиране на вратите, и купето. И в колата ще си имаш едно малко кино..или пък развлекателен център. Всичко това мога да го направя, и с удоволствие, като труда е от мене.
Говорителите веднага стават насочени и с отделни обеми на задните врати и колонки, опроводяването се сменя, вкарват се филтри.
Вярно че ще има подсилване на захранването, но и това съм го наизмислил, особено за пасатБ3, особено за твоя.
Мога да избълвам още тонове идеи, които знам как, но да не цапам темата.
Иначе евала за турбото, следващия път като те питат "тва кво е" , кажи, гоуемо черно с малки сиви охлюви



- vwladi
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 04 окт 2012 19:48
- Автомобил: VW Passat B3 35i
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: София
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Страшен е пасатора, направо ти завиждам, но с добро де
, продължавай в същия дух, с нетърпение чакам турбинирането
, и ако може да попитам тази HElla Treser от къде я взе, защото и аз търся такава, но нещо не намирам,





- CoZmO
- Мнения: 676
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
- Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
- Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Немският иБей има колкото искаш за комбита... За седани по-рядко се срещат.
Утре ще кача малко снимки от развитието...
Утре ще кача малко снимки от развитието...
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Чух че някакви турбинки са се явили в багажника ти, за някакви горивни системи, за скорости говорят хората...
Чувам някакви неща ама нищо не не виждам още...
Чувам някакви неща ама нищо не не виждам още...
- CoZmO
- Мнения: 676
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
- Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
- Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Ето и обещаните снимки:
Вкарахме я в гаража принудително, след като изгасна в движение и повече не запали. Стигнах с пътна помощ до гаража и бях сигурен, че ми е заминала бензиновата помпа. За съжаление се оказа, че делкото ми е заминало. Както и да е, започнахме разглобяването, след като Дзвера сам си показа че му е време.




В процес на разглобяване установихме доста проблеми по машината. От Драг Пауър най-вероятно, не са си довършили добре работата. Болтовете, които държат компресора за стойката му бяха почти изцяло развити. Не знам дали от това, или друга е причината, но цялото ми двигателно масло е изхвърчяло през компресора, както се вижда от следващата снимка:

След това, гайката която държи алуминиевата тръба на фреона за компресора, също беше развита, съответно грам фреон нямаше в системата, което от една страна ни улесни. Нищо чудно че не ми работеше климатроника...
Сега следва да демонтираме АБС-а и казанчетата, за да може да се измие с водоструйка целият кош, ако има ръжда да се зачисти и боядиса. Другият двигател е в процес на обработка:

След като мина песъкоструйката, се оказа че блока е много износен и не става. Разглобихме още един двигател, на него блока му беше перфектен като нов с износване 0,002. Но отново ударихме на камък, защото този блок нямаше пръскалки за буталата. Сега намерихме блок от КР и утре отива при майстора да си каже мнението. С невъоръжено око, изглежда перфектен. Главата иначе вече е шлайфната, сменени са гумичките, с почистени и регулирани клапани.
При разглобяването се оказа че, климатичният радиатор е за старо желязо, задните два тампона на двигателя са тоталка... Въобще доста неща излезнаха за смяна, но ме крепи мисълта, че след това ще е като нова кола... Или почти... Засега толкова, като имаме някакви резултати ще пиша и ще качвам снимки...
Вкарахме я в гаража принудително, след като изгасна в движение и повече не запали. Стигнах с пътна помощ до гаража и бях сигурен, че ми е заминала бензиновата помпа. За съжаление се оказа, че делкото ми е заминало. Както и да е, започнахме разглобяването, след като Дзвера сам си показа че му е време.




В процес на разглобяване установихме доста проблеми по машината. От Драг Пауър най-вероятно, не са си довършили добре работата. Болтовете, които държат компресора за стойката му бяха почти изцяло развити. Не знам дали от това, или друга е причината, но цялото ми двигателно масло е изхвърчяло през компресора, както се вижда от следващата снимка:

След това, гайката която държи алуминиевата тръба на фреона за компресора, също беше развита, съответно грам фреон нямаше в системата, което от една страна ни улесни. Нищо чудно че не ми работеше климатроника...
Сега следва да демонтираме АБС-а и казанчетата, за да може да се измие с водоструйка целият кош, ако има ръжда да се зачисти и боядиса. Другият двигател е в процес на обработка:

След като мина песъкоструйката, се оказа че блока е много износен и не става. Разглобихме още един двигател, на него блока му беше перфектен като нов с износване 0,002. Но отново ударихме на камък, защото този блок нямаше пръскалки за буталата. Сега намерихме блок от КР и утре отива при майстора да си каже мнението. С невъоръжено око, изглежда перфектен. Главата иначе вече е шлайфната, сменени са гумичките, с почистени и регулирани клапани.
При разглобяването се оказа че, климатичният радиатор е за старо желязо, задните два тампона на двигателя са тоталка... Въобще доста неща излезнаха за смяна, но ме крепи мисълта, че след това ще е като нова кола... Или почти... Засега толкова, като имаме някакви резултати ще пиша и ще качвам снимки...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта