Комп марели и моно инжекция и 97 година?
Сигурен ли си?По-скоро си с 1.6 АЕЕ което не е моно.Но пак е 75 коня.
голф 3, 1.6 , абу 97 г. когато загасне не мога да я запаля
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: голф 3, 1.6 , абу 97 г. когато загасне не мога да я зап
Студена спойка в компа е също вариант,ефекта е същия като от Хол.Най-доброто е да пробваш с друг комп,да кажем че ще ти струва колкото и майстора с презапояването.Или пък да менкаш с някой авер с такъв двигател.Така и на него ако почнат проблемите ще си сигурен напълно.
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Вто 07 май 2013 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 3, 1.6 , абу 97 г. когато загасне не мога да я зап
Драги колеги,
Искам да се извиня, първо защото, пътувам много и нямам време за отговор.
Да ви кажа честно от момента когато ми угасна в движение не ми е
правила същия номер.Придвижвам се с нея до работа около 5 км в посока ,сутрин много рано, вечер много късно.
Мерси за мненията,още нищо не съм сменил чакам ако направи този номер отново, ще започна да изследвам възможностите
писани от вас!
А и да попитам , може ли да се каже че и от катализатора може да даде този проблем, аз още съм си с него!
Мерси!
Колега извинявай не е 97, а е 94 година.Абу, аз ви подведох с годината без да е нарочно! Искаше ми се да е малко по нова

Искам да се извиня, първо защото, пътувам много и нямам време за отговор.
Да ви кажа честно от момента когато ми угасна в движение не ми е
правила същия номер.Придвижвам се с нея до работа около 5 км в посока ,сутрин много рано, вечер много късно.
Мерси за мненията,още нищо не съм сменил чакам ако направи този номер отново, ще започна да изследвам възможностите
писани от вас!
А и да попитам , може ли да се каже че и от катализатора може да даде този проблем, аз още съм си с него!
Мерси!
Bai Sando написа:Комп марели и моно инжекция и 97 година?
Сигурен ли си?По-скоро си с 1.6 АЕЕ което не е моно.Но пак е 75 коня.
Колега извинявай не е 97, а е 94 година.Абу, аз ви подведох с годината без да е нарочно! Искаше ми се да е малко по нова





Re: голф 3, 1.6 , абу 97 г. когато загасне не мога да я зап
Мойто поло също имаше подобен проблем ,само че лампичка на масло светеше.Спираше в движение,но аз го усещах преди да направи това. Научихсе бързо да натискам аварийки ,да не ме залепи някой отзад.Кола променяше работа на двигателя.Трудно палеше.Идваше ми да я продам на части.Обаче всичко идваше от датчика на коляновият вал ,или ,как то го наричате- ХОЛ.След като го смениха , мина 3 или 4 месеца,нямам засега проблеми.
ПРеди това влачих я по сервизи и пари роздавах.На мен ми обясняваха че този датчик или работи или неработи.
Обаче това не вярно.А полото ми 2000 г. 1.4 16V незнам колко коня ,но знам че 75 киловата.
Дебнах я да светне масло да я хванем на компютъра,иначе като не светеше лампичка -не показваше нищо.
Но при мен и оборотомера спираше от време на време.Като светне масло ,залепва на 0.
ПРеди това влачих я по сервизи и пари роздавах.На мен ми обясняваха че този датчик или работи или неработи.
Обаче това не вярно.А полото ми 2000 г. 1.4 16V незнам колко коня ,но знам че 75 киловата.
Дебнах я да светне масло да я хванем на компютъра,иначе като не светеше лампичка -не показваше нищо.
Но при мен и оборотомера спираше от време на време.Като светне масло ,залепва на 0.
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Вто 07 май 2013 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 3, 1.6 , абу 97 г. когато загасне не мога да я зап
Колеги пак се повтори този проблем!
Преди малко угасна и не искаше да запали.Изкарах кабела от бубината към делкото и като завъртя колегата на старт бобината не хвърляше ток. но не се чуваше и помпата в резервоара и след ръчкане ,без да имам възможност да премеря тока тя сама си запали, но в продължение на 30 минути си бяха мъки.
Най-вече да ви обясня че колата не беше топла.Бях на пазар и след около 40 минути ,запалих,тръгнах да излизам и след 100 метра угасна,че до момента правеше този проблем при топъл мотор.
И сега тотално съм объркан!
Дайте съвети!
После си запали и се прибрах без проблем.
И в момента колата си е същият самолет!
Благодаря ви предварително!
Преди малко угасна и не искаше да запали.Изкарах кабела от бубината към делкото и като завъртя колегата на старт бобината не хвърляше ток. но не се чуваше и помпата в резервоара и след ръчкане ,без да имам възможност да премеря тока тя сама си запали, но в продължение на 30 минути си бяха мъки.
Най-вече да ви обясня че колата не беше топла.Бях на пазар и след около 40 минути ,запалих,тръгнах да излизам и след 100 метра угасна,че до момента правеше този проблем при топъл мотор.
И сега тотално съм объркан!
Дайте съвети!
После си запали и се прибрах без проблем.
И в момента колата си е същият самолет!
Благодаря ви предварително!
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: голф 3, 1.6 , абу 97 г. когато загасне не мога да я зап
Iezekil написа:Само че това реле се захранва от друго реле и то само,ако компа е получил импулс от Хол датчика.Така,че ето ти теория,само дето не мога да ти кажа дали е проблема в релето или в самия Хол.Но щом стартера върти то бензин трябва да върви.
--
Но нали се сещаш-това е най-честата повреда и естествено се насочвам към нея.Но може да е всичко-реле,комп,помпа.
Датчик на Хол.
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Вто 07 май 2013 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 3, 1.6 , абу 97 г. когато загасне не мога да я зап
Но нали се сещаш-това е най-честата повреда и естествено се насочвам към нея.Но може да е всичко-реле,комп,помпа.
[/quote]
Датчик на Хол.[/quote]
Да датчика е!
Мерси много на всички
[/quote]
Датчик на Хол.[/quote]
Да датчика е!
Мерси много на всички
- robotpanic
- Мнения: 2
- Регистриран на: Вто 21 фев 2012 13:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: голф 3, 1.6 , абу 97 г. когато загасне не мога да я зап
И при мен май ще се окаже Хол-датчик...
Утре ще закача друго делко за тест и ще пиша пак, след като знам резултата.
Утре ще закача друго делко за тест и ще пиша пак, след като знам резултата.
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Съб 28 яну 2006 17:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф 3, 1.6 , абу 97 г. когато загасне не мога да я зап
При мен този проблем беше от бобина-комутатора
Съшо така гаснеше в движение, не можеше да запали дълго и след известов време палеше...и наме н ми казаха датчик на Хол, но след смяна на бобина-комутатор нямам такива проблеми
и също така като загасне не дава искра на главния кабел...

Съшо така гаснеше в движение, не можеше да запали дълго и след известов време палеше...и наме н ми казаха датчик на Хол, но след смяна на бобина-комутатор нямам такива проблеми
и също така като загасне не дава искра на главния кабел...

- PARAPONERA
- Мнения: 12
- Регистриран на: Вто 02 ное 2010 8:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Шумен
Re: голф 3, 1.6 , абу 97 г. когато загасне не мога да я зап
Колегата от горният пост е абсолютно прав. БОБИНАТА!..........НОВА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО..... 

-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Вто 07 май 2013 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 3, 1.6 , абу 97 г. когато загасне не мога да я зап
PARAPONERA написа:Колегата от горният пост е абсолютно прав. БОБИНАТА!..........НОВА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО.....
здрасти, колега абе да ти кажа честно може би е бубината, ама за моя модел 94,абу,бензин дали бубуната ми е с комутатор?
Мерси!
- aleniq
- Мнения: 3
- Регистриран на: Нед 05 апр 2009 23:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: голф 3, 1.6 , абу 97 г. когато загасне не мога да я зап
Здравей колега,
Да - бобината е с комутатор.
Имам същият Голф3 1,6 ABU 94г. и съм сменял и датчика на Хол и бобината.
Като при смяната на датчика симптомите ми бяха - гасне по време на движение (и при топъл и при студен двигател) и известно време след това не иска да запали.
А при смяната на бобината - изгасна по време на движение и повече не запали докато не смених бобината. Беше се прецакал точно комутатора, а централният кабел на дистрибуторната капачка (който идва от бобината) даваше много слаба искра към корпус и то от много малко разстояние (1-2 мм.)
Надявам се, че съм бил полезен.
Да - бобината е с комутатор.
Имам същият Голф3 1,6 ABU 94г. и съм сменял и датчика на Хол и бобината.
Като при смяната на датчика симптомите ми бяха - гасне по време на движение (и при топъл и при студен двигател) и известно време след това не иска да запали.
А при смяната на бобината - изгасна по време на движение и повече не запали докато не смених бобината. Беше се прецакал точно комутатора, а централният кабел на дистрибуторната капачка (който идва от бобината) даваше много слаба искра към корпус и то от много малко разстояние (1-2 мм.)
Надявам се, че съм бил полезен.
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Вто 07 май 2013 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 3, 1.6 , абу 97 г. когато загасне не мога да я зап
aleniq написа:Здравей колега,
Да - бобината е с комутатор.
Имам същият Голф3 1,6 ABU 94г. и съм сменял и датчика на Хол и бобината.
Като при смяната на датчика симптомите ми бяха - гасне по време на движение (и при топъл и при студен двигател) и известно време след това не иска да запали.
А при смяната на бобината - изгасна по време на движение и повече не запали докато не смених бобината. Беше се прецакал точно комутатора, а централният кабел на дистрибуторната капачка (който идва от бобината) даваше много слаба искра към корпус и то от много малко разстояние (1-2 мм.)
Надявам се, че съм бил полезен.
мерси колега! напълно си прав, смених първо бубината но се оказа,че е датчика на хол.мерси!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 40 госта